Timmermans komt op mij altijd over als een rasechte VVD-er.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Een vadsige miljonair die tegen mensen die het moeilijk hebben zegt dat hij het gaat oplossen, hoe naïef is men daar?
Dat zou het natuurlijk ook zijn.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:56 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik kijk nu al oprecht uit naar al het gehuil en gezeik over 'ondemocratisch!' wanneer de PVV gepasseerd gaat worden.
En dan schaamteloos 15.000 euro per maand wachtgeld vangen terwijl het gros van zijn achterban niet eens 385 per jaar kan missen om hun zorg te betalen.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Een vadsige miljonair die tegen mensen die het moeilijk hebben zegt dat hij het gaat oplossen, hoe naïef is men daar?
Trump en Boris lukte het ookquote:Op woensdag 22 november 2023 22:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
@Mortaxx @Tjackaquote:Op woensdag 22 november 2023 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Afgelopen nacht heb ik gedroomd dat ik met Pieter (Omtzig) in een hottub zat.
Heel raar.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar dit was al zo bepaald voor de exitpolls.
Tja, wie niet?quote:Op woensdag 22 november 2023 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Afgelopen nacht heb ik gedroomd dat ik met Pieter (Omtzig) in een hottub zat.
Jazekerquote:Op woensdag 22 november 2023 22:04 schreef TweedeKlum het volgende:
Omtzigt feliciteert Wilders niet?
had hij net toch gedaan kan je niet luisteren debielquote:Op woensdag 22 november 2023 22:04 schreef TweedeKlum het volgende:
quote:Op woensdag 22 november 2023 22:04 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit is geil @de_boswachter @Wereldgozerquote:Op woensdag 22 november 2023 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Afgelopen nacht heb ik gedroomd dat ik met Pieter (Omtzigt) in een hottub zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |