quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Afgevallen?? Van de trap misschienZij past echt niet in dat pak
En anders wel te langquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:36 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ondanks dat die is afgevallen is zij daar nog wel iets te "vol" voor toch?
Ik geloof dat een groot deel er inmiddels weer bij isquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Oh, is die afgevallen?
Dat wist ik niet.. god voor haar in elk geval(zo'n gewicht is niet gezond immers dus goed als 't wat minder is)
LIjkt me een meerjaren project met hulp van een diėtist.quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik geloof dat een groot deel er inmiddels weer bij is
Je kan beter iets langzaams hebben dat werkt dan het ene crashdieet na het anderequote:Op vrijdag 1 december 2023 20:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
LIjkt me een meerjaren project met hulp van een diėtist.
Daar is ook niks mis mee overigens, heb zelf ook jaren bij een dietist gelopen ivm ondergewicht.
Ik ken haar ook maar van het bekend zijnquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:45 schreef SiGNe het volgende:
Sylvia Geersen komt uit Rotterdam dus die heeft geen amsterdams accent
Ik ken Sylvia Geersen van dat ze tweede werd bij het eerste seizoen van Holland Next Top Modelquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ken haar ook maar van het bekend zijn
Ohja die dramaqueenquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ken Sylvia Geersen van dat ze tweede werd bij het eerste seizoen van Holland Next Top Model
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |