Soms mogen zulke uitstapjes wel, zoals bijvoorbeeld Dionne Stax dit seizoen. Het ligt wel aan het contract natuurlijkquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Opzich wel maar sinds vandaag werkt die niet meer bij Talpa, heeft daar geen exclusief contract weer.
Die mag dus ook weer voor RTL werken.
quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:21 schreef SiGNe het volgende:
Frit Sissing, die was toch al geweest of niet?
jaquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:21 schreef SiGNe het volgende:
Frit Sissing, die was toch al geweest of niet?
Dat is tot nu toe ook mijn gok. Zeker i.c.m. de hints.quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:23 schreef lojanda het volgende:
Die stem lijkt wel heel erg veel op Kraaijkamp jr
Zou wel beetje te obvious zijn met die hint over de prijs met dezelfde naamquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:25 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Dat is tot nu toe ook mijn gok. Zeker i.c.m. de hints.
Zeker bij de eerste keer dat ie te zien isquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou wel beetje te obvious zijn met die hint over de prijs met dezelfde naam
De laatste zin die hij en en dan dIe nee op het einde dacht ik het te horen..quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:25 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Dat is tot nu toe ook mijn gok. Zeker i.c.m. de hints.
Afgevallen?? Van de trap misschienquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:36 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ondanks dat die is afgevallen is zij daar nog wel iets te "vol" voor toch?
Niet bekend genoeg lijkt mij?quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:37 schreef SiGNe het volgende:
Linda van Veen misschien?
Die kan niet zo heel goed zingen maar heeft wel een muzikale famillie
wie is linda van veen?quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:37 schreef SiGNe het volgende:
Linda van Veen misschien?
Die kan niet zo heel goed zingen maar heeft wel een muzikale famillie
Oh, is die afgevallen?quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:36 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ondanks dat die is afgevallen is zij daar nog wel iets te "vol" voor toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |