quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:02 schreef monkyyy het volgende:
Minimumloon (en de uitkeringen) is dit jaar met 14% verhoogd, blijkbaar werkt het niet, laten we het nog een keer proberen.
Gierquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:03 schreef capricia het volgende: [..] Ieder product wat je ziet met een datum van gisteren kun je een goede datum gratis voor mee nemen. Echt zeer lonend. https://www.jumbo.com/ser(...)oudbaarheidsgarantie
Ontstoken oogjesquote:
We dwalen afquote:
Lenzen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn ogen zien er ook zo uit na 5 uur slaap en lenzen en verwarming
Ik probeer me voor te stellen dat hij op het tempo van Rutte straks het land en Europa rond zou moeten.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Gelukkig ziet hij zelf in dat premier zijn niet bij hem past.
Oh daarom moet ik die kakkerlak nietquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Rotterdam, mijn vriendin woont daar ookin Zuid
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:05 schreef Breekfast het volgende:
Omtzigt moet zijn persoonlijke vete tegen het CDA lekker ergens anders doen joh.
Speedfight?quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Rotterdam, mijn vriendin woont daar ookin Zuid
Pardon?quote:
Had ie eerder moeten doen, als hij het al moest doen. Komt nu een beetje goedkoop over en het valt ook nog eens volledig plat.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:05 schreef Breekfast het volgende:
Omtzigt moet zijn persoonlijke vete tegen het CDA lekker ergens anders doen joh.
Doe je Pieter-bril eens af.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:05 schreef PzKpfw het volgende:
Pieter tot nu toe in elk debat ijzersterk. Veruit de beste politicus die we in Nederland rond hebben lopen.
Die woont niet in Rotterdamquote:
Rutte die in Maleisië was voor een paar dagen, daarna paar dagen in Midden Oosten, daarna in Brussel en de dag erna in de ochtend flyeren in Almere.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik probeer me voor te stellen dat hij op het tempo van Rutte straks het land en Europa rond zou moeten.
Dat gaat echt niet goed komen.
Je moet er dan ook voor gestudeerd hebben.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:06 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb gewoon moeite om Pieter te volgen. Zo monotoon en saai.
Als je de reacties van de haters zo leest, zou je het niet zeggenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:05 schreef PzKpfw het volgende:
Pieter tot nu toe in elk debat ijzersterk. Veruit de beste politicus die we in Nederland rond hebben lopen.
Johquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:07 schreef matthijst het volgende:
Yesilgoz is wel een amateur vergeleken met Rutte.
Nepo baby.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:06 schreef Keukendrol het volgende:
Hoe kan Marijnissen eigenlijk nog lijsttrekker zijn. Na keer op keer falen bij de verkiezingen
Anders gaat Jan met de deuren slaan.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:06 schreef Keukendrol het volgende:
Hoe kan Marijnissen eigenlijk nog lijsttrekker zijn. Na keer op keer falen bij de verkiezingen
Alle lijsttrekkers kunnen het alleen maar slechter doen dan Ruttequote:Op dinsdag 21 november 2023 21:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik probeer me voor te stellen dat hij op het tempo van Rutte straks het land en Europa rond zou moeten.
Dat gaat echt niet goed komen.
Meneer Slagter!quote:
Dat gelul dat je met minder reclames en minder 'bureaucratie' opeens tientallen miljarden vindt is natuurlijk onzin.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Das ook het nadeel van de SP. Steeds maar richten op zorg zorg zorg. Mensen vinden het wel fijn dat ze kunnen kiezen uit verschillende partijen
Ik ook.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:06 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik maak me zorgen of we het wel genoeg over de zorg hebben.
Vind ik nietquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:07 schreef matthijst het volgende:
Yesilgoz is wel een amateur vergeleken met Rutte.
Bart Nolles.quote:
Hier schrik ik van.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee @:speedfight heeft met @:notorious_roy
Ja, leuk, maar nog even over de zorg.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:06 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik maak me zorgen of we het wel genoeg over de zorg hebben.
Het is ook gewoon niet zoquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je de reacties van de haters zo leest, zou je het niet zeggen
Dat maak ik zelf wel uit.quote:
Omdat we ook niet weten wat het is, laat iemand anders het maar doen en we zien wel wat er van komt.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:07 schreef Zorro het volgende:
Je kan van Rutte veel vinden, maar op het gebied van leiderschap komt er niemand van de huidige kandidaten ook maar eningzins in de buurt.
Hier schrik ik vanquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:07 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Je moet er dan ook voor gestudeerd hebben.
Rutte is dan ook de beste die we ooit hebben gehadquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:07 schreef Zorro het volgende:
Je kan van Rutte veel vinden, maar op het gebied van leiderschap komt er niemand van de huidige kandidaten ook maar eningzins in de buurt.
Jan Slagterquote:
Jaja. Verrassend dat dit 't beste is dat ze hebben.quote:
Klap in het gezicht ja.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:09 schreef Fretwork het volgende:
Wat zeuren we over de zorg? Heb twee jaar geleden nog geklapt.
Hier schrik ik vanquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Zonder aarzelen.quote:
Timmerfrans heeft nog wat internationale allure, maar Rutte valt niet te toppen nee.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:07 schreef Zorro het volgende:
Je kan van Rutte veel vinden, maar op het gebied van leiderschap komt er niemand van de huidige kandidaten ook maar enigzins in de buurt.
0-2 Na bijna een half uur is mager.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:09 schreef Caland het volgende:
Ondertussen sloopt Feyenoord Gibraltar
Zou jij Tjerrie doen?quote:
Hallo Cocoquote:
Met drie tegen 11 best netjesquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
0-2 Na bijna een half uur is mager.
Zelfde reden dat er veel plaatjes staan in kinderboeken.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:11 schreef butz0rs het volgende:
Waarom moet er bij elk debat van dit soort filmpjes tussendoor
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:10 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Timmerfrans heeft nog wat internationale allure, maar Rutte valt niet te toppen nee.
Onder genoteerd.quote:
Ik val alleen op vrouwen dus nee.quote:
Benito?quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Van de Pas is een mooie reden om nooit onbespoten groente te eten.
10 euro betalen omdat de apotheker moet uitleggen dat je de bijsluiter moet lezenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:11 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mensen mijden zorg omdat ze dat niet kunnen betalen, simpel toch
Wat is DTS nou weer?quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:11 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Echt @:speedfight en @:notorious_roy vertellen geregeld in DTS over hun weekenden
Dat kunnen die mbo meisjes van 17 meestal niet, dat is nog het ergste.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:12 schreef butz0rs het volgende:
[..]
10 euro betalen omdat de apotheker moet uitleggen dat je de bijsluiter moet lezen
Een airco is een waterpompquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zou een airconditioning kopen ipv warmtepomp
Problem solvedquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:13 schreef Zorro het volgende:
Mensen kunnen het niet betalen!
Timmermans: Ja het moet toch
Die is al voorzien van een flinke laag isolatie.quote:
Het zal alleen maar warmer worden ja.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zou een airconditioning kopen ipv warmtepomp
Dat zegt hij nietquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:13 schreef Zorro het volgende:
Mensen kunnen het niet betalen!
Timmermans: Ja het moet toch
Hier geloof ik niks vanquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:11 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Echt @:speedfight en @:notorious_roy vertellen geregeld in DTS over hun weekenden
Aan zijn postuur te zien lijkt me dat niet nodig.quote:
wat is twitterquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:13 schreef Momo het volgende:
Twitter vond aanval Omtzigt op Bontenbal niet zo leuk.
Lekker makkelijk argument om zelf niks te doen aan vervuiling/milieu en klimaatverandering. Lekker Tata Steel en Chemours iedereen ziektes laten geven.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom heeft Timmerfrans het nooit over hoe Amerika en China en de rest van de wereld al onze maatregelen teniet doen qua opwarming van de aarde?
Jammer dat geen student of aanwezige dit in alle debatten heeft gevraagd.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom heeft Timmerfrans het nooit over hoe Amerika en China en de rest van de wereld al onze maatregelen teniet doen qua opwarming van de aarde?
Maar het is toch een oprechte vraag.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Lekker makkelijk argument om zelf niks te doen aan vervuiling/milieu en klimaatverandering. Lekker Tata Steel en Chemours iedereen ziektes laten geven.
Jan Terlouw is anders groots fan van hem:quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:14 schreef Zorro het volgende:
Ik heb een hekel aan Jetten met zijn geforceerd lachje altijd
wat geloof je er niet aanquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hier geloof ik niks van
Timmermans die dezelfde faalstrategie inzet om Jetten aan te vallen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:15 schreef Caland het volgende:
Leuk, twee partijen die het eigenlijk gewoon eens met elkaar zijn.
Hij is dan ook het vrouwtjequote:Op dinsdag 21 november 2023 21:14 schreef Zorro het volgende:
Toch vind ik hem wel beter dan een paar jaar terug.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:14 schreef Zorro het volgende:
Je zou nog kunnen denken aan een composttoiletquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:15 schreef monkyyy het volgende:
Ik rij al elektrisch en heb zonnepanelen. Volgende onderwerp graag.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Toch vind ik hem wel beter dan een paar jaar terug.
Die worden volgespoten met feitjes en onderzoekjes en nummertjes.quote:
Nee dat zijn bedrijven die ons eigen land vervuilen. Dat moet je uiteraard niet willen. Ik had het over opwarmign van de aarde wat klimaatverandering geeft. Ze discussieren steeds alsof wij als piepklein Nederland dat gaan veranderen als we NU allemaal hele dure maatregelen nemen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Lekker makkelijk argument om zelf niks te doen aan vervuiling/milieu en klimaatverandering. Lekker Tata Steel en Chemours iedereen ziektes laten geven.
Die vrouw ruik je volgens mij als ze je passeertquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:16 schreef koos_vriendloos het volgende:
Ik denk dat van der plas niet genoeg kettingen heeft
Weiland?quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:16 schreef nattermann het volgende:
[..]
Die vrouw ruik je volgens mij als ze je passeert
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:17 schreef PzKpfw het volgende:
Wel een verademing dat die rat van een Rutte er niet meer bij is.
Ligt het nog niet aan zee.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:16 schreef Caland het volgende:
Dikke Carolientje weet niet dat Venlo regelmatig bijna onder water staat en daar relatief recent nog een waterramp is geweest
Het is een kleine bijdrage maar misschien belangrijker om een schone woonomgeving te hebben en niet afhankelijk te zijn van gas en olie van allerlei andere landen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee dat zijn bedrijven die ons eigen land vervuilen. Dat moet je uiteraard niet willen. Ik had het over opwarmign van de aarde wat klimaatverandering geeft. Ze discussieren steeds alsof wij als piepklein Nederland dat gaan veranderen als we NU allemaal hele dure maatregelen nemen.
Nederland is achterlijk.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:17 schreef xminator het volgende:
Hoe hebben zo veel mensen op carolientje kunnen stemmen?
En dan een half flesje van dat hele goedkope ouwe wijven parfum.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:16 schreef nattermann het volgende:
[..]
Die vrouw ruik je volgens mij als ze je passeert
De hype van het moment toen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:17 schreef xminator het volgende:
Hoe hebben zo veel mensen op carolientje kunnen stemmen?
4711quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
En dan een half flesje van dat hele goedkope ouwe wijven parfum.
Een rooiequote:
Ik heb 12454547456 berichten gepost over wat ik van de vvd/ neo-liberale politiek vind, dus neequote:
Lachen tochquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:19 schreef Bocaj het volgende:
Nederland zorgt voor een temperatuur verlaging!
Ik bewaar het voor morgenquote:
Wel redelijk robot afquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:19 schreef R-woud93 het volgende:
Rob is niet slecht, al zou ik nooit op die partij stemmen.
Als je denkt dat wie het hardst gilt het meest gelijk heeft wel ja. Die Bontebal weet dat ie niks meer te verliezen heeft dus gaat liegen en verzinnen met een beetje hysterie. Dat is waar het CDA en VVD goed in zijn. Echte Omtzigt stemmers prikken daar zo doorheen omdat ze dat nu het meeste zat zijn.quote:
Kernenergie hebben die partijen decennia afgehoudenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is een kleine bijdrage maar misschien belangrijker om een schone woonomgeving te hebben en niet afhankelijk te zijn van gas en olie van allerlei andere landen.
Met nootjes?quote:
China doet veel meer dan wij. Zoek eens op hoe China met elektrisch rijden bezig is. Of hoeveel solar ze produceren.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:19 schreef matthijst het volgende:
Dit gelul ook van die vetklep.
"Nederland kan dit"
Wat lul je mafklapper, Nederland is 0,0025% van de wereldbevolking.
China en India geven geen fuck.
GL-PvdA als je student bent. Anders VVD tenzij je een pauper bent, dan PVVquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:20 schreef PzKpfw het volgende:
Eigenlijk heb ik nog steeds geen idee waar ik op zou moeten stemmen.
Nee, hij zei 'Waar blijft m'n double cheeseburger nou?'quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:20 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
PAS OP VOOR WILDERS zei die hier
Ik wil best Tesla coils hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:21 schreef monkyyy het volgende:
Wat kan mij het klimaat nou boeien. Ik wil energieonafhankelijkheid van het midden-oosten en Putin
Nou ja, wel fijn als Nederland in de zomer niet in een woestijn verandert en in de winter niet aan alle kanten aangevallen wordt door water.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:21 schreef monkyyy het volgende:
Wat kan mij het klimaat nou boeien. Ik wil energieonafhankelijkheid van het midden-oosten en Putin
Wilders de lachende derde.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:21 schreef onlogisch het volgende:
Wilders krijgt allemaal gratis reclame.
De Kogel kwam toen ook van links(rip Pim)quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:20 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
PAS OP VOOR WILDERS zei die hier
Rtquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:21 schreef monkyyy het volgende:
Ik bedoel voor de uitslagenavond.quote:
Een bakkie troost zou passend zijn.quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:21 schreef halfway het volgende:
[..]
De Kogel kwam toen ook van links(rip Pim)
Weet je wel hoeveel zij met kolencentrales doenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
China doet veel meer dan wij. Zoek eens op hoe China met elektrisch rijden bezig is. Of hoeveel solar ze produceren.
Prima, punt blijft dat zo'n klein kutlandje als wij weinig invloed heeft.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
China doet veel meer dan wij. Zoek eens op hoe China met elektrisch rijden bezig is. Of hoeveel solar ze produceren.
🧐quote:
Kruidnoten in allerlei smaakjesquote:
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedoel voor de uitslagenavond.
Tussen zijn vetrollen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:21 schreef Harvest89 het volgende:
Jetten is een onderkruipsel zeg. Fransie even in de rug steken.
Dit soort dingen moet je dan ook nog meer Europees regelen, maar daar is ook weer iedereen op tegen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:22 schreef matthijst het volgende:
[..]
Prima, punt blijft dat zo'n klein kutlandje als wij weinig invloed heeft.
Iig niet zoveel als die dikke meent.
2018.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hij is helemaal niet sterk naar mijn meningquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:23 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme, dat ik Jetten nog eens sterk zou gaan vinden.
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:23 schreef Nattekat het volgende:
Ja vind ik ook wel.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:23 schreef Nattekat het volgende:
quote:
Timmermans zwak, lees het zoals je wilquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar hij is helemaal.nie5 sterk naar mijn mening
Windmolens hebben maar een kort leven en hoe betrouwbaar is het?quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:21 schreef monkyyy het volgende:
2 cheesburg...... huh wat zegt u? De cheeseburger zijn op?!quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, hij zei 'Waar blijft m'n double cheeseburger nou?'
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
2018.
Ik zeg niet dat we nu het beste jongetje van de klas zijn (we kunnen ook niet op tegen de hydro landen), maar er zijn echt wel stappen gezet in de afgelopen 5 jaar.
In de gym @Caland ?quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:23 schreef Nattekat het volgende:
Vind met name Lientje zwakquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Timmermans zwak, lees het zoals je wil
Geen idee. Ik ben geen windmolen ingenieur.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Windmolens hebben maar een kort leven en hoe betrouwbaar is het?
[ afbeelding ]
Nou, nou het blijft D66.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over maximaal 4 jaar gaat hij oogsten.
Op naar koude kernfusie.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Windmolens hebben maar een kort leven en hoe betrouwbaar is het?
[ afbeelding ]
Haha VVDquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:21 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
GL-PvdA als je student bent. Anders VVD tenzij je een pauper bent, dan PVV
Als je een beetje verstand heb wel.quote:
Nee, maar net zoals Albert eet ik ze iets te snel opquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:23 schreef superniger het volgende:
[..]
Vreet jij ook in 1 keer een zak kruidnoten leeg?
Niet direct.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, jij bent fan van Timmermans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |