SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Ik dacht in eerste instantie aan NAthan Rutjes, die ken ik verder ook niet maar ik weet wel dat die belabberd Engels spreektquote:Op vrijdag 24 november 2023 21:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zat wel aan een voetballer te denken vanwege Engels met een flink accent en toch een buitenlandse carričre, maar omdat ik niks met voetbal heb kwam ik ook geen spat verder dan dat
ja kennelijk meegeschreven met Nance...quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:02 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Moi, maar daar was ik vanaf gestapt vanwege de top 40 hits-hint.🤷♀️
Schreef blijkbaar hits voor Nancequote:
quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:02 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Moi, maar daar was ik vanaf gestapt vanwege de top 40 hits-hint.🤷♀️
Ik ookquote:
Geen ja?quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:01 schreef SiGNe het volgende:
Demn, toch Wiliam Rutte.. die naam was hier al een paar keer voorbij gekomen.
Mar waarom dan geen hints naar fotografie??
quote:
Kloptquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hij heeft wel meer met Nance gedaan, dan nummers geschreven.
Ik had 'm bij rolletje en perspectief, die top40 hits deden me wel twijfelen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:10 schreef SiGNe het volgende:
Ik vond 't kut-hints.. Dat William Rutte liedjes geschreven heeft is iets dat je maar net moet weten, dat is geen algemene kennis.
Ja precies dit! En de Hollywood-sterren.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had 'm bij rolletje en perspectief, die top40 hits deden me wel twijfelen.
Zijn wel heel erg algemene termenquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had 'm bij rolletje en perspectief, die top40 hits deden me wel twijfelen.
Het was een opeenstapeling van fotografiehints, en ook dat showbizexpert gebeuren.quote:
Heb ik duidleijk niet opgepiktquote:Op vrijdag 24 november 2023 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het was een opeenstapeling van fotografiehints, en ook dat showbizexpert gebeuren.
Ja, dat klonk gewoon professioneel.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:30 schreef Magica het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, wel knap zeg! En hij kan best goed zingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik weet de uil vrij zeker omdat ik met haar heb gewerkt en de hints kloppen.
Klikken op eigen risicowat waren de hints ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Toen ie onthuld werd nietquote:Op zaterdag 25 november 2023 21:50 schreef ISVV het volgende:
Die tuinkabouter is toch gewoon Guus Meeuwis?
quote:Op zaterdag 25 november 2023 19:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]Serieus? Dat is toch wel het meest domme wat ze hebben kunnen bedenken bij RTL of niet dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.telegraaf.nl/(...)een-seconde-in-beeldquote:Blunder bij de Duitse The Masked Singer: gezicht deelnemer één seconde in beeld
Lichte paniek bij de makers van de Duitse versie van het populaire tv-programma The Masked Singer. Tijdens de meest recente aflevering werd namelijk de identiteit van een deelnemer per ongeluk te vroeg onthuld.
Het was Kiwi, het vogeltje dat niet kan vliegen, die zondag aan zet was. Hij bracht zijn versie van de Dirty Dancing-hit She’s like the wind. Maar tijdens het nummer ging het mis. Om het optreden een dramatischer effect te geven kreeg Kiwi tijdens het nummer te maken met verschillende windeffecten. En dat zorgde ervoor dat zijn masker heel eventjes van zijn hoofd gleed. Hoewel hij slechts één seconde in beeld kwam, was het voor het Duitse publiek duidelijk: acteur Uwe Ochesenknecht (67) zit onder het pak.
Die hints waren er wel degelijk o.a. flitsen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:01 schreef SiGNe het volgende:
Demn, toch Wiliam Rutte.. die naam was hier al een paar keer voorbij gekomen.
Mar waarom dan geen hints naar fotografie??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Favoriete Celebrities: Jason Glas, Rene Casselly, Thom Hoffman
Ze zenden het daar live uit. Dus ze hadden niet echt een andere keuze.quote:Op maandag 27 november 2023 11:38 schreef GereDathan het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)een-seconde-in-beeld
Sowieso dat het gebeurd is al hilarisch, maar dan ook gewoon op zender brengen
Live? Die durven wel. Wie doet dat nog anno 2023 na Nippelgate een paar jaar terug?quote:Op dinsdag 28 november 2023 09:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze zenden het daar live uit. Dus ze hadden niet echt een andere keuze.
quote:Op woensdag 29 november 2023 16:47 schreef WillemijnB het volgende:
Bij de ijsbeer had ik al eens aan Domien gedacht, maar onderstaand fragment gooit mij helemaal in die tunnel.
https://www.telegraaf.nl/(...)-jij-bent-de-ijsbeer
Wat vinden jullie?
En ESFquote:
Het seizoen begint in september en eindigt in meiquote:
Je hebt niks gemist hoorquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:09 schreef WillemijnB het volgende:
Ik schakel nu pas in, bij de reclame haal ik alles weer in.
Frank Sinatra?quote:
Dat zal wel een mop zijnquote:
Ja die snap ik welquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:14 schreef SiGNe het volgende:
Af en toe denk ik martijn krabbee te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |