Nee, officieel moet dat besloten worden, etc. Echter is dat nagenoeg zeker, indien ze niet eruit geknikkerd wordt.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:15 schreef Japepk het volgende:
[..]
Er is nog steeds een reële kans dat ze MP wordt. Ook met dat in het achterhoofd is ze gekozen. Ben benieuwd hoe zij het als kamerlid zou doen. Hoe werkt dat precies? Gaat zij automatisch Hermans vervangen als fractievoorzitter?
Lurkt mee.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:16 schreef PinkLow het volgende:
[..]
zit ie ook gewoon hier? #gezellig
Ja Rob Trip, uit die kleren.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Topless zou goed zijn voor de kijkcijfers.
Ik moest even denken maar dat zei die over haar dusquote:Op woensdag 22 november 2023 22:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kunnen we voor de dijk leggen.
Geertje gaat dat regelen.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Topless zou goed zijn voor de kijkcijfers.
Viel me ook op ja haha, 0.0%quote:Op woensdag 22 november 2023 22:16 schreef Mutant01 het volgende:
Er is een Denk stemmer op Schiermonnikoog.
Wat stemmen ze in Zuid-Korea?quote:Op woensdag 22 november 2023 22:17 schreef KingRoland het volgende:
Die eilanden stemmen wel echt extreemlinks zeg
gooi even alle vluchtelingen op dat eilandje joh zullen ze de volgende keer wel 2 keer nadenken voordat ze op Pvda/GL kiezen
Vooral toeristenstemmen daarquote:Op woensdag 22 november 2023 22:17 schreef KingRoland het volgende:
Die eilanden stemmen wel echt extreemlinks zeg
gooi even alle vluchtelingen op dat eilandje joh zullen ze de volgende keer wel 2 keer nadenken voordat ze op Pvda/GL kiezen
Ja. “In plaat van mijn vinger in de dijk te steken kunnen we beter mevrouw van Gent voor de dijk leggen”quote:Op woensdag 22 november 2023 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik moest even denken maar dat zei die over haar dus?
quote:Op woensdag 22 november 2023 22:15 schreef Evangelion het volgende:
Wie gaat er in november op vakantie naar Schiermonnikoog
Kim of publiekelijke executiequote:
Dat kan natuurlijk ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |