Ik was gisteren rond 21 uur al thuis, ik denk dat het hem daar in it?quote:Op zaterdag 2 december 2023 15:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik weet helemaal niet hoe jullie allemaal kijken.![]()
Ik kijk iig ongeveer zo vandaag.
[ afbeelding ]
Wat heb jij tegen Noorse fans?quote:Op zaterdag 2 december 2023 15:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies! En allemaal verdrietige Noorse fans is ook een bonus natuurlijk.
Is dat positief of negatief?quote:Op zaterdag 2 december 2023 15:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind dit wel weer een bijzonder agressieve take.
Spaanse agressie heeft voor ons nog nooit wat goeds opgeleverd, dus ik zie het ook somber in voor de Noren.quote:
*wacht af in spanningquote:Op zaterdag 2 december 2023 16:23 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb pepernoten gekocht met Sex on the beach smaak. We gaan het meemaken. Ik hou jullie op de hoogte
Piemelbrie met zand?quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:23 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb pepernoten gekocht met Sex on the beach smaak. We gaan het meemaken. Ik hou jullie op de hoogte
quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:25 schreef Hamlapjes het volgende:
Tevens is er een Top 2000 stemlijstje van mijn hand!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-lijstje
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Sorry voor allesquote:Op zaterdag 2 december 2023 16:46 schreef Cyan9 het volgende:
De ranking van november! Over Spaanse agressie gesproken.
1 754 Strani
2 451 Redefine
3 388 Fred_B
4 373 H_T
5 338 Luctor.et.Emergo
6 331 Arizona
7 272 Em31
8 226 NailQueen
9 207 Roger_Epiales
10 201 ESF1Gamer
11 173 Meke
12 142 GeorgeM
13 114 BillDauterive
14 100 Momo
15 98 AgnesGru
16 86 Hamlapjes
17 84 Cyan9
18 82 ijs_beer
19 81 Yesse
20 74 Koen66
21 62 molloot200
22 61 usagi414
23 36 Guanabana
24 34 blackswangreen
25 33 zorro28
26 28 TheVulture
27 13 sportfreak
28 9 PinkLow
29 8 summer52
29 8 Nattekat
Dat werd wel een keertje tijd.quote:
Niet zo gek, dat ijs is best glad.quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:15 schreef GeorgeM het volgende:
We verliezen onze grip op het langebaanschaatsen![]()
Tja, als je tijd genoeg hebtquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zelfs 416 posts meer dan onze normale koploper
Slechtste 10 kilometer in 21 jaar, ik eis kamervragen! #woestquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:15 schreef GeorgeM het volgende:
We verliezen onze grip op het langebaanschaatsen![]()
Beide helften en ik denk dat we Italië niet willen loten..quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
In welk halve finale staan we en welke helft?
Apart dat Italië in pot 4 zit.quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Beide helften en ik denk dat we Italië niet willen loten..
Het gaat tegenwoordig op basis van de kwalificatie. Italië heeft het daarin als een van de slechtste gedaan.quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Apart dat Italië in pot 4 zit.
Het is je vergeven.quote:
Blijft apart natuurlijkquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het gaat tegenwoordig op basis van de kwalificatie. Italië heeft het daarin als een van de slechtste gedaan.
Wesley Sneijder is er ook.quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:17 schreef Redefine het volgende:
Buffon, McManaman en Charisteas zijn uit de mottenballen gehaald.
Die zag iedereen over het hoofd.quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:16 schreef usagi414 het volgende:
@:GeorgeM , ben je ook aan het kijken ? Je favoriete Italiaan doet de loting,
En degenen die het verst komen mogen de groepsfase overslaan.quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:23 schreef Redefine het volgende:
Gooien ze straks na het loten de balletjes naar beneden over de glijbaan?
Koeman was ook liever thuisgebleven zei hij voorafgaand tegen Jeroen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:24 schreef Redefine het volgende:
Al die bondscoaches zitten een partij chagrijnig te kijken
Die past er juist wel goed tussen. Die kijkt altijd al chagrijnig.quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Koeman was ook liever thuisgebleven zei hij voorafgaand tegen Jeroen.
Met deze kou moet je wel je handen opwarmen.quote:
Spanje met Kroatië een lollerpoule?quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Spanje en België allebei wel een lollerpoule.
Poule des Doodsquote:
We hebben juist een van de makkelijkste poulesquote:
Dat is meestal zo.quote:
Ik wil graag toch even zeggen dat ik erg blij ben met deze enigszins ongecontroleerde versie van jou.quote:
Toch vind ik dat dit allemaal meer over jullie zegt dan over mij. Er waren tijden waarin ik met 700 nogwat posts amper in de top 5 had gestaan.quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zelfs 416 posts meer dan onze normale koploper
Oh ja, het is alweer december.quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:51 schreef Strani het volgende:
1 1222 Roger_Epiales
2 1199 Strani
3 897 Luctor.et.Emergo
4 882 H_T
5 793 Arizona
6 771 Guanabana
7 734 Em31
8 676 GeorgeM
9 615 Redefine
10 533 ijs_beer
Top 10 van November 2021. Dan had ik gewoon zesde gestaan (er vanuitgaande dat mijn tweede plaats zou komen te vervallen).
Dat was inderdaad de conclusie die ik hiermee wilde trekken.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, het is alweer december.
Ik heb af en toe ook wel wat nodig om op te reageren hequote:Op zaterdag 2 december 2023 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch vind ik dat dit allemaal meer over jullie zegt dan over mij. Er waren tijden waarin ik met 700 nogwat posts amper in de top 5 had gestaan.
Ja, maar aan mij ligt dat dus niet!quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb af en toe ook wel wat nodig om op te reageren he
Ja en toen kwam ik er bijquote:Op zaterdag 2 december 2023 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch vind ik dat dit allemaal meer over jullie zegt dan over mij. Er waren tijden waarin ik met 700 nogwat posts amper in de top 5 had gestaan.
Fijn dat we tot dezewlfde conclusie komen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was inderdaad de conclusie die ik hiermee wilde trekken.
Ik kijk morgen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:23 schreef Redefine het volgende:
Die Even tot hier aflevering van zojuist![]()
![]()
Dokter Chatbot was leuk bedachtquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:23 schreef Redefine het volgende:
Die Even tot hier aflevering van zojuist![]()
![]()
Dat ook, maar was een van de vele goed bedachte dingen. Wel uitkijken met spoilers he, niet iedereen heeft het al gezienquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dokter Chatbot was leuk bedacht
Dat was nog eens een tijd.quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:51 schreef Strani het volgende:
1 1222 Roger_Epiales
2 1199 Strani
3 897 Luctor.et.Emergo
4 882 H_T
5 793 Arizona
6 771 Guanabana
7 734 Em31
8 676 GeorgeM
9 615 Redefine
10 533 ijs_beer
Top 10 van November 2021. Dan had ik gewoon zesde gestaan (er vanuitgaande dat mijn tweede plaats zou komen te vervallen).
quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat was nog eens een tijd.
Was dat toevallig ook de tijd dat we soms best lang over een paar schilderijen doorgingen oid? Want volgens mij was best een aardig deel van mijn posts in reactie op jouw posts.
Ik weet niet of dat toen was maar ik kan me wel herinneren dat we het daarover hebben gehad inderdaadquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat was nog eens een tijd.
Was dat toevallig ook de tijd dat we soms best lang over een paar schilderijen doorgingen oid? Want volgens mij was best een aardig deel van mijn posts in reactie op jouw posts.
Zoals alles is dat wegbezuinigdquote:Op zaterdag 2 december 2023 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat toen was maar ik kan me wel herinneren dat we het daarover hebben gehad inderdaadWe wilden toch een beetje cultuur naar deze SC brengen maar helaas is het op de lange termijn zonder effect gebleven
Alleen plat vermaak blijft over ja. Af en toe wat politiek tussendoor, maar dat is ook altijd in Jip en Janneke taalquote:Op zondag 3 december 2023 00:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen nog voetbal, schaatsen en songfestival voor de massa
Ja want anders begrijpen de gewone hardwerkende mensen van de ESF-SC het niet en dan vinden ze het 'arrogant'quote:Op zondag 3 december 2023 00:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alleen plat vermaak blijft over ja. Af en toe wat politiek tussendoor, maar dat is ook altijd in Jip en Janneke taal
Helaas lijkt het daar wel op ja.quote:Op zaterdag 2 december 2023 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat toen was maar ik kan me wel herinneren dat we het daarover hebben gehad inderdaadWe wilden toch een beetje cultuur naar deze SC brengen maar helaas is het op de lange termijn zonder effect gebleven
Het intellectuele niveau is inderdaad ontzettend om tequote:Op zondag 3 december 2023 00:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alleen plat vermaak blijft over ja. Af en toe wat politiek tussendoor, maar dat is ook altijd in Jip en Janneke taal
Ik vind de algehele compositie van dit werk wat tweedimensionaal en het kleurgebruik laat imo ook nog wat te wensen over.quote:
Ik vrees dat je daar volledig gelijk in hebt. Het is voor de meesten waarschijnlijk te laat om zich nog degelijk cultureel voor te laten lichtenquote:Op zondag 3 december 2023 00:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Helaas lijkt het daar wel op ja.![]()
Ik doe nog wel eens een poging, maar zo nu en dan random een schilderij oid posten lijkt toch geen probaat middel tegen algehele mentale verarming, 't is triest maar het is zo.![]()
[ afbeelding ]
Voor een late compositie van Mondriaan alsnog niet slecht.quote:Op zondag 3 december 2023 00:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind de algehele compositie van dit werk wat tweedimensionaal en het kleurgebruik laat imo ook nog wat te wensen over.
Veel mensen verwachten hier geen Mondriaan in, daarom houd ik van dat soort schilderijen van hem. Vooral ook om op te wijzen wanneer de vaak gehoorde "Wat kan Mondriaan nu helemaal? Mijn kleine zusje kan ook vakjes inkleuren!" (of andere opmerkingen van die strekking) voorbij komen.quote:Op zondag 3 december 2023 00:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees dat je daar volledig gelijk in hebt. Het is voor de meesten waarschijnlijk te laat om zich nog degelijk cultureel voor te laten lichten
Overigens was dit schilderij totaal niet van wie ik dacht dat het was (dat wil zeggen, ik gokte Morisot of in die contreien).
Maar we hebben hier nog wel een paar jonge jonkies meeposten en -lezen.quote:Op zondag 3 december 2023 00:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees dat je daar volledig gelijk in hebt. Het is voor de meesten waarschijnlijk te laat om zich nog degelijk cultureel voor te laten lichten![]()
Dat hij wel degelijk heel goed 'klassiek' kon schilderen was me inderdaad bekend. Trekken zijn bekendere werken jou ook?quote:Op zondag 3 december 2023 00:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Veel mensen verwachten hier geen Mondriaan in, daarom houd ik van dat soort schilderijen van hem. Vooral ook om op te wijzen wanneer de vaak gehoorde "Wat kan Mondriaan nu helemaal? Mijn kleine zusje kan ook vakjes inkleuren!" (of andere opmerkingen van die strekking) voorbij komen.
Dit is er ook zo een
[ afbeelding ]
Niet het meest vrolijke onderwerp, maar daarmee niet minder mooi.
Een wereld van verschil met zijn latere (en beroemdere) werken. Toch denk ik dat hij hier doorheen heeft moeten gaan om die latere werken te kunnen maken op een manier die zoveel mensen aanspreekt.
Hmm @molloot200 sta jij nog open voor een culturele redding of is het al te laat?quote:Op zondag 3 december 2023 00:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar we hebben hier nog wel een paar jonge jonkies meeposten en -lezen.
Die zijn misschien nog te redden als we ze met voldoende mooie culturele werken weten los te weken van hun verderfelijke smartfoons.
Over kunst praten blijkbaarquote:Op zondag 3 december 2023 00:55 schreef NailQueen het volgende:
Zo, en wat doen jullie nog zo laat op?
Ik kijk de allerlaatste aflevering van Manifest.quote:Op zondag 3 december 2023 00:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Over kunst praten blijkbaarDoe je mee?
Dat is niet direct een antwoord op m'n vraagquote:Op zondag 3 december 2023 00:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kijk de allerlaatste aflevering van Manifest.
Zijn latere werk trekt mij persoonlijk totaal niet.quote:Op zondag 3 december 2023 00:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat hij wel degelijk heel goed 'klassiek' kon schilderen was me inderdaad bekend. Trekken zijn bekendere werken jou ook?
Ik moet zeggen dat ik er zelf minder mee heb. Dat wil zeggen, met zijn 'simpelere' composities. Een Victory Boogie Woogie vind ik dan wel weer interessant hoewel het niet direct een emotioneel effect heeft.
Dat is typisch zo'n antwoord voor als je geen antwoord wil geven om de ander niet te kwetsen. Ik ben daar best bekend mee.quote:Op zondag 3 december 2023 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is niet direct een antwoord op m'n vraag
Ah ja dat is inderdaad interessant. En ja precies, dat is het bij mij verder ook wel zo'n beetje. Respect voor wat hij deed maar geen persoonlijke liefde voor z'n werk.quote:Op zondag 3 december 2023 01:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zijn latere werk trekt mij persoonlijk totaal niet.
Ik zie wel dat er meer achter zit dan enkel vakjes maken en inkleuren, maar mij doet het niks.
Wat ik wel weer interessant vond was (kregen we vroeger bij CKV op school mee) zijn evolutie van zijn vroege realistische werk naar zijn latere abstracte werk. De drive naar de essentie van iets, hoe je van een gedetailleerde boom (bijvoorbeeld) steeds simpeler kan gaan tot er niks dan een paar lijnen en wat kleur overblijven. En hoe je daarna nog verder kan gaan.
We moeten daar tegen strijden Roger, mensen zijn gewoon te bang voor confrontatiesquote:Op zondag 3 december 2023 01:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is typisch zo'n antwoord voor als je geen antwoord wil geven om de ander niet te kwetsen. Ik ben daar best bekend mee.
Dan is het antwoord neequote:Op zondag 3 december 2023 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is niet direct een antwoord op m'n vraag
Precies! Dus F*** Manifest!quote:Op zondag 3 december 2023 01:06 schreef Strani het volgende:
[..]
We moeten daar tegen strijden Roger, mensen zijn gewoon te bang voor confrontaties
Daarbij is het daartegen, aan elkaar!quote:Op zondag 3 december 2023 01:06 schreef Strani het volgende:
[..]
We moeten daar tegen strijden Roger, mensen zijn gewoon te bang voor confrontaties
quote:Op zondag 3 december 2023 01:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies! Dus F*** Manifest!![]()
Dat woord doet me toch altijd alleen maar denken aan Manifest Destiny en we weten allemaal wat een shitshow dat was.
Nee want ik gaf aan dat we dáár, als zijnde op die specifieke plek, 'tegen' moesten strijden. Zonder verder aan te geven waar die strijd dan precies tegen is.quote:Op zondag 3 december 2023 01:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daarbij is het daartegen, aan elkaar!
Dit is best een mooie plaat, niet zozeer dat het zo gedetailleerd is (vooral in de gezichten, die man met de hoge hoed lijkt meer op een puzzel dan op een gezichtquote:Op zondag 3 december 2023 01:11 schreef Strani het volgende:
Ik kwam laatst deze tegen en die trok m'n aandacht wel. Ook al omdat er best veel in gebeurt en het is natuurlijk ook best een ideaal plaatje van een oude binnenstad.
(excuus voor alle watermerken, kon zo snel geen betere versie vinden)
[ afbeelding ]
Slaap er een nachtje overquote:Op zondag 3 december 2023 01:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik waardeer je eerlijkheid en maak me er heel erg boos om
Ik denk dat dat me ook trok inderdaad. En ja het is eigenlijk best een aparte combinatie van realisme en impressionisme, als je het zo bekijkt.quote:Op zondag 3 december 2023 01:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit is best een mooie plaat, niet zozeer dat het zo gedetailleerd is (vooral in de gezichten, die man met de hoge hoed lijkt meer op een puzzel dan op een gezicht), maar het is wel erg indrukwekkend hoe met het licht gespeeld wordt.
Ok, interessant antwoord. Beetje zoals de tegenpartij, gewoon tegen?quote:Op zondag 3 december 2023 01:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee want ik gaf aan dat we dáár, als zijnde op die specifieke plek, 'tegen' moesten strijden. Zonder verder aan te geven waar die strijd dan precies tegen is.
Juist! Waarbij ik toegeef dat tegen niks strijden tegenstrijdig is. Wat op zichzelf weer tegenstrijdig is.quote:Op zondag 3 december 2023 01:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, interessant antwoord. Beetje zoals de tegenpartij, gewoon tegen?
Waar is dat dan weer strijdig tegen?quote:Op zondag 3 december 2023 01:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Juist! Waarbij ik toegeef dat tegen niks strijden tegenstrijdig is. Wat op zichzelf weer tegenstrijdig is.
Ik denk dat hij gewoon heel slecht was in en face schilderen. Veel van de andere hoofden en gezichten zijn best ok.quote:Op zondag 3 december 2023 01:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat dat me ook trok inderdaad. En ja het is eigenlijk best een aparte combinatie van realisme en impressionisme, als je het zo bekijkt.
Of hij was gewoon mokerslecht in het schilderen van gezichten
Slaap er dan een weekje over.quote:Op zondag 3 december 2023 01:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb ik gisteren al gedaan, ik werk vooruit. Ik ben nog steeds boos.
Maar we strijden niet tegen niks. We strijden tegen de absentie van iets, dat is iets anders.quote:Op zondag 3 december 2023 01:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Juist! Waarbij ik toegeef dat tegen niks strijden tegenstrijdig is. Wat op zichzelf weer tegenstrijdig is.
Je zou verwachten dat alleen tegenstrijden tegenstrijdig is, niet dat het ontbreken van een tegenstander waartegen de strijden tegenstrijdig is. Vandaar dat het tegenstrijdig is.quote:Op zondag 3 december 2023 01:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waar is dat dan weer strijdig tegen?
Hm vooruit dan maar.quote:Op zondag 3 december 2023 01:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat alleen tegenstrijden tegenstrijdig is, niet dat het ontbreken van een tegenstander waartegen de strijden tegenstrijdig is. Vandaar dat het tegenstrijdig is.
Hmm interessante aanname. Ik ging er vanuit dat we tegen niets strijden, niet dat we tegen het niets strijden.quote:Op zondag 3 december 2023 01:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar we strijden niet tegen niks. We strijden tegen de absentie van iets, dat is iets anders.
Het lijkt juist meer op uit het niets strijden.quote:Op zondag 3 december 2023 01:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar we strijden niet tegen niks. We strijden tegen de absentie van iets, dat is iets anders.
Jazeker, dat maakt onze strijd ook zo'n oneindig verhaal.quote:Op zondag 3 december 2023 01:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm interessante aanname. Ik ging er vanuit dat we tegen niets strijden, niet dat we tegen het niets strijden.
Dat is waar. Van binnenuit kan je veel meer schade aanrichten.quote:Op zondag 3 december 2023 01:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het lijkt juist meer op uit het niets strijden.
Niet als we wel een duidelijke afbakening afspreken. Van "binnen deze grenzen zullen we er alles aan doen om te voorkomen dat er niets is". Maar dat we dan wel akkoord gaan, voorlopig tenminste, met het bestaan van niks buiten die grenzen.quote:Op zondag 3 december 2023 01:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jazeker, dat maakt onze strijd ook zo'n oneindig verhaal.
Dat vind ik dan weer nietsquote:Op zondag 3 december 2023 01:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet als we wel een duidelijke afbakening afspreken. Van "binnen deze grenzen zullen we er alles aan doen om te voorkomen dat er niets is". Maar dat we dan wel akkoord gaan, voorlopig tenminste, met het bestaan van niks buiten die grenzen.
Hm, dat is best een radicaal idee. Je gaat er dan dus wel van uit dat het niets zich laat tegenhouden door onze nogal arbitraire afbakeningen.quote:Op zondag 3 december 2023 01:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet als we wel een duidelijke afbakening afspreken. Van "binnen deze grenzen zullen we er alles aan doen om te voorkomen dat er niets is". Maar dat we dan wel akkoord gaan, voorlopig tenminste, met het bestaan van niks buiten die grenzen.
Noem dat maar nietsquote:
Dat is waar. Ik denk dat we dat risico moeten nemen. Ik snap dat het niet niks is.quote:Op zondag 3 december 2023 01:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, dat is best een radicaal idee. Je gaat er dan dus wel van uit dat het niets zich laat tegenhouden door onze nogal arbitraire afbakeningen.
Zal vast een Catalaan zijn geweest.quote:Op zondag 3 december 2023 01:31 schreef Strani het volgende:
@:roger_epiales die man met de hoge hoed is inderdaad eigenlijk wel heel erg raar. Bijna alsof een Spaanse kerkmedewerkster het origineel alleen op dat plekje gerestaureerd heeft.
Nou dat doe ik dus. Bij nader inzicht denk ik dat - als jij niets blijft inbrengen - misschien toch een tegenstander hebben gevonden voor onze strijd. Waarbij we dan misschien niet meer echt strijden tegen het niets maar wel tegen een uitgesproken voorstander ervan.quote:
Misschien was de schilder gewoon meer gericht op vrouwen. Het valt me nu ook wel op dat de mensen in de koets de enige mannen zijn en ook de enige met, laten we zeggen, een verlaagd niveau aan detail.quote:Op zondag 3 december 2023 01:31 schreef Strani het volgende:
@:roger_epiales die man met de hoge hoed is inderdaad eigenlijk wel heel erg raar. Bijna alsof een Spaanse kerkmedewerkster het origineel alleen op dat plekje gerestaureerd heeft.
Dat gaat sowieso niets voor jou worden.quote:Op zondag 3 december 2023 01:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat doe ik dus. Bij nader inzicht denk ik dat - als jij niets blijft inbrengen - misschien toch een tegenstander hebben gevonden voor onze strijd. Waarbij we dan misschien niet meer echt strijden tegen het niets maar wel tegen een uitgesproken voorstander ervan.
Bijna, Aragon: https://en.wikipedia.org/wiki/Ecce_Homo_(Garc%C3%ADa_Mart%C3%ADnez_and_Gim%C3%A9nez)quote:Op zondag 3 december 2023 01:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zal vast een Catalaan zijn geweest.
Misschien had die man wel gewoon een heel raar hoofdquote:Op zondag 3 december 2023 01:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien was de schilder gewoon meer gericht op vrouwen. Het valt me nu ook wel op dat de mensen in de koets de enige mannen zijn en ook de enige met, laten we zeggen, een verlaagd niveau aan detail.![]()
Vergeleken met de dames links, bij de fontein, waar ook gezichten bij zitten is het echt een behoorlijk verschil.
quote:Op zondag 3 december 2023 01:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien was de schilder gewoon meer gericht op vrouwen. Het valt me nu ook wel op dat de mensen in de koets de enige mannen zijn en ook de enige met, laten we zeggen, een verlaagd niveau aan detail.![]()
Vergeleken met de dames links, bij de fontein, waar ook gezichten bij zitten is het echt een behoorlijk verschil.
Dus om buiten maar niets te hoeven doen nemen we zomaar het risico dat het niets hier de SC kan binnendringen om het niets wat hier heerst te versterken terwijl wij het niets hierbinnen proberen te verdringen naar buiten in de hoop onze jonkies te redden die nog niets weten van dit alles?quote:Op zondag 3 december 2023 01:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik denk dat we dat risico moeten nemen. Ik snap dat het niet niks is.
Nou precies dat! Ik denk dat we een duidelijk plan de campagne hebbenquote:Op zondag 3 december 2023 01:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus om buiten maar niets te hoeven doen nemen we zomaar het risico dat het niets hier de SC kan binnendringen om het niets wat hier heerst te versterken terwijl wij het niets hierbinnen proberen te verdringen naar buiten in de hoop onze jonkies te redden die nog niets weten van dit alles?![]()
Lijkt me best een goed plan eigenlijk, ik had het zelf kunnen bedenken.
quote:Op zondag 3 december 2023 01:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou precies dat! Ik denk dat we een duidelijk plan de campagne hebben
Meestal zijn de meer intellectuele programma's ook wel op de tijdstippen dat er bijna niemand kijkt, dus op zich past dit wel goed.quote:Op zondag 3 december 2023 01:44 schreef Strani het volgende:
Nou dit zal weer eens voor de nodige verwarring zorgen onder de ochtendlezers.
En terecht ook, laat ze maar eens een beetje moeten nadenken
Precies!quote:Op zondag 3 december 2023 01:44 schreef Strani het volgende:
Precies! Zachte heelmeesters maken immers stinkende wonden.quote:Op zondag 3 december 2023 01:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies!![]()
En denk maar niet dat ik morgenvroeg koffie ga klaarzetten om die breintjes op te starten, ze doen het maar een keertje bare bones and shivering.
Als je vanaf post 90 ongeveer terugleest krijg je een vrij helder beeld.quote:
Teruglezenquote:Op zondag 3 december 2023 01:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als je vanaf post 90 ongeveer terugleest krijg je een vrij helder beeld.
Mits er iig iemand wat thee met melk over je helderheid heeft gemorst.
quote:
quote:Op zondag 3 december 2023 01:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit lijkt me wat vroeg. Misschien kan je morgenochtend terugkomen?
Echt hè, we worden weer zo pijnlijk geconfronteerd met waaróm we dit doenquote:
Kierewiet was daar toch altijd best goed in.quote:Op zondag 3 december 2023 01:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Het lijkt me realistischer dan vooruitlezen.
Precies, het is ontmoedigend en versterkend tegelijk.quote:Op zondag 3 december 2023 01:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt hè, we worden weer zo pijnlijk geconfronteerd met waaróm we dit doenWaarom we dit móéten doen.
quote:Op zondag 3 december 2023 01:44 schreef Strani het volgende:
quote:
Des te meer reden om zo lang mogelijk vol te houden. Er is nog veel terrein te winnen.quote:Op zondag 3 december 2023 01:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt hè, we worden weer zo pijnlijk geconfronteerd met waaróm we dit doenWaarom we dit móéten doen.
Exact dat ja.quote:Op zondag 3 december 2023 01:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies, het is ontmoedigend en versterkend tegelijk.
Toch vraag ik me af wie daarmee gekomen is.quote:Op zondag 3 december 2023 01:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies! Zachte heelmeesters maken immers stinkende wonden.
Met rum op wordt sowieso alles al lastiger.quote:Op zondag 3 december 2023 01:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Exact dat ja.
En wie beter om het niets zo te accentueren dan 'Stil Hier' Koen66
Dit schijnt de allereerste test van het Kassapanel te zijn geweest in 1343. De heelmeesters van de Lidl bleken toen het minst stinkend uit de bus te komen.quote:Op zondag 3 december 2023 01:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af wie daarmee gekomen is.
Is er iemand geweest die bekend was met een aantal zachte en harde heelmeesters en die bij al hun patiënten aan hun wonden is gaan ruiken?
Met genoeg wijn op ook kan ik je vertellen.quote:Op zondag 3 december 2023 01:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met rum op wordt sowieso alles al lastiger.
De vraag is dan, wanneer het genoeg is?quote:Op zondag 3 december 2023 01:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met genoeg wijn op ook kan ik je vertellen.
Ik kan me niet voorstellen dat dit niet op die wijze is onderzocht inderdaad. Hoewel ik zo snel geen bewijs van een dergelijk onderzoek kan vinden. Maar destijds zal zo'n onderzoek waarschijnlijk ook niet onderhevig zijn geweest aan peer reviews.quote:Op zondag 3 december 2023 01:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af wie daarmee gekomen is.
Is er iemand geweest die bekend was met een aantal zachte en harde heelmeesters en die bij al hun patiënten aan hun wonden is gaan ruiken?
Wacht even, dat was een onderzoek over of de heelmeesters zélf wel of niet stinken. En of ze zacht of hard waren was voor dat onderzoek geen criterium.quote:Op zondag 3 december 2023 01:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit schijnt de allereerste test van het Kassapanel te zijn geweest in 1343. De heelmeesters van de Lidl bleken toen het minst stinkend uit de bus te komen.
F.A. Stoett en Jacob Cats kunnen we het helaas niet vragen. Daarvoor zijn we 550 jaar te laat.quote:Op zondag 3 december 2023 01:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dit niet op die wijze is onderzocht inderdaad. Hoewel ik zo snel geen bewijs van een dergelijk onderzoek kan vinden. Maar destijds zal zo'n onderzoek waarschijnlijk ook niet onderhevig zijn geweest aan peer reviews.
Genoeg is wanneer je uit je stoel opstaat en niet meer weet of omhoog nou links of rechts is en dan een glas of vijf daarvoor.quote:Op zondag 3 december 2023 01:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
De vraag is dan, wanneer het genoeg is?
Maar dan heb jij dus altijd al genoeg wijn opquote:Op zondag 3 december 2023 02:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Genoeg is wanneer je uit je stoel opstaat en niet meer weet of omhoog nou links of rechts is en dan een glas of vijf daarvoor.
quote:Op zondag 3 december 2023 02:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht even, dat was een onderzoek over of de heelmeesters zélf wel of niet stinken. En of ze zacht of hard waren was voor dat onderzoek geen criterium.
Zie, zo komen dus de rare verhalen de wereld in
Dus waarschijnlijk gewoon een "wetenschapper" met een zware fetisj die een alibi nodig had.quote:Op zondag 3 december 2023 01:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dit niet op die wijze is onderzocht inderdaad. Hoewel ik zo snel geen bewijs van een dergelijk onderzoek kan vinden. Maar destijds zal zo'n onderzoek waarschijnlijk ook niet onderhevig zijn geweest aan peer reviews.
Die heelmeesters waren dus eigenlijk kwakzalvers.quote:Op zondag 3 december 2023 02:03 schreef Strani het volgende:
Oh, ik lees net dat een heelmeester een ongediplomeerd arts was. Dus het was niet zo dat er zachte én harde heelmeesters bestonden, maar dat alle heelmeesters als zacht werden gezien. Ja dat lost het ook wel op natuurlijk.
In het weekend wel ja, doordeweeks is dat gewoon nuchtere toren van Babel.quote:Op zondag 3 december 2023 02:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan heb jij dus altijd al genoeg wijn op
Maar ook onder de kwakzalvers zullen er toch wel "harde" en "zachte" zijn geweest?quote:Op zondag 3 december 2023 02:03 schreef Strani het volgende:
Oh, ik lees net dat een heelmeester een ongediplomeerd arts was. Dus het was niet zo dat er zachte én harde heelmeesters bestonden, maar dat alle heelmeesters als zacht werden gezien. Ja dat lost het ook wel op natuurlijk.
Mensen die in dat laatste trapten waren dan dus de eersten die er in stonken?quote:Op zondag 3 december 2023 02:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar ook onder de kwakzalvers zullen er toch wel "harde" en "zachte" zijn geweest?
Iemand die je zegt een glaasje water met een druppeltje salieolie te drinken vs iemand die je aanraadt een 24 uurs bad te nemen in olifantenpoep versterkt met de kots van een bergleeuw oid.
Ja dat lijkt me wel.quote:Op zondag 3 december 2023 02:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mensen die in dat laatste trapten waren dan dus de eersten die er in stonken?
Ik denk dat John de Mol hier vast wel een format in ziet als nieuw datingprogramma.quote:Op zondag 3 december 2023 02:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel.
Stel je voor dat dat een middel was om je zelfvertrouwen wat op te krikken en je doet dat vlak voor een date.
*Afspraak maakt bij talpa om idee te pitchen.quote:Op zondag 3 december 2023 02:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat John de Mol hier vast wel een format in ziet als nieuw datingprogramma.
Er is net een biografie over Toon van Driel uit, wist je dat?quote:Op zondag 3 december 2023 01:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kierewiet was daar toch altijd best goed in.
Met wat teruglezen prima te doenquote:Op zondag 3 december 2023 02:07 schreef Strani het volgende:
Nou heren, ik zie nu al uit naar de verwarde commentaren van waarschijnlijk enigszins beledigde lezers in de ochtend.
Ik ga zelf de komende acht uur nog even het niets omarmen.
Wij hadden ooit een vakantiekennis, en die had een vriend, en die was de buurman van Marco van Basten, en die was bevriend met Toon van Driel (deze introductie mag je ook vergeten). En die vertelde dat Toon in het echt gewoon precies zo is als Kierewiet in de Stamgasten-strips. Met allerlei absurdistische teksten en grappen de hele dag door.quote:Op zondag 3 december 2023 09:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Er is net een biografie over Toon van Driel uit, wist je dat?
Willem-Alexander was/is ook fan van Toon, dus dat straalt ook vast mooi af op deze SCquote:Op zondag 3 december 2023 09:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hadden ooit een vakantiekennis, en die had een vriend, en die was de buurman van Marco van Basten, en die was bevriend met Toon van Driel (deze introductie mag je ook vergeten). En die vertelde dat Toon in het echt gewoon precies zo is als Kierewiet in de Stamgasten-strips. Met allerlei absurdistische teksten en grappen de hele dag door.
Het zou wel een goede zijn voor deze SC
Helpt het als ik zeg dat ik de laatste aflevering een beetje vond tegenvallen?quote:Op zondag 3 december 2023 01:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb ik gisteren al gedaan, ik werk vooruit. Ik ben nog steeds boos.
Beer, je ziet er anders uit dan ik van je gewend benquote:
Je bedoelt dat ik anders niet een chronisch verwarde uitstraling heb?quote:Op zondag 3 december 2023 12:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Beer, je ziet er anders uit dan ik van je gewend ben
Ik zat zelf meer aan de stand van je oren te denken, maar jouw antwoord wil ik best in meegaanquote:Op zondag 3 december 2023 12:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik anders niet een chronisch verwarde uitstraling heb?
Moet zeggen dat ik van jou me eigenlijk geen witte baard herinner.quote:Op zondag 3 december 2023 12:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zat zelf meer aan de stand van je oren te denken, maar jouw antwoord wil ik best in meegaan
Die wordt steeds witterquote:Op zondag 3 december 2023 12:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik van jou me eigenlijk geen witte baard herinner.
Nee, maar ik lees ook vrijwel nooit biografieën.quote:Op zondag 3 december 2023 09:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Er is net een biografie over Toon van Driel uit, wist je dat?
Oeh wat vond je van het einde?quote:Op zondag 3 december 2023 00:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kijk de allerlaatste aflevering van Manifest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op zondag 3 december 2023 14:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Oeh wat vond je van het einde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschapquote:Op zondag 3 december 2023 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu wel veel pijn aan mijn knie.
hehequote:Op zondag 3 december 2023 15:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik weet nu dat er een kat past tussen de deur en het plafond
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 december 2023 15:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik weet nu dat er een kat past tussen de deur en het plafond
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 december 2023 14:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ganzen hebben hun eigen sport, langzaam oversteken op plekken waar mensen rijden.quote:Op zondag 3 december 2023 17:17 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Franse vogels snappen veldrijden niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 december 2023 16:53 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
Nee, maar ik denk via de Kalx kast daarachterquote:
Ik zag net iemand op een ander forum met dezelfde UI als jou. Dat dat mag op het internet!quote:Op zondag 3 december 2023 18:50 schreef H_T het volgende:
Suzan en Freek zijn getrouwdDat dit mag in Nederland!
quote:Op zondag 3 december 2023 18:55 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik zag net iemand op een ander forum met dezelfde UI als jou. Dat dat mag op het internet!
Dan is de grote vraag, met wie is Susan getrouwd en wie met Freek?quote:Op zondag 3 december 2023 18:50 schreef H_T het volgende:
Mogen broer en zus trouwen?quote:Op zondag 3 december 2023 18:50 schreef H_T het volgende:
Oh ja, daar had ik nog even niet aan gedacht.quote:Op zondag 3 december 2023 19:01 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dan is de grote vraag, met wie is Susan getrouwd en wie met Freek?
Dat zijn de vreemde vogels van het gezegde.quote:Op zondag 3 december 2023 17:17 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Franse vogels snappen veldrijden niet
Ik moest nog aan jou denken, dat jij ook goed in het gesprek had gepastquote:Op zondag 3 december 2023 09:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Met wat teruglezen prima te doenMooi gesprek, mag wat mij betreft vaker voorkomen
Wel een beetje!quote:Op zondag 3 december 2023 11:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik de laatste aflevering een beetje vond tegenvallen?
Ik heb ook een lichte grijze invloed aan de zijkanten van de baard nu. Maar ik vind het wel oké staan.quote:
quote:Op zondag 3 december 2023 15:30 schreef Em31 het volgende:
Mijn lijstje voor dit jaar
We gaan een paar nummers gemeen hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Vincent is voor jou altijd een zekerheidje hè?
We zijn gewoon gedistingeerdquote:Op zondag 3 december 2023 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb ook een lichte grijze invloed aan de zijkanten van de baard nu. Maar ik vind het wel oké staan.
Wil jij zo ook gedistingeerd wat friet uit m'n emmer van Burger King?quote:Op zondag 3 december 2023 20:16 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb net heel gedistingeerd de restjes van gisteravond opgewarmd.
Verder ook grijze plukken in de baard.
Het zou niet gedistingeerd zijn om daar nee tegen te zeggen.quote:Op zondag 3 december 2023 20:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Wil jij zo ook gedistingeerd wat friet uit m'n emmer van Burger King?
Het moet verboden wordenquote:Op zondag 3 december 2023 18:50 schreef H_T het volgende:
Wij zijn echt rete-gedistingeerdquote:Op zondag 3 december 2023 20:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het zou niet gedistingeerd zijn om daar nee tegen te zeggen.
Ik hoop dat ze eindelijk eens met elkaar naar bed gaan zodat er wat pit in die muziek van ze komt.quote:
Nondeknetterkannone ja!quote:
Dan wordt hun muziek nog zoutlozer dan het al isquote:Op zondag 3 december 2023 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze eindelijk eens met elkaar naar bed gaan zodat er wat pit in die muziek van ze komt.
Nou ja als we de afgelopen jaren het resultaat hebben gehoord van het opbouwen van hun seksuele spanning dan hebben we wel een probleem inderdaad.quote:Op zondag 3 december 2023 20:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan wordt hun muziek nog zoutlozer dan het al is
Misschien kan je een beetje Susan en Freek op de sperziebonen doen maar dat is het inderdaad wel.quote:Op zondag 3 december 2023 20:24 schreef ijs_beer het volgende:
Suzan en Freek zijn een beetje als nootmuskaat. Het is een specerij maar echt iets bijzonders kun je er niet mee.
Op zondag is het altijd gratis als je ook van maandag tot zaterdag hebt besteld, toch?quote:Op zondag 3 december 2023 20:14 schreef Strani het volgende:
Zojuist heel gedistingeerd een flinke maaltijd van Burger King besteld en die ga ik heel gedistingeerd zo bij het hek van m'n gebouw oppikken op m'n sloffen.
Het wordt tijd voor de gedistiburger.quote:Op zondag 3 december 2023 20:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik was afgelopen maandag net te laat waardoor ik technisch twee keer op dinsdag besteld hebquote:Op zondag 3 december 2023 20:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op zondag is het altijd gratis als je ook van maandag tot zaterdag hebt besteld, toch?
Dat zou kunnen. Het is sowieso zo dat hij juist moet aangeven welke dagen hij niet wil bestellen, dat gaat sneller.quote:Op zondag 3 december 2023 20:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op zondag is het altijd gratis als je ook van maandag tot zaterdag hebt besteld, toch?
quote:Op zondag 3 december 2023 20:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor de gedistiburger.
quote:
Nee dat is niet nodig. Als ik niet thuis ben dan laat ik de bestelling altijd automatisch omzetten naar de dichtstbijzijnde Burger King.quote:Op zondag 3 december 2023 20:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Het is sowieso zo dat hij juist moet aangeven welke dagen hij niet wil bestellen, dat gaat sneller.
Verdraaid!quote:Op zondag 3 december 2023 20:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ik was afgelopen maandag net te laat waardoor ik technisch twee keer op dinsdag besteld heb
Gelukkig kun je er heel gevarieerd eten!quote:Op zondag 3 december 2023 20:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Het is sowieso zo dat hij juist moet aangeven welke dagen hij niet wil bestellen, dat gaat sneller.
Ik heb deze keer een kipburger besteld want die was in de aanbieding, voor wehnâg.quote:Op zondag 3 december 2023 20:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Gelukkig kun je er heel gevarieerd eten!
Ja nu heb ik dus zin in hamburgers he.
Zeg jij nou FRIET??quote:Op zondag 3 december 2023 20:18 schreef Strani het volgende:
[..]
In de lunch zes euro-deal hamburgers van McDonald’s wegknagen was ooit een matige vrijdagmiddag-gewoonte bij één van mijn vorige werkgeversquote:Op zondag 3 december 2023 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb deze keer een kipburger besteld want die was in de aanbieding, voor wehnâg.
Ik probeer de taal te spreken van degene met wie ik praat. Met die handelsmentaliteit is Nederland groot gewordenquote:Op zondag 3 december 2023 20:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeg jij nou FRIET??
Overigens heb ik enorm veel zin in een bak patat
Wow zesquote:Op zondag 3 december 2023 20:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de lunch zes euro-deal hamburgers van McDonald’s wegknagen was ooit een matige vrijdagmiddag-gewoonte bij één van mijn vorige werkgevers
Echte Hollander gespot.quote:Op zondag 3 december 2023 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb deze keer een kipburger besteld want die was in de aanbieding, voor wehnâg.
Ari woont bijna in Pommes-land toch?quote:Op zondag 3 december 2023 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik probeer de taal te spreken van degene met wie ik praat. Met die handelsmentaliteit is Nederland groot geworden
Jezus.quote:Op zondag 3 december 2023 20:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de lunch zes euro-deal hamburgers van McDonald’s wegknagen was ooit een matige vrijdagmiddag-gewoonte bij één van mijn vorige werkgevers
De VAR heeft ernaar gekeken:quote:Op zondag 3 december 2023 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik probeer de taal te spreken van degene met wie ik praat. Met die handelsmentaliteit is Nederland groot geworden
Bij de laatste had je het meestal ook wel gehadquote:Op zondag 3 december 2023 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Wow zesIk weet niet hoe groot die dingen waren maar zó klein toch ook niet lijkt me?
Heel goed! Altijd maar rood vlees is niet goed voor je!quote:Op zondag 3 december 2023 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Kom je daar even goed wegquote:Op zondag 3 december 2023 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Om zo met die Brabantse inboorlingen om te kunnen gaan vind ik heel knap van je. Maar de volgende keer wil ik wel extra spiegeltjes en kraaltjes hoor, als je zo nodig grapjes wilt horen.quote:Op zondag 3 december 2023 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Jonguh ik heb iets veeeeeel beters dan dat voor je:quote:Op zondag 3 december 2023 20:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Om zo met die Brabantse inboorlingen om te kunnen gaan vind ik heel knap van je. Maar de volgende keer wil ik wel extra spiegeltjes en kraaltjes hoor, als je zo nodig grapjes wilt horen.
quote:Op zondag 3 december 2023 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Jonguh ik heb iets veeeeeel beters dan dat voor je:Hé, een lichtje, wat mooi zo op de eerste adventSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 december 2023 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Jonguh ik heb iets veeeeeel beters dan dat voor je:Nondeju, zonne grotte vuurbal! bam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op zondag 3 december 2023 20:40 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hé, een lichtje, wat mooi zo op de eerste advent
Beschaving, een relatief begrip.quote:Op zondag 3 december 2023 20:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nondeju, zonne grotte vuurbal! bam.
quote:Op zondag 3 december 2023 20:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nondeju, zonne grotte vuurbal! bam.
Wij hebben soep en een restje chinees gegeten en net nog een stukje gevuldespeculaastaartquote:Op zondag 3 december 2023 20:39 schreef ijs_beer het volgende:
Overigens was de gouden eeuw voor Brabant en Limburg helemaal niet zo goud, maar daar hoor je nooit over.Nouja, terug naar het eten. Ik heb nog Ben en Jerry's ( @:cyan9) in de diepvries en ik heb nog geen toetje op.
Altijd lekker. Wij hadden spaghetti vandaag.quote:Op zondag 3 december 2023 20:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben soep en een restje chinees gegeten en net nog een stukje gevuldespeculaastaart
Lekker hoor!quote:Op zondag 3 december 2023 20:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben soep en een restje chinees gegeten en net nog een stukje gevuldespeculaastaart
DJ Paul Elstak, over beschaving gesproken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Eerlijk gezegd zijn er ondertussen zo’n 20/25 nummers wel een zekerheidjequote:Op zondag 3 december 2023 20:05 schreef Strani het volgende:
[..]
We gaan een paar nummers gemeen hebbenEn Vincent is voor jou altijd een zekerheidje hè?
Dat was dan wel een hele kleine Chinees als je daarna nog trek hadquote:Op zondag 3 december 2023 20:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb een standaard playlist waar ik voor het grootste gedeelte elk jaar wel uit put. Verder een beetje met de losse pols.quote:Op zondag 3 december 2023 20:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zijn er ondertussen zo’n 20/25 nummers wel een zekerheidjeik heb niet elk jaar een hele andere lijst. Ik denk de meeste mensen niet echt?
Nee, ik kijk ook altijd even op mijn vorige lijst of ik niets vergeten ben van de harde kern.quote:Op zondag 3 december 2023 20:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zijn er ondertussen zo’n 20/25 nummers wel een zekerheidjeik heb niet elk jaar een hele andere lijst. Ik denk de meeste mensen niet echt?
Ik tot een paar jaar geleden ook niet heel veel verschillen. De laatste paar jaar is mijn lijst meer er een geworden van stemmen op favoriete liedjes die eruit dreigen te vallen/flink gezakt zijn en liedjes die er vorig jaar of eerder uit zijn gegaan. Plus twee Jeff Buckley, omdat die er in hoort met meer dan één liedjequote:Op zondag 3 december 2023 20:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Chinees ben ik niet heeeel dol op. Maar dat taartje was echt meesterlijkquote:Op zondag 3 december 2023 20:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Lekker hoor!Zeker die taart denk ik zo.
Die cover van Milk & Honey is wel zijn ultieme hit natuurlijk.quote:Op zondag 3 december 2023 20:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik tot een paar jaar geleden ook niet heel veel verschillen. De laatste paar jaar is mijn lijst meer er een geworden van stemmen op favoriete liedjes die eruit dreigen te vallen/flink gezakt zijn en liedjes die er vorig jaar of eerder uit zijn gegaan. Plus twee Jeff Buckley, omdat die er in hoort met meer dan één liedje
Hier hetzelfde inderdaad. Ik heb geloof ik nog geen 10 nummers anders dan vorig jaar.quote:Op zondag 3 december 2023 20:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja een paar wat meer recentere nummers/nieuw ontdekt waar ik vaak naar geluisterd heb vind ik ook wel leuk om erbij te doen.quote:Op zondag 3 december 2023 20:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik heb een standaard playlist waar ik voor het grootste gedeelte elk jaar wel uit put. Verder een beetje met de losse pols.
Wel beter dan het origineel van Leonard Nimoy & Job Cohen.quote:Op zondag 3 december 2023 20:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die cover van Milk & Honey is wel zijn ultieme hit natuurlijk.
Ohja dat is ook wel slim inderdaadquote:Op zondag 3 december 2023 20:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik tot een paar jaar geleden ook niet heel veel verschillen. De laatste paar jaar is mijn lijst meer er een geworden van stemmen op favoriete liedjes die eruit dreigen te vallen/flink gezakt zijn en liedjes die er vorig jaar of eerder uit zijn gegaan. Plus twee Jeff Buckley, omdat die er in hoort met meer dan één liedje
Behalve voor de portemonnee van de uitvoerende vrij nutteloos.quote:Op zondag 3 december 2023 20:49 schreef ijs_beer het volgende:
Wat vinden we overigens van die cover van Fast Car die je momenteel overal hoort.
voegt weinig toe jaquote:Op zondag 3 december 2023 20:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Behalve voor de portemonnee van de uitvoerende vrij nutteloos.
Ik heb die eigenlijk helemaal nog niet gehoord. Net even opgezet. Op zich niet heel slecht, omdat zijn stem op zich wel matcht met die van Chapman. Maar tegelijkertijd voegt het daardoor eigenlijk ook weer heel weinig toe.quote:Op zondag 3 december 2023 20:49 schreef ijs_beer het volgende:
Wat vinden we overigens van die cover van Fast Car die je momenteel overal hoort.
Minder verschrikkelijk dan de traumatische cover van Sound of silence van een aantal jaren geleden.quote:Op zondag 3 december 2023 20:49 schreef ijs_beer het volgende:
Vooral wat er de voorbije jaren uitviel denk ik. En dan nog wat extra van Queen, Coldplay, U2, enz. Wat recente muziek met niet zo heel veel fans. Wat kleine stemacties. En wat airplay-hits die bij iedereen wel zijn blijven hangen.quote:Op zondag 3 december 2023 20:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohja dat is ook wel slim inderdaad
Ik ben best wel benieuwd naar die extra 500 ook. Wat daar altijd blijft ‘hangen’ zeg maar.
Ik denk dat daar dan alsnog 490 inwisselbare liedjes staan. Dat zie je bij de top 4000 van Q-Music. Dan zou je denken dat daar heel veel liedjes instaan die je mist in de top 2000, naast uiteraard inwisselbare nummers. Maar in de praktijk staan daar vooral heel extra inwisselbare liedjes in.quote:Op zondag 3 december 2023 20:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohja dat is ook wel slim inderdaad
Ik ben best wel benieuwd naar die extra 500 ook. Wat daar altijd blijft ‘hangen’ zeg maar.
Die hoger staat dan het origineel...quote:Op zondag 3 december 2023 20:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Minder verschrikkelijk dan de traumatische cover van Sound of silence van een aantal jaren geleden.
Wanstaltig landje eigenlijk weer.quote:Op zondag 3 december 2023 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die hoger staat dan het origineel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |