quote:Rob Trip en Simone Weimans praten in Nederland Kiest: De Uitslagen met verslaggevers op locatie bij de verschillende partijen en Malou Petter geeft de belangrijkste uitslagen door op haar grote scherm.
Rob Trip en Simone Weimans zijn er klaar voor: de vier en een half uur durende marathonuitzending Nederland Kiest: De Uitslagen. Live vanuit de grote hal van het nieuwe gebouw van de Tweede Kamer in Den Haag houdt het duo bij hoe in het land is gestemd.
Nederland Kiest: De Uitslagen
De stembureaus sluiten om 21.00 uur, waarna Malou Petter de allereerste exitpoll bekend kan maken. Een uur later volgt nog een tweede, geüpdatete prognose terwijl het tellen van de stemmen doorgaat.
De NOS zet in totaal zestien verslaggevers in om in het land te kijken hoe de sfeer is. Ze zijn op locatie bij diverse partijen, spreken met kiezers en laten zien hoe de telling verloopt. In de studio zijn Xander van der Wulp, Marleen de Rooy en Arjan Noorlander de politieke duiders van dienst.
Wanneer volgt de uitslag van de Tweede Kamerverkiezingen 2023?
Niets missen? Kijk dan op woensdag 22 november vanaf 20:30 uur naar de NOS op NPO1.
Dat is oude wijn in nieuwe zakken ja. De VVD moet daar eens weg.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie GLPvdA, VVD, NSC, D66 eigenlijk wel gebeuren.
4 jaar stilstand.
Helemaal niet zo gek als redelijke buitenstaander.quote:
Jij gelooft wel in die eenmalige maanlanding? Dat het WEF en de WHO geen invloed heeft? En je haalt nog keurig je boosterprik?quote:Op woensdag 22 november 2023 21:59 schreef Pedroso het volgende:
Wel een pluspunt dat wappiepartij FvD maar op 3 zetels staat.
Als ie niet zo dom was geweest de afgelopen jaren had hij er 30 gehadquote:Op woensdag 22 november 2023 22:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik heb zin in Sjierry die als Jim Lahey omver pleurt vanwege dronkenschap
Baudetstemmer gespotquote:Op woensdag 22 november 2023 22:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij gelooft wel in die eenmalige maanlanding? Dat het WEF en de WHO geen invloed heeft? En je haalt nog keurig je boosterprik?
Van Vroonhoven gaf ook eerste reactie bij NSCquote:Op woensdag 22 november 2023 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jesse doet het woord.
Frans is AF
De punten in het PVV programma hinten daar wel naar. Maar hij weet dat ie dat niet hardop mag zeggen.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
Jesse doet alsof er deportaties dreigen
Opper-Wappie Pepijn er waarschijnlijk uit?quote:Op woensdag 22 november 2023 21:59 schreef Pedroso het volgende:
Wel een pluspunt dat wappiepartij FvD maar op 3 zetels staat.
Onderliggend lijden.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:02 schreef Scorpie het volgende:
KLAVER IS ECHT BY FAR DE GROOTSTE LOSER
Maar dit was al zo bepaald voor de exitpolls.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jesse doet het woord.
Frans is AF
Niet voor de zaal.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Van Vroonhoven gaf ook eerste reactie bij NSC
Omtzigt is AF
NOS ook.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:02 schreef luxerobots het volgende:
Omtzigt geeft een reactie bij SBS.
Zoals altijd bij jou: not sure if serious.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij gelooft wel in die eenmalige maanlanding? Dat het WEF en de WHO geen invloed heeft? En je haalt nog keurig je boosterprik?
Ik vind Gideon een grotere wappie Simone zal er wel uit zijnquote:Op woensdag 22 november 2023 22:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Opper-Wappie Pepijn er waarschijnlijk uit?
Ze zoeken het maar uit die oudjesquote:Op woensdag 22 november 2023 22:03 schreef Zipportal het volgende:
Lukt het ondertussen met het tellen? @:caland
Een vadsige miljonair die tegen mensen die het moeilijk hebben zegt dat hij het gaat oplossen, hoe naïef is men daar?quote:Op woensdag 22 november 2023 22:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Timmermans is echt weg ja.
Klaver de kiezers van de PVV bijna afzeiken is ook niet netjes van hem
Helaas heeft de VVD de positie van het CDA al jaren overgenomen. Die waren altijd vrij onmisbaar in een coalitie, nu is dat de VVD.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is oude wijn in nieuwe zakken ja. De VVD moet daar eens weg.
Voor 2 euro en een Bounty.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zoeken het maar uit die oudjes
Timmermans komt op mij altijd over als een rasechte VVD-er.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Een vadsige miljonair die tegen mensen die het moeilijk hebben zegt dat hij het gaat oplossen, hoe naïef is men daar?
Dat zou het natuurlijk ook zijn.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:56 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik kijk nu al oprecht uit naar al het gehuil en gezeik over 'ondemocratisch!' wanneer de PVV gepasseerd gaat worden.
En dan schaamteloos 15.000 euro per maand wachtgeld vangen terwijl het gros van zijn achterban niet eens 385 per jaar kan missen om hun zorg te betalen.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Een vadsige miljonair die tegen mensen die het moeilijk hebben zegt dat hij het gaat oplossen, hoe naïef is men daar?
Trump en Boris lukte het ookquote:Op woensdag 22 november 2023 22:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
@Mortaxx @Tjackaquote:Op woensdag 22 november 2023 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Afgelopen nacht heb ik gedroomd dat ik met Pieter (Omtzig) in een hottub zat.
Heel raar.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar dit was al zo bepaald voor de exitpolls.
Tja, wie niet?quote:Op woensdag 22 november 2023 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Afgelopen nacht heb ik gedroomd dat ik met Pieter (Omtzig) in een hottub zat.
Jazekerquote:Op woensdag 22 november 2023 22:04 schreef TweedeKlum het volgende:
Omtzigt feliciteert Wilders niet?
had hij net toch gedaan kan je niet luisteren debielquote:Op woensdag 22 november 2023 22:04 schreef TweedeKlum het volgende:
quote:Op woensdag 22 november 2023 22:04 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit is geil @de_boswachter @Wereldgozerquote:Op woensdag 22 november 2023 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Afgelopen nacht heb ik gedroomd dat ik met Pieter (Omtzigt) in een hottub zat.
Ah, ik viel er half in.quote:
Wowquote:Op woensdag 22 november 2023 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
had hij net toch gedaan kan je niet luisteren debiel
quote:Op woensdag 22 november 2023 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Afgelopen nacht heb ik gedroomd dat ik met Pieter (Omtzigt) in een hottub zat.
Gezellig kippenhok tochquote:
Doe even normaal, je zit hier niet in VBL.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
had hij net toch gedaan kan je niet luisteren debiel
Jahoor. Niet bij alle, en behalve dat gematigde moslims de eerste slachtoffers van de islamisering zijn en hun wijken achteruit hollen, respecteren ze iemand die voor 'zijn eigen' opkomt veel meer dan die neerbuigende linkse racisten die hen zielige moslimpjes wel even zullen helpen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wilders is populair bij moslims?
Heel Europa.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nederland maakt een ruk naar rechts
De kiezer heeft gesproken
OMG JE BENT DE EERSTE DIE DAT OPMERKTquote:Op woensdag 22 november 2023 22:05 schreef Mani89 het volgende:
NSC lijkt ergnstig op NSB, doe met deze informatie wat u wil!
quote:Op woensdag 22 november 2023 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik begin zijn vermoeidheid wel te begrijpen
Vier dochters.
Goed ingegrepen.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Doe even normaal, je zit hier niet in VBL.
Goedemorgenquote:Op woensdag 22 november 2023 22:05 schreef Nattekat het volgende:
Hm, ik bedenk me net wel iets. Het zou echt totaal niet bij Omtzigt passen om in een kabinet met GLPvdA, VVD en D66 te stappen.
Sure.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jahoor. Niet bij alle, en behalve dat gematigde moslims de eerste slachtoffers van de islamisering zijn en hun wijken achteruit hollen, respecteren ze iemand die voor 'zijn eigen' opkomt veel meer dan die neerbuigende linkse racisten die hen zielige moslimpjes wel even zullen helpen.
Waarom niet? Alleen met de VVD zou twijfelachtig moeten zijn.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:05 schreef Nattekat het volgende:
Hm, ik bedenk me net wel iets. Het zou echt totaal niet bij Omtzigt passen om in een kabinet met GLPvdA, VVD en D66 te stappen.
Hij is beschikbaar voor het formeren. Maarja, dat is elke partij (behalve wappie Baudet)quote:Op woensdag 22 november 2023 22:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waarmee eigenlijks? Ik heb het niet expliciet gehoord
Terug naar eNSChede.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:05 schreef Mani89 het volgende:
Alsof meer dan 2 jongetjes leuk zijn in huis, die breken je tent af johquote:Op woensdag 22 november 2023 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik begin zijn vermoeidheid wel te begrijpen
Vier dochters.
Ik denk dat vies tegenvalt.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:58 schreef RAVW het volgende:
Ben benieuwd naar de reacties uit de wereld van de wereldleiders over deze voorlopige uitslag
Wow, ik ben het in de totale 100% eens met deze posting.quote:
Omtzigt is een uitstekende onderhandelaar, misschien wel de beste dus dat is te wat te eenvoudig gesteld.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:06 schreef StephanL het volgende:
Ik denk dat voornamelijk NSC bepaald en Wilders gewoon mee gaat doen en alles voor lief neemt.
Behalve misschien op asiel en zorg.
Ook met PVV dus, ja dat zou wel moeten zou je zeggenquote:Op woensdag 22 november 2023 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is beschikbaar voor het formeren. Maarja, dat is elke partij (behalve wappie Baudet)
Na deze toespraak niet meer nee.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:05 schreef Nattekat het volgende:
Klaver is een verongelijkte loserquote:Op woensdag 22 november 2023 22:07 schreef RamboDirk het volgende:
Wat een verschil tussen Klaver en Omtzigt. Heel sterk van Pieter
NSC is conservatief, will de migratie flink beperken en is niet zo klimaat-hysterisch als GL/PvdA en D66.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waarom niet? Alleen met de VVD zou twijfelachtig moeten zijn.
Dit filmpje is zo goud.quote:
1. Voorbij gaan aan een heel duidelijk signaal van de kiezersquote:Op woensdag 22 november 2023 22:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waarom niet? Alleen met de VVD zou twijfelachtig moeten zijn.
quote:Op woensdag 22 november 2023 21:56 schreef Rianne84 het volgende:
Dilan is een beetje als Lewis Hamilton. Denken dat je wel makkelijk kampioen wordt, geen verse bandjes halen en in de laatste ronde verliezen van een Limburger.
Maar die ruimen samen weer de rommel op en drinken samen een biertje.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof meer dan 2 jongetjes leuk zijn in huis, die breken je tent af joh
En BBB voor de eerste kamer.quote:
quote:Op woensdag 22 november 2023 22:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Omtzigt en Wilders liggen vanavond nog in bed samen
NSC is daar net iets te conservatief voorquote:Op woensdag 22 november 2023 22:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
quote:Op woensdag 22 november 2023 22:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Klaver heeft al lang en breed afgedaan toen hij de vorige formatie liet klappen op asiel.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klaver is een verongelijkte loser
Voor Yesilgöz wel vermoed ik...quote:
Dan is Omtzigt wel drie maanden aan het twijfelen of ie onder of boven gaat.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Idd.. Jetten wordt sterker in debatten. Nu even stevig oppositie voeren en dan kun je bij de volgende ronde door naar een zetel of 20, mocht rechts klappen.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En als D66 slim is doen ze even eens niet mee.
Het levert ze nou niet bepaald veel op.
Jou als consultant inschakelenquote:Op woensdag 22 november 2023 22:09 schreef KingRoland het volgende:
Als ik wilders was zou ik morgen een koffie inplannen met Pieter.
Als je toch GL/PVDA gestemd hebt dan wil je toch je stem terug, na dat genante optreden van Klaverquote:Op woensdag 22 november 2023 22:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klaver is een verongelijkte loser
Standje Eldersquote:Op woensdag 22 november 2023 22:08 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dan is Omtzigt wel drie maanden aan het twijfelen of ie onder of boven gaat.
Wow shit, echt???quote:Op woensdag 22 november 2023 22:05 schreef Mani89 het volgende:
Die heeft dat nu wel duidelijk gemaakt , daar valt niet over te pratenquote:Op woensdag 22 november 2023 22:07 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Na deze toespraak niet meer nee.
Dit krijg je dus als je `strategisch` stemt.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als je toch GL/PVDA gestemd hebt dan wil je toch je stem terug naar dat genante optreden van Klaver
Je kan inderdaad twee kanten op maar als je PVV uitsluit dan is dat een gigantische middelvinger naar 3(?) miljoen kiezers.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:08 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Iedereen trekt weer verkeerde conclusies. Omtzigt wil idd meedoen, maar hij zegt nog niet hoe en met wie.
Doe maar overmorgen, morgen hebben ze nog allemaal een katerquote:Op woensdag 22 november 2023 22:09 schreef KingRoland het volgende:
Als ik wilders was zou ik morgen een koffie inplannen met Pieter.
Dat is een van de partijpunten.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:01 schreef StephanL het volgende:
Ja joh blijf vooral verkondigen dat de PVV de mensen uitsluit. Zo kom je er wel
sTrATEgiSCH gEStemdquote:Op woensdag 22 november 2023 22:09 schreef KingRoland het volgende:
Ik vind het trouwens wel grappig dat er users zijn hier die op GL/PVDA hebben gestemd en alsnog Klaver keihard afkraken.
Dat lijkt me wel klaar ja.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Voor Yesilgöz wel vermoed ik...
Hij zou toch ook iemand kunnen aanwijzen?quote:Op woensdag 22 november 2023 22:10 schreef luxerobots het volgende:
Ik zie Wilders geen premier worden.
Dus het wordt iets met een aparte constructie, of zelfs zonder de PVV.
Ik heb de laatste 2 of 3 keer op GL gestemd en heb Klaver nooit gemogen, precies om dit soort gare speeches. Daarom blij met TimmerFransquote:Op woensdag 22 november 2023 22:09 schreef KingRoland het volgende:
Ik vind het trouwens wel grappig dat er users zijn hier die op GL/PVDA hebben gestemd en alsnog Klaver keihard afkraken.
Kans bestaat dat men blijft draaien en doen zonder een (minderheid)kabinet te vormen en dan aansturen op nieuwe verkiezingen. Dan zal PVV ongetwijfeld kleiner worden, want er zijn genoeg mensen die van dit resultaat toch behoorlijk geschrokken zijn.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:10 schreef luxerobots het volgende:
Ik zie Wilders geen premier worden.
Dus het wordt iets met een aparte constructie, of zelfs zonder de PVV.
we are so back.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
''The nationalist right wing is so back.''
En dat is dan hooggestudeerd (G).
Ziedend.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
''The nationalist right wing is so back.''
En dat is dan hooggestudeerd (G).
Waarom zou dat? Ze is net verkozen als partijleider, dat is 3 maanden later niet ineens anders. Ook daar is nog steeds geen betere nummer 2.quote:
Terwijl ze gewoon gewonnen hebben. Jesse begrijpt het niet helemaal. Maakt zich druk om zaken waar hij geen invloed op heeft.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:10 schreef PzKpfw het volgende:
Die Klaver is wel een ontzettend slechte verliezer, naar mannetje.
Ik heb daar een pittige mening over.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:11 schreef heywoodu het volgende:
Schiermonnikoog geeft geen fuck om nauwkeurigheid, als het maar snel is.
Eerst PVV niet uitsluiten, dan flirten met de PVV, dan uitsluiten... Best kans dat haar dat wordt afgerekend. Zou niet terecht zijn, maar goed.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:12 schreef Japepk het volgende:
[..]
Waarom zou dat? Ze is net verkozen als partijleider, dat is 3 maanden later niet ineens anders. Ook daar is nog steeds geen betere nummer 2.
Friese traditiesquote:
Lekker op tijd naar bed. Lekker joh.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:11 schreef heywoodu het volgende:
Schiermonnikoog geeft geen fuck om nauwkeurigheid, als het maar snel is.
Jij werk ook vaak als Schiermonikkoog, er lagen pallets scheef vanmiddag, HRM is ingelicht.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb daar een pittige mening over.
Richard de Mos heeft een pittige mening over deze burgemeesterquote:Op woensdag 22 november 2023 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lekkere burgemeester hoor
@Lenny_Leonardquote:Op woensdag 22 november 2023 22:14 schreef PinkLow het volgende:
Ik vind die Lennard wel een fijne verslaggever! Lekker rustig gewoon.
Er is nog steeds een reële kans dat ze MP wordt. Ook met dat in het achterhoofd is ze gekozen. Ben benieuwd hoe zij het als kamerlid zou doen. Hoe werkt dat precies? Gaat zij automatisch Hermans vervangen als fractievoorzitter?quote:Op woensdag 22 november 2023 22:13 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Eerst PVV niet uitsluiten, dan flirten met de PVV, dan uitsluiten... Best kans dat haar dat wordt afgerekend. Zou niet terecht zijn, maar goed.
Kunnen we voor de dijk leggen.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lekkere burgemeester hoor
In het teltopic gaat het veel sneller.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:15 schreef heywoodu het volgende:
Dus over krap 1000 stemmen hebben ze een uur gedaan? In dat tempo zou men in de rest van het land volgende week de uitslag hebben, wat een traag gedoe
Maar denk jij niet dat de PVV iemand zou kunnen aanwijzen wat voor ieder goed valt?quote:Op woensdag 22 november 2023 22:15 schreef Japepk het volgende:
[..]
Er is nog steeds een reële kans dat ze MP wordt. Ook met dat in het achterhoofd is ze gekozen. Ben benieuwd hoe zij het als kamerlid zou doen. Hoe werkt dat precies? Gaat zij automatisch Hermans vervangen als fractievoorzitter?
Ik zie het echt niet gebeuren dat Greet premier wordt. Ik denk dat er een externe premier wordt ingevlogen.quote:
Maar hij is wel moddertjevetquote:Op woensdag 22 november 2023 22:15 schreef TommyL0204 het volgende:
De kleinste en de snelste.. Veel Fok!kers herkennen zich wel hierin
sort byquote:Op woensdag 22 november 2023 22:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nou nou, wat een innovatie bij de NOS!
Met de vluchtelingenboot?quote:Op woensdag 22 november 2023 22:15 schreef Evangelion het volgende:
Wie gaat er in november op vakantie naar Schiermonnikoog
zit ie ook gewoon hier? #gezelligquote:
Nee, officieel moet dat besloten worden, etc. Echter is dat nagenoeg zeker, indien ze niet eruit geknikkerd wordt.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:15 schreef Japepk het volgende:
[..]
Er is nog steeds een reële kans dat ze MP wordt. Ook met dat in het achterhoofd is ze gekozen. Ben benieuwd hoe zij het als kamerlid zou doen. Hoe werkt dat precies? Gaat zij automatisch Hermans vervangen als fractievoorzitter?
Lurkt mee.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:16 schreef PinkLow het volgende:
[..]
zit ie ook gewoon hier? #gezellig
Ja Rob Trip, uit die kleren.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Topless zou goed zijn voor de kijkcijfers.
Ik moest even denken maar dat zei die over haar dusquote:Op woensdag 22 november 2023 22:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kunnen we voor de dijk leggen.
Geertje gaat dat regelen.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Topless zou goed zijn voor de kijkcijfers.
Viel me ook op ja haha, 0.0%quote:Op woensdag 22 november 2023 22:16 schreef Mutant01 het volgende:
Er is een Denk stemmer op Schiermonnikoog.
Wat stemmen ze in Zuid-Korea?quote:Op woensdag 22 november 2023 22:17 schreef KingRoland het volgende:
Die eilanden stemmen wel echt extreemlinks zeg
gooi even alle vluchtelingen op dat eilandje joh zullen ze de volgende keer wel 2 keer nadenken voordat ze op Pvda/GL kiezen
Vooral toeristenstemmen daarquote:Op woensdag 22 november 2023 22:17 schreef KingRoland het volgende:
Die eilanden stemmen wel echt extreemlinks zeg
gooi even alle vluchtelingen op dat eilandje joh zullen ze de volgende keer wel 2 keer nadenken voordat ze op Pvda/GL kiezen
Ja. “In plaat van mijn vinger in de dijk te steken kunnen we beter mevrouw van Gent voor de dijk leggen”quote:Op woensdag 22 november 2023 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik moest even denken maar dat zei die over haar dus?
quote:Op woensdag 22 november 2023 22:15 schreef Evangelion het volgende:
Wie gaat er in november op vakantie naar Schiermonnikoog
Kim of publiekelijke executiequote:
Dat kan natuurlijk ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |