quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:01 schreef H_T het volgende:
Hoe de fuck moet ik nou weten welke muziek Anniko van Santen luistert in de auto?
Toen was ik nog "verliefd" op haarquote:Op vrijdag 1 december 2023 22:03 schreef StephanL het volgende:
Bij de laatste programma was ze nog heel jong
52 nu alweerquote:Op vrijdag 1 december 2023 22:03 schreef StephanL het volgende:
Telekids was tot 1999, dus toen was ze ergens in de twintig.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:03 schreef StephanL het volgende:
Voor zover ik me kan herinneren was ze 16 of 17 toen ze daar begon.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Telekids was tot 1999, dus toen was ze ergens in de twintig.
Jij als esf1GAMER ziet dit wel zitten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zo obvious
Magier isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hert hoor ik een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. inBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
lmao Danny de Munk noemen bij de Magier
die komt nog niet tot zijn middel![]()
of Martijn Krabbe (ook al zo'n kleine)
dat raden van Carlo blijft grappigBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Vooralsnog vinden we het hier maar een matig seizoen. Veel te veel karakters en door het ontbreken van de controle van de hints ook amper aanknopingspunten. Ook geen extra hints meer zoals bij dat diner. Had dan hint video’s gemaakt die geen foute hints bevatten. Vind het niet leuk om op internet te gaan kijken wat anderen denken, zelf raden is veel leuker.
2 onthullingen per aflevering snap ik wel, maar de 2e sneeuwt wel wat onder op deze manier.
Monica vond ik de eerste aflevering echt een zeikmens, maar dat is gelukkig goed bijgedraaid.
Hoop dat het vanaf nu beter wordt, maar irriteer mij al bij voorbaat dat de finale met Oudjaar is. Wat een zeik keuze is dat, net of je dan rustig naar zo’n programma gaat kijken met familie en vrienden op bezoek. Oudjaar moeten gewoon lekker simpele algemene programma’s hebben zoals de TV Draait Door van vroeger, iets waar je geen 100% focus voor hoeft te hebben.![]()
Wat heeft ze ooit gedaan ? Ik ken al die namen niet bij het teruglezen. Britt Dekker staat wel synoniem voor de huidige BNers.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Geersen is Rotterdams en dat verbergt ze niet
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Sylvia was fotomodel, heeft ook internationaal werk gedaan.quote:Op zaterdag 2 december 2023 13:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heeft ze ooit gedaan ? Ik ken al die namen niet bij het teruglezen. Britt Dekker staat wel synoniem voor de huidige BNers.
Is ook door haar naiëve blik op het leven ook meermaals in erg rare situaties beland
Daarna is ze socialite geworden, bekend om het bekend zijn, doet af en toe aan een talkshow mee of een ander programma.
Onlangs deed ze nog mee aan Het Perfecte Plaatje.
Werd ook weer bekender door het programma the Bachelorette, een realityshow waarin ze een nieuwe liefde zocht.
Verder een aardige vrouw, zit niks kwaads in![]()
Zoiets als Hélène Hendriks dus. Kunnen niks, maar zijn gezellig en lief.quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Sylvia was fotomodel, heeft ook internationaal werk gedaan.
Is ook door haar naiëve blik op het leven ook meermaals in erg rare situaties beland
Daarna is ze socialite geworden, bekend om het bekend zijn, doet af en toe aan een talkshow mee of een ander programma.
Onlangs deed ze nog mee aan Het Perfecte Plaatje.
Werd ook weer bekender door het programma the Bachelorette, een realityshow waarin ze een nieuwe liefde zocht.
Verder een aardige vrouw, zit niks kwaads in
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Alleen is Helene nog slim, Sylvia heeft het IQ van een aardappel.quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoiets als Hélène Hendriks dus. Kunnen niks, maar zijn gezellig en lief.![]()
![]()
Gaan er weer 2 uit vanavond?Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |