Maar die ruimen samen weer de rommel op en drinken samen een biertje.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof meer dan 2 jongetjes leuk zijn in huis, die breken je tent af joh
En BBB voor de eerste kamer.quote:
quote:Op woensdag 22 november 2023 22:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Omtzigt en Wilders liggen vanavond nog in bed samen
NSC is daar net iets te conservatief voorquote:Op woensdag 22 november 2023 22:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
quote:Op woensdag 22 november 2023 22:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Klaver heeft al lang en breed afgedaan toen hij de vorige formatie liet klappen op asiel.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klaver is een verongelijkte loser
Voor Yesilgöz wel vermoed ik...quote:
Dan is Omtzigt wel drie maanden aan het twijfelen of ie onder of boven gaat.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Idd.. Jetten wordt sterker in debatten. Nu even stevig oppositie voeren en dan kun je bij de volgende ronde door naar een zetel of 20, mocht rechts klappen.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En als D66 slim is doen ze even eens niet mee.
Het levert ze nou niet bepaald veel op.
Jou als consultant inschakelenquote:Op woensdag 22 november 2023 22:09 schreef KingRoland het volgende:
Als ik wilders was zou ik morgen een koffie inplannen met Pieter.
Als je toch GL/PVDA gestemd hebt dan wil je toch je stem terug, na dat genante optreden van Klaverquote:Op woensdag 22 november 2023 22:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klaver is een verongelijkte loser
Standje Eldersquote:Op woensdag 22 november 2023 22:08 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dan is Omtzigt wel drie maanden aan het twijfelen of ie onder of boven gaat.
Wow shit, echt???quote:Op woensdag 22 november 2023 22:05 schreef Mani89 het volgende:
NSC lijkt ergnstig op NSB, doe met deze informatie wat u wil!
Die heeft dat nu wel duidelijk gemaakt , daar valt niet over te pratenquote:Op woensdag 22 november 2023 22:07 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Na deze toespraak niet meer nee.
Dit krijg je dus als je `strategisch` stemt.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als je toch GL/PVDA gestemd hebt dan wil je toch je stem terug naar dat genante optreden van Klaver
Je kan inderdaad twee kanten op maar als je PVV uitsluit dan is dat een gigantische middelvinger naar 3(?) miljoen kiezers.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:08 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Iedereen trekt weer verkeerde conclusies. Omtzigt wil idd meedoen, maar hij zegt nog niet hoe en met wie.
Doe maar overmorgen, morgen hebben ze nog allemaal een katerquote:Op woensdag 22 november 2023 22:09 schreef KingRoland het volgende:
Als ik wilders was zou ik morgen een koffie inplannen met Pieter.
Dat is een van de partijpunten.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:01 schreef StephanL het volgende:
Ja joh blijf vooral verkondigen dat de PVV de mensen uitsluit. Zo kom je er wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |