Ik probeer elk jaar wel iets van een thema aan te houden, de laatste jaren was dat dus telkens (ongeveer) een decennium, om zo telkens weer andere muziek de aandacht te geven. Er is zo ontzettend veel goede muziek dat ik het niet over m'n hart kan verkrijgen elk jaar ongeveer dezelfde liedjes in de stemlijst te zettenquote:Op zondag 3 december 2023 20:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zijn er ondertussen zo’n 20/25 nummers wel een zekerheidjeik heb niet elk jaar een hele andere lijst. Ik denk de meeste mensen niet echt?
De goudvis heeft ook vast wel wat favorieten.quote:Op zondag 3 december 2023 21:05 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik probeer elk jaar wel iets van een thema aan te houden, de laatste jaren was dat dus telkens (ongeveer) een decennium, om zo telkens weer andere muziek de aandacht te geven. Er is zo ontzettend veel goede muziek dat ik het niet over m'n hart kan verkrijgen elk jaar ongeveer dezelfde liedjes in de stemlijst te zetten
En 35 liedjes van ALLES ALLER TIJDEN is ook gewoon veel te weinig natuurlijk
We hebben er zelfs twee!quote:Op zondag 3 december 2023 21:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De goudvis heeft ook vast wel wat favorieten.
Ik kies elk jaar mijn stemlijst grotendeels van de nummers die van 1500 naar onder staan. Maar dat zijn alsnog wel vaak dezelfde natuurlijkquote:Op zondag 3 december 2023 20:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zijn er ondertussen zo’n 20/25 nummers wel een zekerheidjeik heb niet elk jaar een hele andere lijst. Ik denk de meeste mensen niet echt?
Kijk eens aan. Die Visaac en Benjavis hebben vast ook een mooi lijstjequote:
Ja oké dat is ook weer zo. Alleen die kon ik me nog herinneren.quote:Op zondag 3 december 2023 20:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat 'aller aller tijden' voor de meeste mensen wel zo ergens zestig jaar geleden begint, als het om muziek gaat.quote:Op zondag 3 december 2023 21:05 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik probeer elk jaar wel iets van een thema aan te houden, de laatste jaren was dat dus telkens (ongeveer) een decennium, om zo telkens weer andere muziek de aandacht te geven. Er is zo ontzettend veel goede muziek dat ik het niet over m'n hart kan verkrijgen elk jaar ongeveer dezelfde liedjes in de stemlijst te zetten
En 35 liedjes van ALLES ALLER TIJDEN is ook gewoon veel te weinig natuurlijk
Dat klopt wel jaquote:Op zondag 3 december 2023 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja oké dat is ook weer zo. Alleen die kon ik me nog herinneren.
quote:Op zondag 3 december 2023 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat 'aller aller tijden' voor de meeste mensen wel zo ergens zestig jaar geleden begint, als het om muziek gaat.
De strijdliederen uit de middeleeuwen zijn inmiddels wel uit de lijst gevallen jaquote:Op zondag 3 december 2023 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat 'aller aller tijden' voor de meeste mensen wel zo ergens zestig jaar begint, als het om muziek gaat.
Ik mis al die prachtige psalmen ook in de lijst, ja!quote:Op zondag 3 december 2023 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat 'aller aller tijden' voor de meeste mensen wel zo ergens zestig jaar geleden begint, als het om muziek gaat.
Ook een leuke tactiekquote:Op zondag 3 december 2023 21:09 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik kies elk jaar mijn stemlijst grotendeels van de nummers die van 1500 naar onder staan. Maar dat zijn alsnog wel vaak dezelfde natuurlijk
Deze was laatst op de radio toen mijn nichtje (2 jaar) bij mij was. Toen ik zei dat ze ook een snoesje is werd ze woest.quote:Op zondag 3 december 2023 21:16 schreef Strani het volgende:
Misschien moeten we het origineel van 'Loesje' maar eens in de lijst proberen te krijgen.
Dat is niet zo heel lang terug nog gecoverd. Dat was wel het moment ervoor.quote:Op zondag 3 december 2023 21:16 schreef Strani het volgende:
Misschien moeten we het origineel van 'Loesje' maar eens in de lijst proberen te krijgen.
Ze voelde zich niet serieus genomen door Tante Em.quote:Op zondag 3 december 2023 21:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Deze was laatst op de radio toen mijn nichtje (2 jaar) bij mij was. Toen ik zei dat ze ook een snoesje is werd ze woest.
Ahh haha echt familie van jou hèquote:Op zondag 3 december 2023 21:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Deze was laatst op de radio toen mijn nichtje (2 jaar) bij mij was. Toen ik zei dat ze ook een snoesje is werd ze woest.
Nee gebeurt wel vaker.quote:Op zondag 3 december 2023 21:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze voelde zich niet serieus genomen door Tante Em.
Ik vind hier heel veel van.quote:Op zondag 3 december 2023 21:16 schreef Strani het volgende:
Mag van mij wel weer van de radio af.quote:Op zondag 3 december 2023 20:49 schreef ijs_beer het volgende:
Wat vinden we overigens van die cover van Fast Car die je momenteel overal hoort.
Van alle tijden, wat mij betreft!quote:
Muziek uit die tijd ben ik zo erg gaan associëren met Disney, aangezien je het daar nog wel her en der hoort. Loop in gedachten meteen op Main Streetquote:Op zondag 3 december 2023 21:16 schreef Strani het volgende:
Hier ligt ook een bescheiden laagje.quote:Op zondag 3 december 2023 21:43 schreef Arizona het volgende:
Overigens kan ik u allen melden dat het hier opnieuw sneeuwt en dat het blijft liggen!
Jij associeert alles met Disney, dus zo bijzonder is dat nietquote:Op zondag 3 december 2023 21:47 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Muziek uit die tijd ben ik zo erg gaan associëren met Disney, aangezien je het daar nog wel her en der hoort. Loop in gedachten meteen op Main Street
Meteen terugkomen jij, je hebt niet eens een kaartje betaaldquote:Op zondag 3 december 2023 21:47 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Muziek uit die tijd ben ik zo erg gaan associëren met Disney, aangezien je het daar nog wel her en der hoort. Loop in gedachten meteen op Main Street
Laat maar lekker daar.quote:Op zondag 3 december 2023 21:43 schreef Arizona het volgende:
Overigens kan ik u allen melden dat het hier opnieuw sneeuwt en dat het blijft liggen!
Die zit zelfs nog bij OnlyFans opeens over Disney te fantaseren na wat geluiden die hem aan Mickey doen denkenquote:Op zondag 3 december 2023 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij associeert alles met Disney, dus zo bijzonder is dat niet
OnlyFans-model doet pikante fotoshoots in Disneyland Parisquote:Op zondag 3 december 2023 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Die zit zelfs nog bij OnlyFans opeens over Disney te fantaseren na wat geluiden die hem aan Mickey doen denken
Zijn reactie eronder bewijst direct je gelijk.quote:Op zondag 3 december 2023 21:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Die zit zelfs nog bij OnlyFans opeens over Disney te fantaseren na wat geluiden die hem aan Mickey doen denken
Walgelijk, walgelijk!quote:Op zondag 3 december 2023 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zijn reactie eronder bewijst direct je gelijk.
Even een dingetje lapjes: Dat jij nou toevallig klaar bent met OnlyFans wil niet zeggen dat iemand anders óók al klaar is met OnlyFans hè.quote:Op zondag 3 december 2023 21:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Nu we het trouwens toch zo over muziek hebben (en meteen maar weer van de OnlyFans weg te gaan), ik kom weer eens ongegeneerd wat gitaartjes pluggen!
Ik heb in de aanbieding vette Belgische gitaarrifs!
Maar ook Amerikaanse rock met een vleugje pop en Genesis en Toto in de aderen!
Maar het belangrijkste releasenieuws is, wat mij betreft, dat er na 21 jaar weer een nieuw album uit is van Peter Gabriel! Het hele jaar kwam er al elke maand een track uit, volgens mij heb ik er weleens eentje gedeeld hier, maar het is nu helemaal compleet. Uitgekomen in twee verschillende mixes, de Bright-Side Mix is mijn persoonlijke favoriet. Zeker een uurtje van je tijd waard om te gaan ontdekken als je het mij vraagt
Peter Gabriel · Album · 2023 · 24 songs.
Nee, ik ga dit gesprek nu gewoon een andere kant op sturen!quote:Op zondag 3 december 2023 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Even een dingetje lapjes: Dat jij nou toevallig klaar bent met OnlyFans wil niet zeggen dat iemand anders óók al klaar is met OnlyFans hè.
Daar zou jij nou nooit mee komen hequote:
Dat gaat je niet lukken met de Straan.quote:Op zondag 3 december 2023 21:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nee, ik ga dit gesprek nu gewoon een andere kant op sturen!
Ich auch Fredquote:Op zondag 3 december 2023 20:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ari woont bijna in Pommes-land toch?
Nooit meer een nationale finalequote:
Láát dan maar weerquote:Op zondag 3 december 2023 21:59 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nee, ik ga dit gesprek nu gewoon een andere kant op sturen!
Kun je eindelijk verder met je Burger King maaltijd.quote:Op zondag 3 december 2023 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Láát dan maar weer
* Draait zich boos en gefrustreerd om
quote:Hou toch eens op met dit gekte!
Wat ben ik blij dat ik op Geert heb gestemd🙏🏽
Iemand wil niet the very best zijn!quote:
Leuk Bill! Heb je je nog aan de glühwein, amandelen of kastanjes gewaagd?quote:Op zondag 3 december 2023 23:58 schreef BillDauterive het volgende:
Zo, ik ben weer thuis
Dit weekend ging ik naar de kerstmarkten in Berlijn. Zaterdagochtend vroeg in de trein gestapt en vanmiddag weer vanaf Berlin Hauptbahnhof richting huis gegaan. Eigenlijk ben ik helemaal niet van de kerstmarkten, maar met vrienden is het altijd wel leuk. En wat was het leuk! Berlijn heeft veel te veel kerstmarkten en we hebben een aantal gehad. Van die bij de Gedächtniskirche tot het Gendarmenplein, ieder marktje had zijn eigen sfeer. De leukste kerstmarkt was er eentje waar we bij toeval op stuitten, dat was de Historischer Weihnachtsmarkt in de wijk Friedrichshain.
Bij één van de kerstmarkten vloog de kerstman vlak boven onze hoofden!
[ afbeelding ]
Ik heb 1 glühwein op, omdat het de hele tijd vroor en ik mijn handen wilde warmen. Geen amandelen of kastanjes, maar wel een paar keer wurst met een broodje en natuurlijk een biertje erbijquote:Op maandag 4 december 2023 00:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Leuk Bill! Heb je je nog aan de glühwein, amandelen of kastanjes gewaagd?
In Düsseldorf heb ik de glühwein laten staan. Er was een statiegeldsysteem waar ik geen zin in had en met 11 graden was het er ook te warm voor. Maar ik heb wel een currywurst gepaktquote:Op maandag 4 december 2023 00:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb 1 glühwein op, omdat het de hele tijd vroor en ik mijn handen wilde warmen. Geen amandelen of kastanjes, maar wel een paar keer wurst met een broodje en natuurlijk een biertje erbijWe wilden eigenlijk naar de Afrikanischer Wintermarkt, maar toen we daar aankwamen, bleek dat het vooral een food festival was en niet om kerst ging. Dat was jammer, dus gingen we snel ergens anders heen. Ik was eigenlijk wel benieuwd of je daar ook typische kerstdingen kon halen.
Het statiegeldsysteem is wel beter dan hier in Nederland. Een beker kost een paar euro en kan je inleveren, waarna je het geld weer terugkrijgt. In Düsseldorf is het zelfs zo dat je overal op elke kerstmarkt je je beker in kan leveren en geld terug krijgt.quote:Op maandag 4 december 2023 00:40 schreef H_T het volgende:
[..]
In Düsseldorf heb ik de glühwein laten staan. Er was een statiegeldsysteem waar ik geen zin in had en met 11 graden was het er ook te warm voor. Maar ik heb wel een currywurst gepakt
Ah kijk, dat je die bekers overal kan inleveren wist ik niet. Dat maakt het wel een stuk beter en makkelijkerquote:Op maandag 4 december 2023 00:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het statiegeldsysteem is wel beter dan hier in Nederland. Een beker kost een paar euro en kan je inleveren, waarna je het geld weer terugkrijgt. In Düsseldorf is het zelfs zo dat je overal op elke kerstmarkt je je beker in kan leveren en geld terug krijgt.
11 graden, was dat vandaag? Wat een verschil dan! Genoten?
Alleen daar hoor, in Keulen is het volgens mij dat je per kerstmarkt een beker hebt en die daar moet inleveren.quote:Op maandag 4 december 2023 00:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah kijk, dat je die bekers overal kan inleveren wist ik niet. Dat maakt het wel een stuk beter en makkelijker
Ik was er op de eerste dag dat ie open was, zo'n anderhalve week terug denk ik
Druk zeker, maar veel van hetzelfde. Uiteindelijk kwam ik in het winkelgebied terecht en wat een hoop veel te dure winkels hebben ze daarquote:Op maandag 4 december 2023 01:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Alleen daar hoor, in Keulen is het volgens mij dat je per kerstmarkt een beker hebt en die daar moet inleveren.
Het is wel stom dat de pfand zo duur is. In Berlijn betaalde je 5 euro voor een leeg glas. Gevuld was ie nog een keer 5 euro duurder.
Wat vond je van de Düsseldorfse kerstmarkt? Ook op de eerste dag al druk en gezellig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Fijn dat je hebt genotenquote:Op zondag 3 december 2023 22:51 schreef molloot200 het volgende:
@:GeorgeM ik was net bij MellJij vroeg me laatst om verslag uit te doen. Fantastische live zangeres, super performer, liedjes zijn zo fijn om naar te luisteren en op te swingen
Mell zelf is echt een heel tof leuk mens ook, leuke interactie met de band in de praatstukjes tussendoor, heb oprecht om ze gelachen steeds
Verder blijkt wel dat ik daar heel erg jong was in t publiekNagenoeg geen mensen van mijn leeftijd
Herkenbaarquote:Op maandag 4 december 2023 09:24 schreef Yesse het volgende:
Wie is er nog meer constant "een beetje ziekig"?Ik heb nu een mond vol blaasjes / rode vlekken. Kan zowel allergische reactie op de tandpasta zijn (heb ik al eerder eens gehad maar ik weet niet of dat nou deze tandpasta was) of gewoon 'najaarsweerstand'.
Ik heb namelijk ook elke week een paar dagen dat ik denk "word ik nou verkouden?"
RARARASPIETEN!!!quote:
Man man manquote:Op maandag 4 december 2023 12:22 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik denk de Britten
’Woedende Boris Johnson overwoog militaire inval bij Leidse vaccinfabriek’
quote:Op maandag 4 december 2023 12:22 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik denk de Britten
Goh, zou je denken?quote:nadat diplomaten Johnson waarschuwden dat een inval de internationale relaties op het spel zouden zetten
Met hulp van het leger waardevolle spullen stelen in het buitenland is wel een Britse traditie natuurlijkquote:Op maandag 4 december 2023 12:22 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ik denk de Britten
Ik zie ze nog wel, puur uit gewoonte, die vaccins dan niet gebruiken maar in het museum leggen.quote:Op maandag 4 december 2023 13:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Met hulp van het leger waardevolle spullen stelen in het buitenland is wel een Britse traditie natuurlijk
Moet jij niet met je geweer en in je camouflagepak (voorzover dat nut heeft in de herfst) je stad gaan verdedigen tegen een mogelijke Britse inval?quote:
Ja.quote:Op maandag 4 december 2023 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft @:Cyan9 al een overzicht van november laten zien. Of heb ik die gemist?
Mijn zolderkamer is een prima plek voor een sniper, ik hoef er dus niet uit om mijn stad te verdedigen.quote:Op maandag 4 december 2023 15:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Moet jij niet met je geweer en in je camouflagepak (voorzover dat nut heeft in de herfst) je stad gaan verdedigen tegen een mogelijke Britse inval?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Die hebben ze toch maar mooi binnenquote:Op maandag 4 december 2023 17:15 schreef H_T het volgende:
Ik weet niet of ze een andere jaarlijst gaan halen, maar blijkbaar staan Mia en Dion toch maar mooi in mijn Spotify Wrapped! Net als denk ik elk ESF-nummer van dit jaar, maar dat terzijde
Er is een PostNL medewerkers topic in WGR. Je zou nog als laatste poging kunnen kijken of iemand je daar kan helpen.quote:Op maandag 4 december 2023 18:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dag 60 euro besteed aan een kickstarter
Ik ga echt niet aan de afzender voor de 3e keer vragen om op te sturen
Daarom laat ik mijn PostNL pakketjes nu standaard bij de Primera bezorgen.quote:
Op zich niet heel vreemd, aangezien wat je nu had gedaan een tijdje een methode was van oplichters.quote:
De inklaringskosten + pakket was al betaaldquote:Op maandag 4 december 2023 18:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Op zich niet heel vreemd, aangezien wat je nu had gedaan een tijdje een methode was van oplichters.![]()
(pakketje op ander adres -> pakketje ophalen -> niet betaald dus persoon van adres krijgt de rekening).
Dat je de inhoud hebt betaald kunnen zij niet zeker weten.quote:Op maandag 4 december 2023 18:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De inklaringskosten + pakket was al betaald
Die persoon geeft Track & Trace code.quote:Op maandag 4 december 2023 18:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat je de inhoud hebt betaald kunnen zij niet zeker weten.
Ik had een onderzoek ingesteld met dat het niet retour mag gestuurd worden en dat ik de persoon ben ik die pakket moet ontvangen. Dat die systemen zo langs elkaar heen werkenquote:Op maandag 4 december 2023 18:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat je de inhoud hebt betaald kunnen zij niet zeker weten.
Yes ik ga kijkenquote:Op maandag 4 december 2023 19:04 schreef Momo het volgende:
Reminder om 20:15 nationale finale Tsjechië
Veel plezier! Ik ben er helaas niet bij vanavondquote:Op maandag 4 december 2023 19:04 schreef Momo het volgende:
Hoezo niet danquote:Op maandag 4 december 2023 19:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Veel plezier! Ik ben er helaas niet bij vanavond
Pubquizquote:
Hmm oké maar ik neem aan dat er wel afspraken zijn gemaakt met HR om de verloren uren in te halen.quote:Op maandag 4 december 2023 19:17 schreef H_T het volgende:
[..]
PubquizHad beloofd daar heen te gaan, dus dan ga ik ook maar
Ja ik heb al een paar keer een aardig late San Remo-dienst in het vooruitschietquote:Op maandag 4 december 2023 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm oké maar ik neem aan dat er wel afspraken zijn gemaakt met HR om de verloren uren in te halen.
Is dat via YT te volgen?quote:Op maandag 4 december 2023 19:04 schreef Momo het volgende:
Ga je je overwinningen-streak voortzetten? Succesquote:Op maandag 4 december 2023 19:17 schreef H_T het volgende:
[..]
PubquizHad beloofd daar heen te gaan, dus dan ga ik ook maar
Jaquote:Op maandag 4 december 2023 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat via YT te volgen?
#dtv
En dan doet @Momo nog zo haar best met alle topic pointers.quote:Op maandag 4 december 2023 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat via YT te volgen?
#dtv
@Nattekatquote:Op maandag 4 december 2023 19:04 schreef Momo het volgende:
Ik kom nooit buiten deze SC in ESF.quote:Op maandag 4 december 2023 19:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En dan doet @:Momo nog zo haar best met alle topic pointers.
Momo in ESF / [2024] Tsjechië: ESCZ #1
Nee, die gaat ten einde komenquote:Op maandag 4 december 2023 19:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ga je je overwinningen-streak voortzetten? Succes
Is ook eng, ik snap het wel. Maar ik zal er ook zijn in het Tsjechië-topic dus je bent relatief veilig.quote:Op maandag 4 december 2023 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kom nooit buiten deze SC in ESF.
Oh kijk, dat is wel fijn.quote:Op maandag 4 december 2023 19:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Is ook eng, ik snap het wel. Maar ik zal er ook zijn in het Tsjechië-topic dus je bent relatief veilig.
Je prioriteiten zijn niet op ordequote:
Ik ken 1 van Champions uit Beat the Champions van vroegerquote:Op maandag 4 december 2023 19:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, die gaat ten einde komenIn het team dat eigenlijk altijd wint zitten 2 of 3 van de champions uit Beat the Champions, dus het is niet gek als je daar achter eindigt
Hmmmm, en dan onopvallend over Betty Missiego ofzo beginnen om zo’n jongen onzeker te maken waarschijnlijkquote:Op maandag 4 december 2023 19:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Is ook eng, ik snap het wel. Maar ik zal er ook zijn in het Tsjechië-topic dus je bent relatief veilig.
Nou mij ook hoorquote:Op maandag 4 december 2023 19:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmmm, en dan onopvallend over Betty Missiego ofzo beginnen om zo’n jongen onzeker te maken waarschijnlijk
Dat is één van de toppers van dat land van jou hoor. Ook al kwam ze uit Peru (net als Paddington trouwens).quote:
Vorige week was ik ziek, toen had het gekundquote:Op maandag 4 december 2023 19:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je prioriteiten zijn niet op orde
Nou ja, Radio 2 is normaal toch vooral bedoeld als achtergrondmuziek bij de Spar van Dedemsvaart of in Zwembad De Oase. Dan is keihard “MOTHERF*CKER” door de boxen toch wat ongebruikelijk.quote:Op maandag 4 december 2023 19:48 schreef Redefine het volgende:
Net de Top 2000 Quiz van gisteren teruggekeken, was weer leuk. Thomas moest er in het begin nog wel even inkomen, maar daarna deed die het goed. Wel weer typerend dat iemand Killing in the Name of van Rage Against the Machine kiest als liedje en er daarna gelijk weer gezeur is over een hard nummer
OMG LUC!!quote:Op maandag 4 december 2023 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat via YT te volgen?
#dtv
Welke?quote:Op maandag 4 december 2023 19:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ken 1 van Champions uit Beat the Champions van vroeger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Welke? Misschien is die hier vanavondquote:Op maandag 4 december 2023 19:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ken 1 van Champions uit Beat the Champions van vroeger
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
En toch populair genoeg om elk jaar weer hoog in de lijst te staan, wat aangeeft dat er zeker wel een publiek voor isquote:Op maandag 4 december 2023 19:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, Radio 2 is normaal toch vooral bedoeld als achtergrondmuziek bij de Spar van Dedemsvaart of in Zwembad De Oase. Dan is keihard “MOTHERF*CKER” door de boxen toch wat ongebruikelijk.
Publiek is er sowieso voor, ook bij het Top 2000 publiek gezien de vele andere nummers uit het genre die er instaan. Maar zodra het dan in een van de programma's rondom de Top 2000 zit, dan is het opeens te hardquote:Op maandag 4 december 2023 20:59 schreef H_T het volgende:
[..]
En toch populair genoeg om elk jaar weer hoog in de lijst te staan, wat aangeeft dat er zeker wel een publiek voor is
Tere oortjes die Radio2 luisteraarsquote:Op maandag 4 december 2023 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Publiek is er sowieso voor, ook bij het Top 2000 publiek gezien de vele andere nummers uit het genre die er instaan. Maar zodra het dan in een van de programma's rondom de Top 2000 zit, dan is het opeens te hard
Ik wilde dit jaar van iedere artiest maar één nummer, dus dat was soms wel lastig.quote:Op maandag 4 december 2023 22:11 schreef molloot200 het volgende:
Oké ik ga nu m'n Top 2000 invullen maar ik doe het dit jaar totaal op gevoel en zonder dingen op te zoeken en gewoon blind stemmen, dus morgen denk ik waarschijnlijk dat ik 100 dingen vergeten ben maar dit jaar gewoon niet zo veel tijd om er echt over na te denken
Heb ik ook gedaan!quote:Op maandag 4 december 2023 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wilde dit jaar van iedere artiest maar één nummer, dus dat was soms wel lastig.
Oei deze mening vind ik zeer lastigquote:Op maandag 4 december 2023 22:49 schreef BillDauterive het volgende:
Concertnieuws: De beste Zweedse inzending van deze eeuw komt op 2 april volgend jaar naar de Melkweg. Benjamin Ingrosso zal dan te zien zijn in Amsterdam
quote:Op maandag 4 december 2023 20:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]Nee, nooit gezien daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Heeft ie gewoon een weekendje weg geboekt of schuilt er wat anders achter?quote:Op maandag 4 december 2023 22:49 schreef BillDauterive het volgende:
Concertnieuws: De beste Zweedse inzending van deze eeuw komt op 2 april volgend jaar naar de Melkweg. Benjamin Ingrosso zal dan te zien zijn in Amsterdam
Hij gaat optreden. Wat mij betreft een spannendere aankondiging dan dat Loreen naar Pinkpop gaatquote:Op maandag 4 december 2023 22:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Heeft ie gewoon een weekendje weg geboekt of schuilt er wat anders achter?
Weet ik en daarna moest Sytse met Silke klieren op bed.quote:
Ja, je was toen toch wakker, dus dat kon dan wel.quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Weet ik en daarna moest Sytse met Silke klieren op bed.
Kreeg je daar ook Brividi van?quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:16 schreef NailQueen het volgende:
Hier volgt een ingelast weerbericht uut Grunn:
Het sneeuwt hier flink. Het is hier zo glad dat ik net bijna slipte met de auto. De dashboard gaf een lampje aan die ik niet kende. Net opgezocht. Dit betekende dat de stabiliteitsregeling werd geactiveerd.
En waar normaal op de snelweg 90/100 km wordt gereden werd er nu een veilige 60/70/80 km aangehouden.
Blanco is behoorlijk door de mand gevallenquote:Op dinsdag 5 december 2023 09:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een beetje welBlijft een mooi nummer, jammer dat het live zo tegenviel.
Hij heeft z'n mindere kanten aardig verbloemd.quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Blanco is behoorlijk door de mand gevallen
quote:Op dinsdag 5 december 2023 09:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Blanco is behoorlijk door de mand gevallen
Dat doe ik altijd, anders is 35 veel te weinigquote:Op maandag 4 december 2023 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wilde dit jaar van iedere artiest maar één nummer, dus dat was soms wel lastig.
Nee vind je het gek, op deze manierquote:Lezen blijft voor Nederlandse leerlingen moeilijk. In 2012 haalde 14 procent van de kinderen het basisniveau niet. Inmiddels is dat 35 procent. Dat betekent dat een op de drie kinderen niet begrijp wat er in een tekst staat en die informatie te koppelen aan eigen kennis.
Ik vond het anders nog best koud vanochtend.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:34 schreef Strani het volgende:
1 op de 3 Nederlandse scholieren begrijpt een tekst niet
[..]
Nee vind je het gek, op deze manier
https://www.nu.nl/binnenl(...)-een-tekst-niet.html
Ja. Vandaar ook dat de amazones die specifieke manier van paardrijden hadden.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vond het anders nog best koud vanochtend.
Dat laatste is ook belangrijk, mits het allemaal in balans is. Middelbare scholen zouden wat mij betreft ook meer aandacht mogen geven aan praktische dingen die je als volwassene moet weten, ongeacht je werk.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:40 schreef Fred_B het volgende:
N=1 uiteraard, maar het valt me wel op dat het leertempo van het eerste leerjaar momenteel duidelijk lager ligt dan toen ik in de eerste klas/groep 3 zat. Ze hebben wel meer aandacht voor creativiteit, cultuur, excursies e.d.
Ja, die praktische dingen zijn ook iets vreemds. De onderwijssector voelt zich op de één of andere manier te goed om leerlingen aan te leren hoe je een ei moet koken, een band moet plakken, een belastingformulier moet invullen of waar je op moet letten bij het afsluiten van een hypotheek.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat laatste is ook belangrijk, mits het allemaal in balans is. Middelbare scholen zouden wat mij betreft ook meer aandacht mogen geven aan praktische dingen die je als volwassene moet weten, ongeacht je werk.
Maar goed, of daar veel ruimte voor is als de kennis van basiszaken als lezen en rekenen zo achteruit gaat, is maar de vraag natuurlijk.
Wow, ja één per week is wel echt absurd vaak. Wij gingen één keer per jaar op schoolreisje en dat was het gewoon. En de verjaardag van de meester/juf was het feest dus dan leerde je ook niks, maar de rest van het jaar was het gewoon business as usual.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, die praktische dingen zijn ook iets vreemds. De onderwijssector voelt zich op de één of andere manier te goed om leerlingen aan te leren hoe je een ei moet koken, een band moet plakken, een belastingformulier moet invullen of waar je op moet letten bij het afsluiten van een hypotheek.
Maar inderdaad zou er meer aandacht voor de basis moeten zijn. Hier heeft de klas van mijn zoon nu zonder enige overdrijving gemiddeld één evenement per week, zoals een theaterbezoek, zwemles, boswandeling, iets in de kerk, museum, boerderij, schoolreisjes, enz. Op zichzelf zeker nuttig, maar de effectieve lestijd gaat daarmee wel nogal omlaag.
Vroeger had je nog schoolzwemmen, maar dat is ook al afgeschaft.quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:04 schreef Strani het volgende:
Met de toevoeging dat zwemles bij ons dan wel bij gym inbegrepen zat, maar dat vind ik ook wel logisch.
Ja eh ik hoopte dat dat ongemerkt zou blijvenquote:
Bij ons ook. Het waren barre tijden.quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Wow, ja één per week is wel echt absurd vaak. Wij gingen één keer per jaar op schoolreisje en dat was het gewoon. En de verjaardag van de meester/juf was het feest dus dan leerde je ook niks, maar de rest van het jaar was het gewoon business as usual.
Ik zal de grappen over Belgen even achterwege latenquote:Op dinsdag 5 december 2023 11:40 schreef Fred_B het volgende:
N=1 uiteraard, maar het valt me wel op dat het leertempo van het eerste leerjaar momenteel duidelijk lager ligt dan toen ik in de eerste klas/groep 3 zat. Ze hebben wel meer aandacht voor creativiteit, cultuur, excursies e.d.
Dankzij Paul de Leeuwquote:
Hoax, de man wint dit soort discussies nooitquote:Op dinsdag 5 december 2023 12:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja eh ik hoopte dat dat ongemerkt zou blijvenIk had helaas maar voor de helft zeggenschap over wat er op tv kwam, en dit won niet
En dan moest je ook nog eens veertig kilometer heen én weer terug fietsen, in de kou en ijzelquote:Op dinsdag 5 december 2023 12:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij ons ook. Het waren barre tijden.
Blijkbaar werkt het allemaal niet Mekequote:Op dinsdag 5 december 2023 12:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zal de grappen over Belgen even achterwege laten![]()
Maar er wordt juist ook op de pabo veel aandacht besteedt aan hoe je leren anders vorm kunt geven dan met een werkblad en een boek![]()
Je kunt op school een oefening doen over de klantgroep oe, of in een bos allerlei dingen zoeken met de oe. Dat laatste beklijft meestal beter.
En op zich is meestal op school ook maar zo'n 60% effectieve onderwijstijd, heel veel meer krijg je zeker in groep 3 niet voor elkaar. Dan kun je dat beter bundelen in iets leuks![]()
Hoewel dat iets leuks vaak ook bijv in een kring iets vertellen of voorlezen is, en dat is ook leerzaam. En in de onderbouw is überhaupt pedagogiek nog belangrijker dan didactiek. Eerst maar eens leren naar school te gaan voordat we iets blijft hangen
Ik ben het er zeker mee eens dat de methodes die @Strani en ik kregen (van net na de Boerenoorlog zeg maar) niet altijd optimaal waren. Alleen met het zoeken van “oe-woorden” in het bos ben je wel minstens een halve dag kwijt (en de andere helft van de dag is de klas onrustiger), voor iets wat klassikaal ook in 10 minuten kan. Dus daar moet je wel iets van balans in vinden.quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zal de grappen over Belgen even achterwege laten![]()
Maar er wordt juist ook op de pabo veel aandacht besteedt aan hoe je leren anders vorm kunt geven dan met een werkblad en een boek![]()
Je kunt op school een oefening doen over de klantgroep oe, of in een bos allerlei dingen zoeken met de oe. Dat laatste beklijft meestal beter.
En op zich is meestal op school ook maar zo'n 60% effectieve onderwijstijd, heel veel meer krijg je zeker in groep 3 niet voor elkaar. Dan kun je dat beter bundelen in iets leuks![]()
Hoewel dat iets leuks vaak ook bijv in een kring iets vertellen of voorlezen is, en dat is ook leerzaam. En in de onderbouw is überhaupt pedagogiek nog belangrijker dan didactiek. Eerst maar eens leren naar school te gaan voordat we iets blijft hangen
En heen èn terug wind tegen hèquote:Op dinsdag 5 december 2023 12:57 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan moest je ook nog eens veertig kilometer heen én weer terug fietsen, in de kou en ijzel
Ik heb ook niet de indruk dat onze generatie dit soort dingen niet goed geleerd heeft, gemiddeld. In het systeem waar ik mee heb leren schrijven kwamen we al vrij snel bij 'oe' en daarna wisten we het wel en gingen we weer verder. Ik kan me niet herinneren dat we daarna specifiek op zoek gingen naar andere oe-woorden.quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:03 schreef Fred_B het volgende:
Alleen met het zoeken van “oe-woorden” in het bos ben je wel minstens een halve dag kwijt (en de andere helft van de dag is de klas onrustiger), voor iets wat klassikaal ook in 10 minuten kan.
Nu alleen in Zeeland nog. Dat is nationaal afgesproken tijdens het windtegenoverleg van 1997. Men was van mening dat 'wind tegen' in Zeeland cultureel erfgoed is.quote:
Ah, heb ik weer.quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nu alleen in Zeeland nog. Dat is nationaal afgesproken tijdens het windtegenoverleg van 1997. Men was van mening dat 'wind tegen' in Zeeland cultureel erfgoed is.
Het neerzetten ging gepaard met een feestelijk drankje of vijf, zie ik?quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In ander nieuws staat de kerstboom hier al. Maar nog onversierd.
Dat zou ongrondwettelijk zijnquote:Op dinsdag 5 december 2023 13:11 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Tijd op een partij TegenWind op te richten.
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Het neerzetten ging gepaard met een feestelijk drankje of vijf, zie ik?
Goed ge-edit
Ja, en dan Calm After The Storm fout rekenen als oe-woordquote:Op dinsdag 5 december 2023 13:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ook niet de indruk dat onze generatie dit soort dingen niet goed geleerd heeft, gemiddeld. In het systeem waar ik mee heb leren schrijven kwamen we al vrij snel bij 'oe' en daarna wisten we het wel en gingen we weer verder. Ik kan me niet herinneren dat we daarna specifiek op zoek gingen naar andere oe-woorden.
(Ik snap dat dit slechts een voorbeeld is hè.)
Precies dat. Wij hadden dezelfde versie. Hoewel m'n tweede lagere school nog Aap-noot-Mies gebruiktequote:Op dinsdag 5 december 2023 13:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, en dan Calm After The Storm fout rekenen als oe-woord![]()
Maar dat is inderdaad wel een nieuwe methode. Ze leren nu bijvoorbeeld “boek” en gaan dan aan de slag met andere oe-woorden en dan met rijmwoorden en daarna woorden die ook met boe- beginnen, enz. Wij leerden gewoon met boom-roos-vis-… elke dag een nieuw woordje en op een bepaald moment had je het concept lezen wel onder de knie.
Shitquote:Op dinsdag 5 december 2023 12:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoax, de man wint dit soort discussies nooit![]()
Ja ik denk dat balans het codewoord is. En passend onderwijs is inmiddels inderdaad best een mislukt experiment te noemenquote:Op dinsdag 5 december 2023 13:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben het er zeker mee eens dat de methodes die @:strani en ik kregen (van net na de Boerenoorlog zeg maar) niet altijd optimaal waren. Alleen met het zoeken van “oe-woorden” in het bos ben je wel minstens een halve dag kwijt (en de andere helft van de dag is de klas onrustiger), voor iets wat klassikaal ook in 10 minuten kan. Dus daar moet je wel iets van balans in vinden.
Al is dat ook niet noodzakelijkerwijs hèt probleem. De klassen worden hier ook groter, er zijn meer leerlingen bij die tegen het speciale onderwijs aanschurken, en er zijn ook meer leerlingen met een taalachterstand in vergelijking met vroeger, die ongewild de boel nogal ophouden.
Sowieso dat dat niet elke dag was. Bij veilig leren lezen doe je (zowel in de jaren '90 als nu) een week per woord.quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, en dan Calm After The Storm fout rekenen als oe-woord![]()
Maar dat is inderdaad wel een nieuwe methode. Ze leren nu bijvoorbeeld “boek” en gaan dan aan de slag met andere oe-woorden en dan met rijmwoorden en daarna woorden die ook met boe- beginnen, enz. Wij leerden gewoon met boom-roos-vis-… elke dag een nieuw woordje en op een bepaald moment had je het concept lezen wel onder de knie.
De jaren 80 waren een hele andere tijd Meke. Als je toen klaar was met de lessen van de week ging je gewoon de rest van de tijd bij je ouders in de fabriek werken, of op het land.quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Sowieso dat dat niet elke dag was. Bij veilig leren lezen doe je (zowel in de jaren '90 als nu) een week per woord.
Met het tempo dat jij en Straan voorstellen doe je in een halfjaar de hele basisschool
Gaat je vast voor de windquote:Op dinsdag 5 december 2023 13:11 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Tijd op een partij TegenWind op te richten.
Veilig leren lezen?quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Sowieso dat dat niet elke dag was. Bij veilig leren lezen doe je (zowel in de jaren '90 als nu) een week per woord.
Met het tempo dat jij en Straan voorstellen doe je in een halfjaar de hele basisschool
Boom, roos en vis gingen nog wel maar bij 'vuur' ging het helaas regelmatig mis in de klas.quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Veilig leren lezen?Ik wist niet dat eerdere methodes zo gevaarlijk waren!
Nou ja, @Strani en ik doen de Coopertest ook binnen de 10 minuten, dus onderschat ons werktempo niet zou ik zeggenquote:Op dinsdag 5 december 2023 13:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja dat is ook zoquote:Op dinsdag 5 december 2023 13:43 schreef Strani het volgende:
[..]
De jaren 80 waren een hele andere tijd Meke. Als je toen klaar was met de lessen van de week ging je gewoon de rest van de tijd bij je ouders in de fabriek werken, of op het land.
Karbonkel hoorde bij VLL, kun je nagaan wat een drama de andere methodes zijnquote:Op dinsdag 5 december 2023 13:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Veilig leren lezen?Ik wist niet dat eerdere methodes zo gevaarlijk waren!
Van een beetje jeugdtrauma is nooit iemand slechter geworden lapjes!quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Vroeger was het veel beter inderdaad, toen kregen we tenminste nog nachtmerries en jeugdtrauma's cadeau bij het leren lezen en spellen!
Ja ik weet hoe het eruit ziet want dat wordt nog steeds gebruikt maar het is echt geen woord per dagquote:Op dinsdag 5 december 2023 13:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, @:strani en ik doen de Coopertest ook binnen de 10 minuten, dus onderschat ons werktempo niet zou ik zeggen![]()
Maar we waren toch zeker wel sneller dan een woord in de week hoor. We hadden hele rijen (oubollige) plaatjes voor de ramen hangen met woorden eronder. Soms ook afwijkende woorden als eigennamen en voorzetsels. Met een stuk of 35 effectieve schoolweken per jaar waren we niet verder gekomen dan halverwege.
Dat figuur dat tegenwoordig vaste gast is in lijstjes van jaren '90 kindertrauma's? Hebben ze goed gekozen dan!quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Karbonkel hoorde bij VLL, kun je nagaan wat een drama de andere methodes zijn
En daarna kwam mus. Al die zwartgeblakerde vogeltjes op het schoolplein, je zag het direct als groep 3 buiten had gespeeldquote:Op dinsdag 5 december 2023 13:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Boom, roos en vis gingen nog wel maar bij 'vuur' ging het helaas regelmatig mis in de klas.
Ik niet, ik ging sigaretten kopen voor de leraarquote:Op dinsdag 5 december 2023 13:43 schreef Strani het volgende:
[..]
De jaren 80 waren een hele andere tijd Meke. Als je toen klaar was met de lessen van de week ging je gewoon de rest van de tijd bij je ouders in de fabriek werken, of op het land.
Ik was echt een wonderkind, ik las in groep 1 al boekjes van Pinkeltjequote:Op dinsdag 5 december 2023 14:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik weet hoe het eruit ziet want dat wordt nog steeds gebruikt maar het is echt geen woord per dagJe hebt wel een beetje tijd nodig om het echt onder de knie te krijgen!
(Ik heb het hier natuurlijk over gemiddelde kinderen, ik neem aan dat jullie leerlijn niet op wonderkinderen zoals jij en Straan was geijkt)
Ze hebben er nu iig één per lesweek:
[ afbeelding ]
Sinterklaas belt toch niet aan joh.quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:49 schreef BillDauterive het volgende:
Jullie houden hier altijd van updates over pakketjes, toch?
Vanochtend zou er een pakketje gebracht worden, maar dat is nog niet gebeurd. Dus kijk ik in mijn mail: "We hebben u gemist, het pakket ligt bij de buren", terwijl ik op dat moment thuis was en niets luidruchtigs aan het doen was. De buren zijn nu niet thuis, dus moet ik wachten tot vanavond tot ik het pakketje kan ophalen. Maar ja, dat kan ik misschien maar beter niet doen. Wellicht krijgen ze de kleinkinderen langs en als ik dan aanbel, dan verwachten ze misschien heel iemand anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh neequote:Op dinsdag 5 december 2023 17:19 schreef GeorgeM het volgende:
Ik ben al sinds donderdagavond zo ziek![]()
Vannacht dacht ik dat het met me gedaan was
Beterschap.quote:Op dinsdag 5 december 2023 17:19 schreef GeorgeM het volgende:
Balen zeg, beterschap! Hopelijk gaat het snel beter! Je hoort best veel mensen die goed ziek zijn, voor mijn gevoel wel meer dan andere jaren.quote:Op dinsdag 5 december 2023 17:19 schreef GeorgeM het volgende:
Pas goed op jezelf Sjors!quote:Op dinsdag 5 december 2023 17:19 schreef GeorgeM het volgende:
Heb je hoge koorts? Beterschap!quote:Op dinsdag 5 december 2023 17:19 schreef GeorgeM het volgende:
Ai, beterschap!quote:Op dinsdag 5 december 2023 17:19 schreef GeorgeM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GeorgeM op 05-12-2023 20:04:14 ]Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Dank!quote:Op dinsdag 5 december 2023 17:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh neeveel beterschap!
(Je brengt het wel weer mooi)
Dank!quote:
Ja, dat gevoel heb ik ook. Het is lang geleden dat ik me zo beroerd heb gevoeldquote:Op dinsdag 5 december 2023 17:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Balen zeg, beterschap! Hopelijk gaat het snel beter! Je hoort best veel mensen die goed ziek zijn, voor mijn gevoel wel meer dan andere jaren.
( Of niet @:Em31 )
Dank! Nee, lichte koorts vooralsnog.quote:
Waar niet van?quote:Op dinsdag 5 december 2023 18:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Ai, beterschap!Waar heb je allemaal last van?
Geen idee waar de TT op doelt, maar die éne Disturbed cover is totaal rukquote:Redelijk orthodox lijstje denk ik, had dit jaar wat minder behoefte aan herrie en des te meer aan de lieve liedjes en de klassiekers
Mijn steentje ook bijgedragen aan de Denny Laine DAB.
The Doobie Brothers - Long Train Runnin'
Roberta Flack - The First Time Ever I Saw Your Face
Novastar - Wrong
The Monkees - Daydream Believer
Sinéad O'Connor - Nothing Compares 2 U
Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond (Pts. 1-5)
Madonna - Into The Groove
The Chemical Brothers - Hey Boy Hey Girl
Elvis Costello - I Want You
The Black Keys - Little Black Submarines
Katie Melua - Nine Million Bicycles
My Chemical Romance - Welcome To The Black Parade
Roy Orbison - In Dreams
The Righteous Brothers - Unchained Melody
The Who - Pinball Wizard
Paul McCartney & Wings - Mull Of Kintyre
Earth, Wind & Fire - Let's Groove
Nothing But Thieves - Impossible (Orchestral Version Live at Abbey Road)
Lauryn Hill - Doo Wop (That Thing)
Chris Isaak - Wicked Game
Art Garfunkel - Bright Eyes
Spider Murphy Gang - Skandal Im Sperrbezirk
Spinvis - Bagagedrager
Steve Miller Band - Fly Like An Eagle
Bill Withers - Ain't No Sunshine
Pulp - Common People
The Cranberries - Linger
The Sweet - Fox On The Run
Crowded House - Four Seasons In One Day
The Cult - She Sells Sanctuary
Boudewijn de Groot - Verdronken Vlinder
The Prodigy - Breathe
Fleetwood Mac - Albatross
Ike & Tina Turner - River Deep Mountain High
The Beatles - Yesterday
Daarom wint gedistingeerd dan ookquote:Op dinsdag 5 december 2023 20:03 schreef koffieleuk het volgende:
(Had dit al in het Top 2000 topic gepost maar ook ff hier)
[..]
Geen idee waar de TT op doelt, maar die éne Disturbed cover is totaal ruk![]()
Heb deze week vrij, dus tijd genoeg om de SC even terug te lezen en weer Spotify lijstjes te maken. Tag mij ook gerust
Ja, ga maar tandenpoetsen of even naar de keuken.quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dus als ik het goed begrijp gaat Engeland winnen van Schotland en wij niet van België en dan wordt het een Engels feestje? (met een Schots tintje)
Want als dat het gaat worden dan kan ik net zo goed mijn tanden gaat poetsen of zo.
Tandenpoetsen in de keuken is nog effectiever.quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ga maar tandenpoetsen of even naar de keuken.
quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tandenpoetsen in de keuken is nog effectiever.
Zelf net de goal gemist, was even de trailer van GTA VI aan het kijken.quote:
Dit kan niet meer misgaan!quote:
Daar lijkt het wel op, al is het zonder de wedstrijd te zien niet te bevestigen of het ook echt zo is. Kan ook zo zijn dat de Engelsen zo aan het pressen zijn dat ze de Schotten overlopen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
0-3 al bij de Engelsen.![]()
Corrupte zooi daar.
Volgens de UEFA geen enkel probleem, want de Engelsen moeten nog een wedstrijd winnen om naar de OS te gaanquote:Op dinsdag 5 december 2023 21:25 schreef Em31 het volgende:
0-3 Engelandlachwekkend.
Hopelijk verliezen ze in de finaleronde.
quote:In een verklaring aan NU.nl weerlegt de UEFA de kritiek die is ontstaan door deze poule-indeling. "Schotland heeft geen directe invloed op de kwalificatie van Engeland. Dat komt doordat Engeland bij groepswinst ook nog een wedstrijd in de finaleronde moet winnen om zich te plaatsen voor de Olympische Spelen."
"Het systeem is zo ontworpen dat de teams tot het einde een sportief doel hebben om voor te strijden. Niet alleen groepswinst, maar ook promotie of degradatie naar een andere League staan op het spel", schrijft de UEFA.
En Blatter was niet corrupt.quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens de UEFA geen enkel probleem, want de Engelsen moeten nog een wedstrijd winnen om naar de OS te gaan
[..]
Blatter was van de FIFA. Die is dan weer vervangen door de ultraschone Infantino.quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En Blatter was niet corrupt.
quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens de UEFA geen enkel probleem, want de Engelsen moeten nog een wedstrijd winnen om naar de OS te gaan
[..]
Oh ja, een pot nat.quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Blatter was van de FIFA. Die is dan weer vervangen door de ultraschone Infantino.
Normaal gesproken wordt in een situatie als deze Schotland doorgeschoven naar een andere poule. Maar dat was blijkbaar teveel moeite.quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:30 schreef Em31 het volgende:
[..]Het boeit ze echt niets, denk dat ze sowieso ook liever Engeland hebben. Als het ze ook maar een beetje had geïnteresseerd dan hadden ze dit ook niet de laatste wedstrijd gemaakt.
Ik vond het al zo tochten.quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Echt hoor. Schtoland zet gewoon de deur wagenwijd open.
Zou een deel zich ook willen plaatsen? Ze gaan toch als TeamGB naar de Spelen?quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Echt hoor. Schtoland zet gewoon de deur wagenwijd open.
Beterschap!quote:Op dinsdag 5 december 2023 17:19 schreef GeorgeM het volgende:
Dat is juist het probleem.quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zou een deel zich ook willen plaatsen? Ze gaan toch als TeamGB naar de Spelen?
Er zou maar 1 speler aanspraak maken om mee te mogen of zo, had ik begrepen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zou een deel zich ook willen plaatsen? Ze gaan toch als TeamGB naar de Spelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Daarom is er geen VAR.quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:38 schreef Redefine het volgende:
De Schotten hadden eigenlijk nog wel een penalty mogen krijgen.
Dan had die Belgische ook wel rood gekregen.quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:37 schreef Redefine het volgende:
Even gezapt naar de BBC. Daar zullen ze vast wel enorm kritisch zijn dat Schotland bij ze in de poule zit.Ik gok dat ze het bijna niet eens gaan benoemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar als het andersom was geweest…
![]()
De BBC is altijd extreem lachwekkend als het gaat om kritisch hun eigen sporters bekijken.quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik gok dat ze het bijna niet eens gaan benoemenmaar als het andersom was geweest…
Klopt. Maar andersom verloor Engeland ook van België en Nederland.quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:48 schreef Koen66 het volgende:
echt serieus te gek voor woorden die ontknoping op deze manier, klote UEFA
Mja, als NL gewoon de wedstrijden had gewonnen die ze konden winnen,was het geen issue geweest
Uiteindelijk in de eerste wedstrijd hebben we het al weggegeven.quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:48 schreef Koen66 het volgende:
echt serieus te gek voor woorden die ontknoping op deze manier, klote UEFA
Mja, als NL gewoon de wedstrijden had gewonnen die ze konden winnen,was het geen issue geweest
klopt, maar op deze manier zal iedereen altijd de UEFA de schuld gevenquote:Op dinsdag 5 december 2023 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uiteindelijk in de eerste wedstrijd hebben we het al weggegeven.
Dat voelt ook lekkerder natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, maar op deze manier zal iedereen altijd de UEFA de schuld geven
er is geen ploeg/land die ooit gelijk heeft gekregen bij een klacht om dergelijke 'wedstrijden'quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:52 schreef Redefine het volgende:
Aan dit doelpunt te zien doen de Schotten er inderdaad echt alles aan om heel ruim te verliezen. Dit kan echt niet
Wanneer gaan wij België binnenvallen?quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:51 schreef Koen66 het volgende:
als ze Olympische tickets alleen via de NAtions leage verdelen, dan zet het toch geen 2 landen die Olympisch 1 land zijn in dezelfde poule
Trustequote:Op dinsdag 5 december 2023 21:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
0 - 5 dus al, en bij ons staat alles stil.
Ik houd het voor gezien, de wekker gaat vroeg genoeg.
slaapsequote:Op dinsdag 5 december 2023 21:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
0 - 5 dus al, en bij ons staat alles stil.
Ik houd het voor gezien, de wekker gaat vroeg genoeg.
quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:43 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb ook mijn stemlijstje ingevuld. 25 nummers was al weinig maar 35 is helemaal kill your darlingsWe hebben overeenkomstenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Skyboy vergeten
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Zag er goed uit hè.quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zelf net de goal gemist, was even de trailer van GTA VI aan het kijken.
Zekerquote:
Nou ja, kunnen wij ons tijdens de OS richten op andere sporten, zoals het hoort.quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:30 schreef Em31 het volgende:
[..]Het boeit ze echt niets, denk dat ze sowieso ook liever Engeland hebben. Als het ze ook maar een beetje had geïnteresseerd dan hadden ze dit ook niet de laatste wedstrijd gemaakt.
Er is wel een Francaise die de Belgen helptquote:Op dinsdag 5 december 2023 21:55 schreef AgnesGru het volgende:
En de Belgen weigeren ons Hollanders te helpen
Niet op deze manier Straniquote:Op dinsdag 5 december 2023 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, kunnen wij ons tijdens de OS richten op andere sporten, zoals het hoort.
Nederland moet er nu nog steeds eentje maken om door te gaanquote:
Abu Dhabi schijnt ook nog wel een dingetje te zijn in Engeland.quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik gok dat ze het bijna niet eens gaan benoemenmaar als het andersom was geweest…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |