Jazekerquote:Op woensdag 22 november 2023 22:04 schreef TweedeKlum het volgende:
Omtzigt feliciteert Wilders niet?
had hij net toch gedaan kan je niet luisteren debielquote:Op woensdag 22 november 2023 22:04 schreef TweedeKlum het volgende:
quote:Op woensdag 22 november 2023 22:04 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit is geil @de_boswachter @Wereldgozerquote:Op woensdag 22 november 2023 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Afgelopen nacht heb ik gedroomd dat ik met Pieter (Omtzigt) in een hottub zat.
Ah, ik viel er half in.quote:
Wowquote:Op woensdag 22 november 2023 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
had hij net toch gedaan kan je niet luisteren debiel
quote:Op woensdag 22 november 2023 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Afgelopen nacht heb ik gedroomd dat ik met Pieter (Omtzigt) in een hottub zat.
Gezellig kippenhok tochquote:
Doe even normaal, je zit hier niet in VBL.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
had hij net toch gedaan kan je niet luisteren debiel
Jahoor. Niet bij alle, en behalve dat gematigde moslims de eerste slachtoffers van de islamisering zijn en hun wijken achteruit hollen, respecteren ze iemand die voor 'zijn eigen' opkomt veel meer dan die neerbuigende linkse racisten die hen zielige moslimpjes wel even zullen helpen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wilders is populair bij moslims?
Heel Europa.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nederland maakt een ruk naar rechts
De kiezer heeft gesproken
OMG JE BENT DE EERSTE DIE DAT OPMERKTquote:Op woensdag 22 november 2023 22:05 schreef Mani89 het volgende:
NSC lijkt ergnstig op NSB, doe met deze informatie wat u wil!
quote:Op woensdag 22 november 2023 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik begin zijn vermoeidheid wel te begrijpen
Vier dochters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |