liberalisme != achter Milton Friedman aanhuppelen.quote:Op donderdag 14 december 2023 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij is gewoon aanhanger van Reagen economics, is voor softdruge (wel eigen verantwoordelijkheid).
Veel liberaler als hem vind je niet.
Economische situatie van USA hoeft wat mij betreft niet hiero te komenquote:Op donderdag 14 december 2023 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij is gewoon aanhanger van Reagen economics, is voor softdruge (wel eigen verantwoordelijkheid).
Veel liberaler als hem vind je niet.
Dit jaquote:Op donderdag 14 december 2023 19:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Economische situatie van USA hoeft wat mij betreft niet hiero te komen
Goed, tot zover de Tweede Kamer als fatsoenlijk lichaam. R.I.P.quote:
Ach emotie, menselijk gedrag, neem het hem niet kwalijk.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:02 schreef Zorro het volgende:
Van de Lee kijkt niet als een goede verliezer
Ongetwijfeld van Gerrit Achterberg, mark my wordsquote:
Reve.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ongetwijfeld van Gerrit Achterberg, mark my words
Gerard Reve. Die is vandaag 100 jaar geleden geboren.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ongetwijfeld van Gerrit Achterberg, mark my words
Dit vroeg ik me ook al af ja. Er moet iemand doorgeschoven worden nu. En dan nog regeringsposities. Jeetje.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:05 schreef Cyan9 het volgende:
Geen moeite met dat Bosma het is geworden, maar dit is geen goede uitslag betreffende de lijstuitputting van de PVV.
Blijft gewoon kamerlid hoorquote:Op donderdag 14 december 2023 19:05 schreef Cyan9 het volgende:
Geen moeite met dat Bosma het is geworden, maar dit is geen goede uitslag betreffende de lijstuitputting van de PVV.
Nee hoeft niet doorgeschoven te worden.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit vroeg ik me ook al af ja. Er moet iemand doorgeschoven worden nu. En dan nog regeringsposities. Jeetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |