Ah, ik viel er half in.quote:
Wowquote:Op woensdag 22 november 2023 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
had hij net toch gedaan kan je niet luisteren debiel
quote:Op woensdag 22 november 2023 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Afgelopen nacht heb ik gedroomd dat ik met Pieter (Omtzigt) in een hottub zat.
Gezellig kippenhok tochquote:
Doe even normaal, je zit hier niet in VBL.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
had hij net toch gedaan kan je niet luisteren debiel
Jahoor. Niet bij alle, en behalve dat gematigde moslims de eerste slachtoffers van de islamisering zijn en hun wijken achteruit hollen, respecteren ze iemand die voor 'zijn eigen' opkomt veel meer dan die neerbuigende linkse racisten die hen zielige moslimpjes wel even zullen helpen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wilders is populair bij moslims?
Heel Europa.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nederland maakt een ruk naar rechts
De kiezer heeft gesproken
OMG JE BENT DE EERSTE DIE DAT OPMERKTquote:Op woensdag 22 november 2023 22:05 schreef Mani89 het volgende:
NSC lijkt ergnstig op NSB, doe met deze informatie wat u wil!
quote:Op woensdag 22 november 2023 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik begin zijn vermoeidheid wel te begrijpen
Vier dochters.
Goed ingegrepen.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Doe even normaal, je zit hier niet in VBL.
Goedemorgenquote:Op woensdag 22 november 2023 22:05 schreef Nattekat het volgende:
Hm, ik bedenk me net wel iets. Het zou echt totaal niet bij Omtzigt passen om in een kabinet met GLPvdA, VVD en D66 te stappen.
Sure.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jahoor. Niet bij alle, en behalve dat gematigde moslims de eerste slachtoffers van de islamisering zijn en hun wijken achteruit hollen, respecteren ze iemand die voor 'zijn eigen' opkomt veel meer dan die neerbuigende linkse racisten die hen zielige moslimpjes wel even zullen helpen.
Waarom niet? Alleen met de VVD zou twijfelachtig moeten zijn.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:05 schreef Nattekat het volgende:
Hm, ik bedenk me net wel iets. Het zou echt totaal niet bij Omtzigt passen om in een kabinet met GLPvdA, VVD en D66 te stappen.
Hij is beschikbaar voor het formeren. Maarja, dat is elke partij (behalve wappie Baudet)quote:Op woensdag 22 november 2023 22:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waarmee eigenlijks? Ik heb het niet expliciet gehoord
Terug naar eNSChede.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:05 schreef Mani89 het volgende:
NSC lijkt ergnstig op NSB, doe met deze informatie wat u wil!
Alsof meer dan 2 jongetjes leuk zijn in huis, die breken je tent af johquote:Op woensdag 22 november 2023 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik begin zijn vermoeidheid wel te begrijpen
Vier dochters.
Ik denk dat vies tegenvalt.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:58 schreef RAVW het volgende:
Ben benieuwd naar de reacties uit de wereld van de wereldleiders over deze voorlopige uitslag
Wow, ik ben het in de totale 100% eens met deze posting.quote:
Omtzigt is een uitstekende onderhandelaar, misschien wel de beste dus dat is te wat te eenvoudig gesteld.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:06 schreef StephanL het volgende:
Ik denk dat voornamelijk NSC bepaald en Wilders gewoon mee gaat doen en alles voor lief neemt.
Behalve misschien op asiel en zorg.
Ook met PVV dus, ja dat zou wel moeten zou je zeggenquote:Op woensdag 22 november 2023 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is beschikbaar voor het formeren. Maarja, dat is elke partij (behalve wappie Baudet)
Na deze toespraak niet meer nee.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:05 schreef Nattekat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |