Ik ookquote:
Geen ja?quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:01 schreef SiGNe het volgende:
Demn, toch Wiliam Rutte.. die naam was hier al een paar keer voorbij gekomen.
Mar waarom dan geen hints naar fotografie??
quote:
Kloptquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hij heeft wel meer met Nance gedaan, dan nummers geschreven.
Ik had 'm bij rolletje en perspectief, die top40 hits deden me wel twijfelen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:10 schreef SiGNe het volgende:
Ik vond 't kut-hints.. Dat William Rutte liedjes geschreven heeft is iets dat je maar net moet weten, dat is geen algemene kennis.
Ja precies dit! En de Hollywood-sterren.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had 'm bij rolletje en perspectief, die top40 hits deden me wel twijfelen.
Zijn wel heel erg algemene termenquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had 'm bij rolletje en perspectief, die top40 hits deden me wel twijfelen.
Het was een opeenstapeling van fotografiehints, en ook dat showbizexpert gebeuren.quote:
Heb ik duidleijk niet opgepiktquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het was een opeenstapeling van fotografiehints, en ook dat showbizexpert gebeuren.
Ja, dat klonk gewoon professioneel.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:30 schreef Magica het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, wel knap zeg! En hij kan best goed zingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik weet de uil vrij zeker omdat ik met haar heb gewerkt en de hints kloppen.
Klikken op eigen risicowat waren de hints ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Toen ie onthuld werd nietquote:Op zaterdag 25 november 2023 21:50 schreef ISVV het volgende:
Die tuinkabouter is toch gewoon Guus Meeuwis?
quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]Serieus? Dat is toch wel het meest domme wat ze hebben kunnen bedenken bij RTL of niet dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.telegraaf.nl/(...)een-seconde-in-beeldquote:Blunder bij de Duitse The Masked Singer: gezicht deelnemer één seconde in beeld
Lichte paniek bij de makers van de Duitse versie van het populaire tv-programma The Masked Singer. Tijdens de meest recente aflevering werd namelijk de identiteit van een deelnemer per ongeluk te vroeg onthuld.
Het was Kiwi, het vogeltje dat niet kan vliegen, die zondag aan zet was. Hij bracht zijn versie van de Dirty Dancing-hit She’s like the wind. Maar tijdens het nummer ging het mis. Om het optreden een dramatischer effect te geven kreeg Kiwi tijdens het nummer te maken met verschillende windeffecten. En dat zorgde ervoor dat zijn masker heel eventjes van zijn hoofd gleed. Hoewel hij slechts één seconde in beeld kwam, was het voor het Duitse publiek duidelijk: acteur Uwe Ochesenknecht (67) zit onder het pak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |