SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Ik dacht in eerste instantie aan NAthan Rutjes, die ken ik verder ook niet maar ik weet wel dat die belabberd Engels spreektquote:Op vrijdag 24 november 2023 21:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zat wel aan een voetballer te denken vanwege Engels met een flink accent en toch een buitenlandse carrière, maar omdat ik niks met voetbal heb kwam ik ook geen spat verder dan dat
ja kennelijk meegeschreven met Nance...quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:02 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Moi, maar daar was ik vanaf gestapt vanwege de top 40 hits-hint.🤷♀️
Schreef blijkbaar hits voor Nancequote:
quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:02 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Moi, maar daar was ik vanaf gestapt vanwege de top 40 hits-hint.🤷♀️
Ik ookquote:
Geen ja?quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:01 schreef SiGNe het volgende:
Demn, toch Wiliam Rutte.. die naam was hier al een paar keer voorbij gekomen.
Mar waarom dan geen hints naar fotografie??
quote:
Kloptquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hij heeft wel meer met Nance gedaan, dan nummers geschreven.
Ik had 'm bij rolletje en perspectief, die top40 hits deden me wel twijfelen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:10 schreef SiGNe het volgende:
Ik vond 't kut-hints.. Dat William Rutte liedjes geschreven heeft is iets dat je maar net moet weten, dat is geen algemene kennis.
Ja precies dit! En de Hollywood-sterren.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had 'm bij rolletje en perspectief, die top40 hits deden me wel twijfelen.
Zijn wel heel erg algemene termenquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had 'm bij rolletje en perspectief, die top40 hits deden me wel twijfelen.
Het was een opeenstapeling van fotografiehints, en ook dat showbizexpert gebeuren.quote:
Heb ik duidleijk niet opgepiktquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het was een opeenstapeling van fotografiehints, en ook dat showbizexpert gebeuren.
Ja, dat klonk gewoon professioneel.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:30 schreef Magica het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, wel knap zeg! En hij kan best goed zingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik weet de uil vrij zeker omdat ik met haar heb gewerkt en de hints kloppen.
Klikken op eigen risicowat waren de hints ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Toen ie onthuld werd nietquote:Op zaterdag 25 november 2023 21:50 schreef ISVV het volgende:
Die tuinkabouter is toch gewoon Guus Meeuwis?
quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]Serieus? Dat is toch wel het meest domme wat ze hebben kunnen bedenken bij RTL of niet dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.telegraaf.nl/(...)een-seconde-in-beeldquote:Blunder bij de Duitse The Masked Singer: gezicht deelnemer één seconde in beeld
Lichte paniek bij de makers van de Duitse versie van het populaire tv-programma The Masked Singer. Tijdens de meest recente aflevering werd namelijk de identiteit van een deelnemer per ongeluk te vroeg onthuld.
Het was Kiwi, het vogeltje dat niet kan vliegen, die zondag aan zet was. Hij bracht zijn versie van de Dirty Dancing-hit She’s like the wind. Maar tijdens het nummer ging het mis. Om het optreden een dramatischer effect te geven kreeg Kiwi tijdens het nummer te maken met verschillende windeffecten. En dat zorgde ervoor dat zijn masker heel eventjes van zijn hoofd gleed. Hoewel hij slechts één seconde in beeld kwam, was het voor het Duitse publiek duidelijk: acteur Uwe Ochesenknecht (67) zit onder het pak.
Die hints waren er wel degelijk o.a. flitsen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:01 schreef SiGNe het volgende:
Demn, toch Wiliam Rutte.. die naam was hier al een paar keer voorbij gekomen.
Mar waarom dan geen hints naar fotografie??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Favoriete Celebrities: Jason Glas, Rene Casselly, Thom Hoffman
Ze zenden het daar live uit. Dus ze hadden niet echt een andere keuze.quote:Op maandag 27 november 2023 11:38 schreef GereDathan het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)een-seconde-in-beeld
Sowieso dat het gebeurd is al hilarisch, maar dan ook gewoon op zender brengen
Live? Die durven wel. Wie doet dat nog anno 2023 na Nippelgate een paar jaar terug?quote:Op dinsdag 28 november 2023 09:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze zenden het daar live uit. Dus ze hadden niet echt een andere keuze.
quote:Op woensdag 29 november 2023 16:47 schreef WillemijnB het volgende:
Bij de ijsbeer had ik al eens aan Domien gedacht, maar onderstaand fragment gooit mij helemaal in die tunnel.
https://www.telegraaf.nl/(...)-jij-bent-de-ijsbeer
Wat vinden jullie?
En ESFquote:
Het seizoen begint in september en eindigt in meiquote:
Je hebt niks gemist hoorquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:09 schreef WillemijnB het volgende:
Ik schakel nu pas in, bij de reclame haal ik alles weer in.
Frank Sinatra?quote:
Dat zal wel een mop zijnquote:
Ja die snap ik welquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:14 schreef SiGNe het volgende:
Af en toe denk ik martijn krabbee te horen
Opzich wel maar sinds vandaag werkt die niet meer bij Talpa, heeft daar geen exclusief contract weer.quote:
Soms mogen zulke uitstapjes wel, zoals bijvoorbeeld Dionne Stax dit seizoen. Het ligt wel aan het contract natuurlijkquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Opzich wel maar sinds vandaag werkt die niet meer bij Talpa, heeft daar geen exclusief contract weer.
Die mag dus ook weer voor RTL werken.
quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:21 schreef SiGNe het volgende:
Frit Sissing, die was toch al geweest of niet?
jaquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:21 schreef SiGNe het volgende:
Frit Sissing, die was toch al geweest of niet?
Dat is tot nu toe ook mijn gok. Zeker i.c.m. de hints.quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:23 schreef lojanda het volgende:
Die stem lijkt wel heel erg veel op Kraaijkamp jr
Zou wel beetje te obvious zijn met die hint over de prijs met dezelfde naamquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:25 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Dat is tot nu toe ook mijn gok. Zeker i.c.m. de hints.
Zeker bij de eerste keer dat ie te zien isquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou wel beetje te obvious zijn met die hint over de prijs met dezelfde naam
De laatste zin die hij en en dan dIe nee op het einde dacht ik het te horen..quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:25 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Dat is tot nu toe ook mijn gok. Zeker i.c.m. de hints.
Afgevallen?? Van de trap misschienquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:36 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ondanks dat die is afgevallen is zij daar nog wel iets te "vol" voor toch?
Niet bekend genoeg lijkt mij?quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:37 schreef SiGNe het volgende:
Linda van Veen misschien?
Die kan niet zo heel goed zingen maar heeft wel een muzikale famillie
wie is linda van veen?quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:37 schreef SiGNe het volgende:
Linda van Veen misschien?
Die kan niet zo heel goed zingen maar heeft wel een muzikale famillie
Oh, is die afgevallen?quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:36 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Afgevallen?? Van de trap misschienZij past echt niet in dat pak
En anders wel te langquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:36 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ik geloof dat een groot deel er inmiddels weer bij isquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Oh, is die afgevallen?
Dat wist ik niet.. god voor haar in elk geval(zo'n gewicht is niet gezond immers dus goed als 't wat minder is)
LIjkt me een meerjaren project met hulp van een diëtist.quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik geloof dat een groot deel er inmiddels weer bij is
Je kan beter iets langzaams hebben dat werkt dan het ene crashdieet na het anderequote:Op vrijdag 1 december 2023 20:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
LIjkt me een meerjaren project met hulp van een diëtist.
Daar is ook niks mis mee overigens, heb zelf ook jaren bij een dietist gelopen ivm ondergewicht.
Ik ken haar ook maar van het bekend zijnquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:45 schreef SiGNe het volgende:
Sylvia Geersen komt uit Rotterdam dus die heeft geen amsterdams accent
Ik ken Sylvia Geersen van dat ze tweede werd bij het eerste seizoen van Holland Next Top Modelquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ken haar ook maar van het bekend zijn
Ohja die dramaqueenquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ken Sylvia Geersen van dat ze tweede werd bij het eerste seizoen van Holland Next Top Model
Yup, dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:46 schreef NailQueen het volgende:
De zeester gaat eruit. Mark my words.
Volgens mij wel. Ook de hints kloppen. Haar liefde heeft de achternaam Capteins. Op dat bootje ligt ook een kapiteins pet. Op zoek naar liefde en die heeft ze inmiddels gevonden. Ze heeft meegedaan aan de Bachelorette en is nog steeds met diegene samen.quote:
1 van de betere pakken van deze uitzendingquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:13 schreef NailQueen het volgende:
Dit is een van de beste pakken Nee toch niet
Bij het praten vooral, bij het zingen minder of nietquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:12 schreef SiGNe het volgende:
Zit een vervormer op! Vandaar dat ik er geeneen weet.
Dan Simonquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja, de kerstboom een paar jaar geleden
Weet ik, was sarcasmequote:Op vrijdag 1 december 2023 21:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij het praten vooral, bij het zingen minder of niet
Nick heeft toch al meegedaan?quote:
Ja maar niet zo klein als Danny de Munckquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:24 schreef SiGNe het volgende:
Loretta heeft wel gelijk dat de magier kleiner is dan het lijkt
Is dit niet al veel eerder opgenomen? Ik zag zomerbeelden netquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die heeft wel wat anders te doen de laatste tijd lijkt me.
Dat gedoe met voldendam speelt al sinds maart begreep ik.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is dit niet al veel eerder opgenomen? Ik zag zomerbeelden net
Danny is 't niet nee.. die kunnen ze wel mooi in een rattenpak stoppen tztquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja maar niet zo klein als Danny de Munck
Is dit niet al veel eerder opgenomen? Ik zag zomerbeelden netquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die heeft wel wat anders te doen de laatste tijd lijkt me.
Dat zou wel erg makkelijk zijnquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Danny is 't niet nee.. die kunnen ze wel mooi in een rattenpak stoppen tzt
In de zomer weinig voetbalquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat gedoe met voldendam speelt al sinds maart begreep ik.
Pas sinds vandaag heeft jan juist wat meer tijd.
Ja maanden terug alquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is dit niet al veel eerder opgenomen? Ik zag zomerbeelden net
Dan wel ja, zou in elk geval wel een erg sterke hint zijnquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:32 schreef WillemijnB het volgende:
Waren dat geen gastendoekjes? Want dan is het zeker Jan Smit.
quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:36 schreef SiGNe het volgende:
Zeester moet blijven, dat is 't minst comfortabale pak
Ik denk het ookquote:
quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:46 schreef NailQueen het volgende:
De zeester gaat eruit. Mark my words.
Dat is de schaapquote:
nah die paarden was wel een hintquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:41 schreef NailQueen het volgende:
Bij Britt had ik andere hints verwacht
me 2quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:41 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:41 schreef SiGNe het volgende:
Jeej.. die had ik meteen goed na het filmpje
De manier van praten was voor mij ook wel een hint.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:41 schreef NailQueen het volgende:
Het hele programma wasquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:44 schreef StephanL het volgende:
Take me out, was legendarisch met haar
Geersen is Rotterdams en dat verbergt ze nietquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:44 schreef WillemijnB het volgende:
Sie je wel, die Z van haar. Soektocht, Seepaard.
Ja dat bedoelde ik dus ook. Daarom viel zij voor mij af.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Geersen is Rotterdams en dat verbergt ze niet
Dit fragmentquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het hele programma was![]()
Jammer dat het van de buis is verdwenen
quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:32 schreef WillemijnB het volgende:
Waren dat geen gastendoekjes? Want dan is het zeker Jan Smit.
Zou nu niet meer kunnen op tv, want het is ordinaire vleeskeuringquote:
quote:
quote:
't was ook een ongemakkelijk pak.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:49 schreef lojanda het volgende:
Die Britthoe ongemakkelijk is ze en dan valt ze nog op haar muil ook
Je hebt voorkennisquote:
Die ene van koffietijdquote:
quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:01 schreef H_T het volgende:
Hoe de fuck moet ik nou weten welke muziek Anniko van Santen luistert in de auto?
Ja dit dus. Wat een kut hint(s)quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:01 schreef H_T het volgende:
Hoe de fuck moet ik nou weten welke muziek Anniko van Santen luistert in de auto?
quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:01 schreef H_T het volgende:
Toen was ik nog "verliefd" op haarquote:Op vrijdag 1 december 2023 22:03 schreef StephanL het volgende:
Bij de laatste programma was ze nog heel jong
52 nu alweerquote:Op vrijdag 1 december 2023 22:03 schreef StephanL het volgende:
Telekids was tot 1999, dus toen was ze ergens in de twintig.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:03 schreef StephanL het volgende:
Voor zover ik me kan herinneren was ze 16 of 17 toen ze daar begon.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Telekids was tot 1999, dus toen was ze ergens in de twintig.
Jij als esf1GAMER ziet dit wel zitten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zo obvious
Magier isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hert hoor ik een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. inBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
lmao Danny de Munk noemen bij de Magier
die komt nog niet tot zijn middel![]()
of Martijn Krabbe (ook al zo'n kleine)
dat raden van Carlo blijft grappigBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Vooralsnog vinden we het hier maar een matig seizoen. Veel te veel karakters en door het ontbreken van de controle van de hints ook amper aanknopingspunten. Ook geen extra hints meer zoals bij dat diner. Had dan hint video’s gemaakt die geen foute hints bevatten. Vind het niet leuk om op internet te gaan kijken wat anderen denken, zelf raden is veel leuker.
2 onthullingen per aflevering snap ik wel, maar de 2e sneeuwt wel wat onder op deze manier.
Monica vond ik de eerste aflevering echt een zeikmens, maar dat is gelukkig goed bijgedraaid.
Hoop dat het vanaf nu beter wordt, maar irriteer mij al bij voorbaat dat de finale met Oudjaar is. Wat een zeik keuze is dat, net of je dan rustig naar zo’n programma gaat kijken met familie en vrienden op bezoek. Oudjaar moeten gewoon lekker simpele algemene programma’s hebben zoals de TV Draait Door van vroeger, iets waar je geen 100% focus voor hoeft te hebben.![]()
Wat heeft ze ooit gedaan ? Ik ken al die namen niet bij het teruglezen. Britt Dekker staat wel synoniem voor de huidige BNers.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Geersen is Rotterdams en dat verbergt ze niet
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Sylvia was fotomodel, heeft ook internationaal werk gedaan.quote:Op zaterdag 2 december 2023 13:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heeft ze ooit gedaan ? Ik ken al die namen niet bij het teruglezen. Britt Dekker staat wel synoniem voor de huidige BNers.
Is ook door haar naiëve blik op het leven ook meermaals in erg rare situaties beland
Daarna is ze socialite geworden, bekend om het bekend zijn, doet af en toe aan een talkshow mee of een ander programma.
Onlangs deed ze nog mee aan Het Perfecte Plaatje.
Werd ook weer bekender door het programma the Bachelorette, een realityshow waarin ze een nieuwe liefde zocht.
Verder een aardige vrouw, zit niks kwaads in![]()
Zoiets als Hélène Hendriks dus. Kunnen niks, maar zijn gezellig en lief.quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Sylvia was fotomodel, heeft ook internationaal werk gedaan.
Is ook door haar naiëve blik op het leven ook meermaals in erg rare situaties beland
Daarna is ze socialite geworden, bekend om het bekend zijn, doet af en toe aan een talkshow mee of een ander programma.
Onlangs deed ze nog mee aan Het Perfecte Plaatje.
Werd ook weer bekender door het programma the Bachelorette, een realityshow waarin ze een nieuwe liefde zocht.
Verder een aardige vrouw, zit niks kwaads in
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Alleen is Helene nog slim, Sylvia heeft het IQ van een aardappel.quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoiets als Hélène Hendriks dus. Kunnen niks, maar zijn gezellig en lief.![]()
![]()
Gaan er weer 2 uit vanavond?Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
quote:![]()
Dit snap ik nietFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ik ga voor Robertquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:20 schreef StephanL het volgende:
Gebroeders Jensen idd uit Denemarken. Frank Dane zou dan best goed kunnen
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Dat vermoeden heb ik ook.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Denk niet dat we die ooit weer op tv gaan zien.![]()
Thiery Baudet is badeendFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ik dacht aan Tina de Bruin als badeend. Zij heeft iig sketches voor t Klokhuis gedaan en ze heeft in de musical over Hazes gespeeld.![]()
Jennifer Hofman heeft al meegedaanFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Wow ik kom echt onder een steen vandaan, ik wist dit serieus niet, zowel dat Frank Dane en Robert Jensen broers zijn als dat ze Deense roots hebbenquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:20 schreef StephanL het volgende:
Gebroeders Jensen idd uit Denemarken. Frank Dane zou dan best goed kunnen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow ik kom echt onder een steen vandaan, ik wist dit serieus niet, zowel dat Frank Dane en Robert Jensen broers zijn als dat ze Deense roots hebben![]()
Eens moet de eerste keer zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |