Ik denk het ookquote:
quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:46 schreef NailQueen het volgende:
De zeester gaat eruit. Mark my words.
Dat is de schaapquote:
nah die paarden was wel een hintquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:41 schreef NailQueen het volgende:
Bij Britt had ik andere hints verwacht
me 2quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:41 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:41 schreef SiGNe het volgende:
Jeej.. die had ik meteen goed na het filmpje
De manier van praten was voor mij ook wel een hint.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:41 schreef NailQueen het volgende:
Het hele programma wasquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:44 schreef StephanL het volgende:
Take me out, was legendarisch met haar
Geersen is Rotterdams en dat verbergt ze nietquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:44 schreef WillemijnB het volgende:
Sie je wel, die Z van haar. Soektocht, Seepaard.
Ja dat bedoelde ik dus ook. Daarom viel zij voor mij af.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Geersen is Rotterdams en dat verbergt ze niet
Dit fragmentquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het hele programma was![]()
Jammer dat het van de buis is verdwenen
quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:32 schreef WillemijnB het volgende:
Waren dat geen gastendoekjes? Want dan is het zeker Jan Smit.
Zou nu niet meer kunnen op tv, want het is ordinaire vleeskeuringquote:
quote:
quote:
't was ook een ongemakkelijk pak.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:49 schreef lojanda het volgende:
Die Britthoe ongemakkelijk is ze en dan valt ze nog op haar muil ook
Je hebt voorkennisquote:
Die ene van koffietijdquote:
quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:01 schreef H_T het volgende:
Hoe de fuck moet ik nou weten welke muziek Anniko van Santen luistert in de auto?
Ja dit dus. Wat een kut hint(s)quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:01 schreef H_T het volgende:
Hoe de fuck moet ik nou weten welke muziek Anniko van Santen luistert in de auto?
quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:01 schreef H_T het volgende:
Toen was ik nog "verliefd" op haarquote:Op vrijdag 1 december 2023 22:03 schreef StephanL het volgende:
Bij de laatste programma was ze nog heel jong
52 nu alweerquote:Op vrijdag 1 december 2023 22:03 schreef StephanL het volgende:
Telekids was tot 1999, dus toen was ze ergens in de twintig.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:03 schreef StephanL het volgende:
Voor zover ik me kan herinneren was ze 16 of 17 toen ze daar begon.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Telekids was tot 1999, dus toen was ze ergens in de twintig.
Jij als esf1GAMER ziet dit wel zitten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zo obvious
Magier isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hert hoor ik een beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. inBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
lmao Danny de Munk noemen bij de Magier
die komt nog niet tot zijn middel![]()
of Martijn Krabbe (ook al zo'n kleine)
dat raden van Carlo blijft grappigBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Vooralsnog vinden we het hier maar een matig seizoen. Veel te veel karakters en door het ontbreken van de controle van de hints ook amper aanknopingspunten. Ook geen extra hints meer zoals bij dat diner. Had dan hint video’s gemaakt die geen foute hints bevatten. Vind het niet leuk om op internet te gaan kijken wat anderen denken, zelf raden is veel leuker.
2 onthullingen per aflevering snap ik wel, maar de 2e sneeuwt wel wat onder op deze manier.
Monica vond ik de eerste aflevering echt een zeikmens, maar dat is gelukkig goed bijgedraaid.
Hoop dat het vanaf nu beter wordt, maar irriteer mij al bij voorbaat dat de finale met Oudjaar is. Wat een zeik keuze is dat, net of je dan rustig naar zo’n programma gaat kijken met familie en vrienden op bezoek. Oudjaar moeten gewoon lekker simpele algemene programma’s hebben zoals de TV Draait Door van vroeger, iets waar je geen 100% focus voor hoeft te hebben.![]()
Wat heeft ze ooit gedaan ? Ik ken al die namen niet bij het teruglezen. Britt Dekker staat wel synoniem voor de huidige BNers.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Geersen is Rotterdams en dat verbergt ze niet
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Sylvia was fotomodel, heeft ook internationaal werk gedaan.quote:Op zaterdag 2 december 2023 13:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heeft ze ooit gedaan ? Ik ken al die namen niet bij het teruglezen. Britt Dekker staat wel synoniem voor de huidige BNers.
Is ook door haar naiëve blik op het leven ook meermaals in erg rare situaties beland
Daarna is ze socialite geworden, bekend om het bekend zijn, doet af en toe aan een talkshow mee of een ander programma.
Onlangs deed ze nog mee aan Het Perfecte Plaatje.
Werd ook weer bekender door het programma the Bachelorette, een realityshow waarin ze een nieuwe liefde zocht.
Verder een aardige vrouw, zit niks kwaads in![]()
Zoiets als Hélène Hendriks dus. Kunnen niks, maar zijn gezellig en lief.quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Sylvia was fotomodel, heeft ook internationaal werk gedaan.
Is ook door haar naiëve blik op het leven ook meermaals in erg rare situaties beland
Daarna is ze socialite geworden, bekend om het bekend zijn, doet af en toe aan een talkshow mee of een ander programma.
Onlangs deed ze nog mee aan Het Perfecte Plaatje.
Werd ook weer bekender door het programma the Bachelorette, een realityshow waarin ze een nieuwe liefde zocht.
Verder een aardige vrouw, zit niks kwaads in
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Alleen is Helene nog slim, Sylvia heeft het IQ van een aardappel.quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoiets als Hélène Hendriks dus. Kunnen niks, maar zijn gezellig en lief.![]()
![]()
Gaan er weer 2 uit vanavond?Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
quote:![]()
Dit snap ik nietFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ik ga voor Robertquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:20 schreef StephanL het volgende:
Gebroeders Jensen idd uit Denemarken. Frank Dane zou dan best goed kunnen
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Dat vermoeden heb ik ook.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Denk niet dat we die ooit weer op tv gaan zien.![]()
Thiery Baudet is badeendFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ik dacht aan Tina de Bruin als badeend. Zij heeft iig sketches voor t Klokhuis gedaan en ze heeft in de musical over Hazes gespeeld.![]()
Jennifer Hofman heeft al meegedaanFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Wow ik kom echt onder een steen vandaan, ik wist dit serieus niet, zowel dat Frank Dane en Robert Jensen broers zijn als dat ze Deense roots hebbenquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:20 schreef StephanL het volgende:
Gebroeders Jensen idd uit Denemarken. Frank Dane zou dan best goed kunnen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow ik kom echt onder een steen vandaan, ik wist dit serieus niet, zowel dat Frank Dane en Robert Jensen broers zijn als dat ze Deense roots hebben![]()
Eens moet de eerste keer zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |