Soms mogen zulke uitstapjes wel, zoals bijvoorbeeld Dionne Stax dit seizoen. Het ligt wel aan het contract natuurlijkquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Opzich wel maar sinds vandaag werkt die niet meer bij Talpa, heeft daar geen exclusief contract weer.
Die mag dus ook weer voor RTL werken.
quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:21 schreef SiGNe het volgende:
Frit Sissing, die was toch al geweest of niet?
jaquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:21 schreef SiGNe het volgende:
Frit Sissing, die was toch al geweest of niet?
Dat is tot nu toe ook mijn gok. Zeker i.c.m. de hints.quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:23 schreef lojanda het volgende:
Die stem lijkt wel heel erg veel op Kraaijkamp jr
Zou wel beetje te obvious zijn met die hint over de prijs met dezelfde naamquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:25 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Dat is tot nu toe ook mijn gok. Zeker i.c.m. de hints.
Zeker bij de eerste keer dat ie te zien isquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou wel beetje te obvious zijn met die hint over de prijs met dezelfde naam
De laatste zin die hij en en dan dIe nee op het einde dacht ik het te horen..quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:25 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Dat is tot nu toe ook mijn gok. Zeker i.c.m. de hints.
Afgevallen?? Van de trap misschienquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:36 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ondanks dat die is afgevallen is zij daar nog wel iets te "vol" voor toch?
Niet bekend genoeg lijkt mij?quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:37 schreef SiGNe het volgende:
Linda van Veen misschien?
Die kan niet zo heel goed zingen maar heeft wel een muzikale famillie
wie is linda van veen?quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:37 schreef SiGNe het volgende:
Linda van Veen misschien?
Die kan niet zo heel goed zingen maar heeft wel een muzikale famillie
Oh, is die afgevallen?quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:36 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Afgevallen?? Van de trap misschienZij past echt niet in dat pak
En anders wel te langquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:36 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ik geloof dat een groot deel er inmiddels weer bij isquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Oh, is die afgevallen?
Dat wist ik niet.. god voor haar in elk geval(zo'n gewicht is niet gezond immers dus goed als 't wat minder is)
LIjkt me een meerjaren project met hulp van een diėtist.quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik geloof dat een groot deel er inmiddels weer bij is
Je kan beter iets langzaams hebben dat werkt dan het ene crashdieet na het anderequote:Op vrijdag 1 december 2023 20:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
LIjkt me een meerjaren project met hulp van een diėtist.
Daar is ook niks mis mee overigens, heb zelf ook jaren bij een dietist gelopen ivm ondergewicht.
Ik ken haar ook maar van het bekend zijnquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:45 schreef SiGNe het volgende:
Sylvia Geersen komt uit Rotterdam dus die heeft geen amsterdams accent
Ik ken Sylvia Geersen van dat ze tweede werd bij het eerste seizoen van Holland Next Top Modelquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ken haar ook maar van het bekend zijn
Ohja die dramaqueenquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ken Sylvia Geersen van dat ze tweede werd bij het eerste seizoen van Holland Next Top Model
Yup, dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:46 schreef NailQueen het volgende:
De zeester gaat eruit. Mark my words.
Volgens mij wel. Ook de hints kloppen. Haar liefde heeft de achternaam Capteins. Op dat bootje ligt ook een kapiteins pet. Op zoek naar liefde en die heeft ze inmiddels gevonden. Ze heeft meegedaan aan de Bachelorette en is nog steeds met diegene samen.quote:
1 van de betere pakken van deze uitzendingquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:13 schreef NailQueen het volgende:
Dit is een van de beste pakken Nee toch niet
Bij het praten vooral, bij het zingen minder of nietquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:12 schreef SiGNe het volgende:
Zit een vervormer op! Vandaar dat ik er geeneen weet.
Dan Simonquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja, de kerstboom een paar jaar geleden
Weet ik, was sarcasmequote:Op vrijdag 1 december 2023 21:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij het praten vooral, bij het zingen minder of niet
Nick heeft toch al meegedaan?quote:
Ja maar niet zo klein als Danny de Munckquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:24 schreef SiGNe het volgende:
Loretta heeft wel gelijk dat de magier kleiner is dan het lijkt
Is dit niet al veel eerder opgenomen? Ik zag zomerbeelden netquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die heeft wel wat anders te doen de laatste tijd lijkt me.
Dat gedoe met voldendam speelt al sinds maart begreep ik.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is dit niet al veel eerder opgenomen? Ik zag zomerbeelden net
Danny is 't niet nee.. die kunnen ze wel mooi in een rattenpak stoppen tztquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja maar niet zo klein als Danny de Munck
Is dit niet al veel eerder opgenomen? Ik zag zomerbeelden netquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die heeft wel wat anders te doen de laatste tijd lijkt me.
Dat zou wel erg makkelijk zijnquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Danny is 't niet nee.. die kunnen ze wel mooi in een rattenpak stoppen tzt
In de zomer weinig voetbalquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat gedoe met voldendam speelt al sinds maart begreep ik.
Pas sinds vandaag heeft jan juist wat meer tijd.
Ja maanden terug alquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is dit niet al veel eerder opgenomen? Ik zag zomerbeelden net
Dan wel ja, zou in elk geval wel een erg sterke hint zijnquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:32 schreef WillemijnB het volgende:
Waren dat geen gastendoekjes? Want dan is het zeker Jan Smit.
quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:36 schreef SiGNe het volgende:
Zeester moet blijven, dat is 't minst comfortabale pak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |