Weer om een baantje te leuren?quote:Op woensdag 22 november 2023 21:53 schreef Caland het volgende:
Els_rechts is terug op twitter
Dit is een heugelijke avond @:littlerabbit @:onlogisch
Ga huilenquote:Op woensdag 22 november 2023 21:55 schreef Starhopper het volgende:
Voor de liefhebber zijn er stickers: https://derodelap.nl/product/fck-pvv/
[ afbeelding ]
Die is sowieso altijd wel lekker cynischquote:Op woensdag 22 november 2023 21:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Xander zijn gezicht neemt het verhaal van Dilan totaal niet serieus
En dik. Iemand die niet voor zichzelf kan zorgen een land laten besturen.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:55 schreef Drekkoning het volgende:
Timmermans is een prima premier, zeker internationaal. Hij zit alleen bij de verkeerde partij.
quote:Op woensdag 22 november 2023 21:56 schreef Scorpie het volgende:
Al die mensen die zo boos zijn dat de PVV nu zo groot is geworden
Prima.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Deze quote bewaar ik. Mocht PVV wel in de regering komen quote ik je elke week en lach ik je uit.
Dan niet huilen naar een mod of FA.
Ik werk bij een woke bedrijf.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:56 schreef Scorpie het volgende:
Al die mensen die zo boos zijn dat de PVV nu zo groot is geworden
Misschien moet voor de andere partijen ook gelden wat voor electoraat geldt. Hij doet al zo lang mee, we zijn er gewend, we zien hoe populair hij bij moslims is. Op een gegeven moment zie je ook dat er eigenlijk niet zoveel reden is om bang voor hem te zijn.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een stukje selectieve verontwaardiging dat je ziet in die hoek als er een paar kritische vragen worden gesteld. Die krijgen andere politici ook gewoon hoor. Het zijn ook hele relevante vragen natuurlijk. De PVV heeft tot dusver één keer gedoogsteun verleend wat ook niet bepaald een succes was. In een coalitieland kun je in de oppositie lekker schreeuwen en doen alsof de realiteit niet bestaat, maar als je wilt regeren dan moet het het over een andere boeg gooien. Je ziet ook duidelijk dat Wilders die strategie zelf ook kiest.
Dat zou natuurlijk een aanfluiting zijn. De fusie is mislukt, Fransie heeft gefaald, links ligt op z’n gat.quote:Op woensdag 22 november 2023 21:54 schreef Drekkoning het volgende:
Wordt gewoon weer Paars, Timmermans 1. Rechts schiet zichzelf in de voet door op Wilders te stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |