Gaat er weer niks gebeuren.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:52 schreef Starhopper het volgende:
VVD+GL/PVDA+NSC+D66 lijkt mij wel wat
*ril*quote:Op woensdag 22 november 2023 21:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het ergste is dat Timmermans dan premier wordt.
Mij ook welquote:Op woensdag 22 november 2023 21:52 schreef Starhopper het volgende:
topshowquote:Op woensdag 22 november 2023 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij liet in zijn eerste interview al de migratiestop en ongrondwettelijke zooi vallen
Deed ze toch?quote:Op woensdag 22 november 2023 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dilan kan het niet opbrengen GL/PvdA te feliciteren![]()
quote:Op woensdag 22 november 2023 21:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het ergste is dat Timmermans dan premier wordt.
Heeft ze gedaan. Timmerfrans althansquote:Op woensdag 22 november 2023 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dilan kan het niet opbrengen GL/PvdA te feliciteren![]()
Dit is inderdaad een stukje selectieve verontwaardiging dat je ziet in die hoek als er een paar kritische vragen worden gesteld. Die krijgen andere politici ook gewoon hoor. Het zijn ook hele relevante vragen natuurlijk. De PVV heeft tot dusver één keer gedoogsteun verleend wat ook niet bepaald een succes was. In een coalitieland kun je in de oppositie lekker schreeuwen en doen alsof de realiteit niet bestaat, maar als je wilt regeren dan moet het het over een andere boeg gooien. Je ziet ook duidelijk dat Wilders die strategie zelf ook kiest.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:50 schreef Tekaschi het volgende:
Vind de media hard, laten hem ook niet goed uitpraten, meteen de aanval geopend terwijl hij net heeft gewonnen. Dit mag gewoon net genegeerd worden.
Denk eerder BBB ipv D66 ivm Eerste Kamer meerderheid.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:52 schreef Starhopper het volgende:
Ik kijk nu al oprecht uit naar al het gehuil en gezeik over 'ondemocratisch!' wanneer de PVV gepasseerd gaat worden.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:55 schreef KingRoland het volgende:
Linkse users hierga lekker naar Ter Apel verhuizen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |