Dat kan ik niet zeggen.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is volgens mij ook door Davide op rantsoen gezet want lijkt een stuk minder pafferig.
En ook nog een beetje trots knikken op de inbreng van Stoffer.quote:Op donderdag 14 december 2023 17:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nietszeggende motie aangenomen. Van harte gefeliciteerd.
Kwam er onlangs ook achter terwijl ik dacht dat het Jansen (alle combinaties) of De Boer was.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Terwijl de Vries de meest voorkomende naam is in NL
De Jong (en Janssen/Jansen/Janse)quote:Op donderdag 14 december 2023 18:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Kwam er onlangs ook achter terwijl ik dacht dat het Jansen (alle combinaties) of De Boer was.
Dion Graus?quote:Op donderdag 14 december 2023 18:10 schreef TjjWester het volgende:
Wie is dat leuke blonde meisje linksboven Wilders?![]()
Vicky Maeijer bedoel je waarschijnlijk.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:10 schreef TjjWester het volgende:
Dat zal Van Meetelen wel zijn van de oliebollenkramen?quote:Op donderdag 14 december 2023 18:10 schreef TjjWester het volgende:
Er zijn twee linkse "oppositie" leden afwezig, dat is in het voordeel van Bosmaquote:
Ik ga er vanuit dat Bosma wint. De grote partijen zitten elkaar allemaal in de kont en macht doet wat met de mensquote:
Bosma dus?quote:Op donderdag 14 december 2023 18:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Duitsland wint op strafschoppen.
Z[ou wat zijn als dat betekent dat je geen premier meer kan worden omdat twee banen tegelijk niet magquote:Op donderdag 14 december 2023 18:14 schreef -XOR- het volgende:
Zul je zien dat iedereen toch Wilders heeft gestemd.
#Schokgolf
Of dat Pieter Omtzigt nu eindelijk zijn Functie Elders krijgt.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:14 schreef -XOR- het volgende:
Zul je zien dat iedereen toch Wilders heeft gestemd.
#Schokgolf
Jawelquote:Op donderdag 14 december 2023 18:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ze zijn nog niet aan het tellen, of wel?
Ze doen eerst een kaartspelletjequote:Op donderdag 14 december 2023 18:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ze zijn nog niet aan het tellen, of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |