abonnement Unibet Coolblue
pi_211888913
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2023 23:11 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Ik vermoed dat hij voornamelijk voor videoland presenteerd. Ik ken hem ook alleen van naam.
Hij heeft slechts 2 dingen op Videoland gedaan, en 1 daarvan is op RTL uitgezonden daarna:


Bron https://nl.wikipedia.org/wiki/Edson_da_Gra%C3%A7a

Voor de rest gewoon een redelijk bekende presentator en daarmee wat mij betreft een prima kandidaat voor de TMS.
pi_211889055
Ik ben blij dat ik dit niet live heb gekeken, wat een langdradige neppe zooi weer. Het panel heeft weken geen idee, maar ze hebben het toch allemaal goed, inclusief de duo-artiesten :')
Wat mij betreft gaat het format op z'n kop, dat panel kan sowieso weg, of moet bestaan uit meer types zoals Buddy die daadwerkelijk wat toevoegt.
pi_211889545
Het zou helpen als ze vooraf moeten invullen wie ze denken dat het is ipv achter elkaar... Dan kan je lekker mee lurken als je geen idee hebt wat die Monica de halve tijd gewoon doet.
  Moderator dinsdag 2 januari 2024 @ 11:44:59 #229
446930 crew  ESF1Gamer
pi_211889992
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 10:16 schreef byah het volgende:
Ik ben blij dat ik dit niet live heb gekeken, wat een langdradige neppe zooi weer. Het panel heeft weken geen idee, maar ze hebben het toch allemaal goed, inclusief de duo-artiesten :')
Wat mij betreft gaat het format op z'n kop, dat panel kan sowieso weg, of moet bestaan uit meer types zoals Buddy die daadwerkelijk wat toevoegt.
Ik had het gevoel dat het panel de namen kregen ingefluisterd wie het waren in de pakken bij de finale. Alleen Monica deed even dwars bij het Nijlpaard.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_211891372
Mwoah, ik zie niet in waarom het doorgestoken kaart zou moeten zijn. Er zit geen enkele verdere beloning aan vast. De reden dat wij niet alles zien/horen zal wel zijn om het nog een beetje spannend te houden.

Gaandeweg het seizoen wordt het voor de jury ook steeds makkelijker. Dan zijn er veel hint gegeven, meermaals gezongen en simpelweg minder kandidaten om op te focussen.

Ik mis wel een beetje uitleg bij de eerdere hints altijd, worden die nog ergens getoond?

Voor de rest een redelijk seizoen, in het begin veel relatief onbekenden. Maar met finalisten als Mart, Simone, Edson en Kim-Lian heb je toch een prima finale gezien? Al had het voor de show natuurlijk grandioos geweest als Bertina uit het pak van Kim-Lian was gekomen :D
  dinsdag 2 januari 2024 @ 17:36:50 #231
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_211894389
Als ze weten wie er in de pakken zitten dan mis je de spontane reactie als het masker af gaat.
Denk niet dat ze dat zullen doen.

Wat ik me wel kan voorstellen is dat het hele stemmen in het publiek doorgestoken kaart zal zijn en dat er vantevoren allang bekend is wie er in welke uitzending uit zal moeten.
Hoop artiesten hebben een drukke agenda dus dan is het handig om te weten hoe lang ze je nodig hebben.
pi_211894784
Ik kom even om te erkennen dat ik fout zat met de uil. Geen Welmoed. Jammer maar Simone was top
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_211955680
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 18:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik kom even om te erkennen dat ik fout zat met de uil. Geen Welmoed. Jammer maar Simone was top
Mwah, ik vond haar Franse en Engelse uitspraak eigenlijk best slecht voor iemand met zoveel ervaring...en nogal krijserig
  maandag 8 januari 2024 @ 00:38:25 #234
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_211956522
Ik had dit seizoen toch vrij snel iedereen geraden. Voor de meesten had ik aan een half liedje genoeg. Vind het altijd wel relatief makkelijk.

Verder kijkt het nog steeds best lekker weg. Al begin ik me wel een klein beetje aan die jury te ergeren die steeds maar weer dezelfde namen erin gooien omdat ze geen idee hebben wie het is. Dan komt er opeens weer iemand met 1 a 2 namen op te proppen die helemaal nergens op slaan. Ergens wel begrijpelijk natuurlijk, want ze moeten na elk optreden verplicht weer een aantal minuten vol lullen, daar krijgen ze immers geld voor. Dus om het ''leuk'' te houden gooien ze er altijd weer een paar onzinnige namen in.

Ik neem aan dat Ruben wel weet wie er in de pakken zit? En die zangers bij de duetten zouden dat toch ook wel moeten weten? Ze moeten toch ook repeteren, of gaan de pakken dan ook aan?
  maandag 8 januari 2024 @ 00:39:25 #235
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_211956526
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 18:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik kom even om te erkennen dat ik fout zat met de uil. Geen Welmoed. Jammer maar Simone was top
Simone was wat mij betreft nog het allermakkelijkst om te raden. Aan 1 woord had ik genoeg :D
pi_211958498
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 00:38 schreef GwaiLow het volgende:
Verder kijkt het nog steeds best lekker weg. Al begin ik me wel een klein beetje aan die jury te ergeren die steeds maar weer dezelfde namen erin gooien omdat ze geen idee hebben wie het is. Dan komt er opeens weer iemand met 1 a 2 namen op te proppen die helemaal nergens op slaan. Ergens wel begrijpelijk natuurlijk, want ze moeten na elk optreden verplicht weer een aantal minuten vol lullen, daar krijgen ze immers geld voor. Dus om het ''leuk'' te houden gooien ze er altijd weer een paar onzinnige namen in.
Ik irriteer mij meer en meer aan Loretta met haar overdreven gedoe de hele tijd. Gauw wieberen zou ik zeggen.

quote:
Ik neem aan dat Ruben wel weet wie er in de pakken zit? En die zangers bij de duetten zouden dat toch ook wel moeten weten? Ze moeten toch ook repeteren, of gaan de pakken dan ook aan?
Ja, Ruben weet wie er in zitten. Hij stuurt ook de vragen als dat nodig is.

De mensen in de pakken weten het ook van elkaar, ze zitten backstage gewoon zonder masker en oefenen uiteraard ook zonder pakken (zie de diverse behind the scene filmpjes).

Hoe ze het oefenen doen weet ik niet want in theorie is elke combinatie van kandidaten mogelijk in een aflevering. Ik vermoed dat iedereen het nummer in 2 versies inzingt en de productie dit samenbrengt. Voor de danspasjes maakt het niet zoveel uit, je moet toch altijd je hele choreografie doen. Vooraf kan je ook oefenen in verschillende koppels.

Zover ik kan beoordelen zingen ze niet live in de pakken maar wordt alles vooraf ingezongen, dus dat is wel eenvoudig in alle combinaties voor te bereiden. Ruben geeft ze ook altijd een andere microfoon als ze na de ontmaskering nogmaals zingen.
  Trouwste user 2022 maandag 8 januari 2024 @ 12:33:47 #237
7889 tong80
Spleenheup
pi_211959709
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 10:47 schreef GereDathan het volgende:

Zover ik kan beoordelen zingen ze niet live in de pakken maar wordt alles vooraf ingezongen
Ik heb ooit een keer geprobeerd te kijken. Bleek het Patty Brard te zijn die loepzuiver zong. Gelijk afgehaakt.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')