Nick heeft toch al meegedaan?quote:
Ja maar niet zo klein als Danny de Munckquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:24 schreef SiGNe het volgende:
Loretta heeft wel gelijk dat de magier kleiner is dan het lijkt
Is dit niet al veel eerder opgenomen? Ik zag zomerbeelden netquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die heeft wel wat anders te doen de laatste tijd lijkt me.
Dat gedoe met voldendam speelt al sinds maart begreep ik.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is dit niet al veel eerder opgenomen? Ik zag zomerbeelden net
Danny is 't niet nee.. die kunnen ze wel mooi in een rattenpak stoppen tztquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja maar niet zo klein als Danny de Munck
Is dit niet al veel eerder opgenomen? Ik zag zomerbeelden netquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die heeft wel wat anders te doen de laatste tijd lijkt me.
Dat zou wel erg makkelijk zijnquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Danny is 't niet nee.. die kunnen ze wel mooi in een rattenpak stoppen tzt
In de zomer weinig voetbalquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat gedoe met voldendam speelt al sinds maart begreep ik.
Pas sinds vandaag heeft jan juist wat meer tijd.
Ja maanden terug alquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is dit niet al veel eerder opgenomen? Ik zag zomerbeelden net
Dan wel ja, zou in elk geval wel een erg sterke hint zijnquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:32 schreef WillemijnB het volgende:
Waren dat geen gastendoekjes? Want dan is het zeker Jan Smit.
quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:36 schreef SiGNe het volgende:
Zeester moet blijven, dat is 't minst comfortabale pak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |