En van der lee zijn verdriet verdrinken en dan elkaar bashen op Twitter.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Straks is ie dronken en gaat ie domme tweets plaatsen. Let maar op
Zuurquote:Op donderdag 14 december 2023 19:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat zie ik Geert eerder doen.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is inderdaad je natte droom, terwijl Timmermans je even aan het kietelen is.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:11 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ook tegen hemzelf?quote:Op donderdag 14 december 2023 19:15 schreef phpmystyle het volgende:
Nog wat tips van Omtzigt als in doe het rustig aan ofzo..
Plasterk is natuurlijk wel meer haar ding dan Bosma.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Schudde gisteren de hand van Plasterk al, dus denk het wel.
Ik denk dat de persoonlijke verhoudingen buiten het debat over het algemeen prima zijn, hoor, ik durf wel in te zetten op meer dan met Plasterk.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:16 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Plasterk is natuurlijk wel meer haar ding dan Bosma.
Er is nog wel enig fatsoen daar hoor. Wilders heeft Ergin van DENK ook gewoon gefeliciteerd na zijn maiden speech zoals alle PVV'ers.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:16 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Plasterk is natuurlijk wel meer haar ding dan Bosma.
Ze zullen misschien ook wel goed kunnen fakenquote:Op donderdag 14 december 2023 19:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er is nog wel enig fatsoen daar hoor. Wilders heeft Ergin van DENK ook gewoon gefeliciteerd na zijn maiden speech zoals alle PVV'ers.
Je mag heus met elkaar botsen maar er zijn nog wel gedragsnormen daar.
Ach ja, meer dan een hand hoef je ook niet te geven.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ze zullen misschien ook wel goed kunnen faken
Dan was er weinig te lachen geweest.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:19 schreef Starhopper het volgende:
Paul van Meenen had het moeten worden[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |