Wanneer ga je overstappen naar de PVV?quote:Op woensdag 22 november 2023 21:48 schreef Starhopper het volgende:
AFP heeft het ook opgepikt. We staan nu internationaal voor lul
[ twitter ]
Als de immigratie maar stopt en al die studenten wegblijven. De Oostblokkers doe je waarschijnlijk niks aan.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Over een uur of twee is Geertje radicaal links nadat hij alle plannen laat vallen
En in de Ganges. Lekker tanden poetsen daarna.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:51 schreef Zipportal het volgende:
In India poept men ondertussen op straat.
Ter educatie.
Of mensen het er mee eens zijn of niet. Klaarblijkelijk hebben veel mensen hier voor gekozen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:50 schreef Tekaschi het volgende:
Vind de media hard, laten hem ook niet goed uitpraten, meteen de aanval geopend terwijl hij net heeft gewonnen. Dit mag gewoon net genegeerd worden.
Ik zie GLPvdA, VVD, NSC, D66 eigenlijk wel gebeuren.quote:
Ze is al gestopt, de campagne had eeuwig door moeten blijven gaanquote:Op woensdag 22 november 2023 21:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Als ze daardoor stopt met columns schrijven dan vind ik het wel de moeite waard.
Ongeveer de helft van de wereld heeft geen eigen toilet.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:51 schreef Zipportal het volgende:
In India poept men ondertussen op straat.
Ter educatie.
Dit zijn teksten.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of mensen het er mee eens zijn of niet. Klaarblijkelijk hebben veel mensen hier voor gekozen.
Laat hem eerst maar de nederlander op 1 zetten en een streng asielbeleid dan zijn al veel mensen tevreden.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:49 schreef monkyyy het volgende:
Geert gooit meteen zijn Islam agenda de prullenmand in
Geheel volgens de voorspellingen. Kan ook niet anders.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wilders die in 1 minuut zijn halve programma opgeeft waar net miljoenen op hebben gestemd
Het is dan ook niet voor de duidelijkheid maar "kijk eens wat wij kunnen!"quote:Op woensdag 22 november 2023 21:51 schreef Japepk het volgende:
Dit virtuele is heel kut. Gewoon stipjes van boven svp
Of die figuren uit toulouse.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:52 schreef Zwansen het volgende:
Zouden Al Qaida en IS al op Google Maps gekeken hoe ver Nederland rijden is?
Het ergste is dat Timmermans dan premier wordt.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie GLPvdA, VVD, NSC, D66 eigenlijk wel gebeuren.
4 jaar stilstand.
Dan heeft stemmen toch eigenlijk helemaal geen zin.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie GLPvdA, VVD, NSC, D66 eigenlijk wel gebeuren.
4 jaar stilstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |