Timmermans die dezelfde faalstrategie inzet om Jetten aan te vallen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:15 schreef Caland het volgende:
Leuk, twee partijen die het eigenlijk gewoon eens met elkaar zijn.
Hij is dan ook het vrouwtjequote:Op dinsdag 21 november 2023 21:14 schreef Zorro het volgende:
Ik heb een hekel aan Jetten met zijn geforceerd lachje altijd
Toch vind ik hem wel beter dan een paar jaar terug.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:14 schreef Zorro het volgende:
Ik heb een hekel aan Jetten met zijn geforceerd lachje altijd
Je zou nog kunnen denken aan een composttoiletquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:15 schreef monkyyy het volgende:
Ik rij al elektrisch en heb zonnepanelen. Volgende onderwerp graag.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Toch vind ik hem wel beter dan een paar jaar terug.
Die worden volgespoten met feitjes en onderzoekjes en nummertjes.quote:
Nee dat zijn bedrijven die ons eigen land vervuilen. Dat moet je uiteraard niet willen. Ik had het over opwarmign van de aarde wat klimaatverandering geeft. Ze discussieren steeds alsof wij als piepklein Nederland dat gaan veranderen als we NU allemaal hele dure maatregelen nemen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Lekker makkelijk argument om zelf niks te doen aan vervuiling/milieu en klimaatverandering. Lekker Tata Steel en Chemours iedereen ziektes laten geven.
Die vrouw ruik je volgens mij als ze je passeertquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:16 schreef koos_vriendloos het volgende:
Ik denk dat van der plas niet genoeg kettingen heeft
Weiland?quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:16 schreef nattermann het volgende:
[..]
Die vrouw ruik je volgens mij als ze je passeert
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:17 schreef PzKpfw het volgende:
Wel een verademing dat die rat van een Rutte er niet meer bij is.
Ligt het nog niet aan zee.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:16 schreef Caland het volgende:
Dikke Carolientje weet niet dat Venlo regelmatig bijna onder water staat en daar relatief recent nog een waterramp is geweest
Het is een kleine bijdrage maar misschien belangrijker om een schone woonomgeving te hebben en niet afhankelijk te zijn van gas en olie van allerlei andere landen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee dat zijn bedrijven die ons eigen land vervuilen. Dat moet je uiteraard niet willen. Ik had het over opwarmign van de aarde wat klimaatverandering geeft. Ze discussieren steeds alsof wij als piepklein Nederland dat gaan veranderen als we NU allemaal hele dure maatregelen nemen.
Nederland is achterlijk.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:17 schreef xminator het volgende:
Hoe hebben zo veel mensen op carolientje kunnen stemmen?
En dan een half flesje van dat hele goedkope ouwe wijven parfum.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:16 schreef nattermann het volgende:
[..]
Die vrouw ruik je volgens mij als ze je passeert
De hype van het moment toen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:17 schreef xminator het volgende:
Hoe hebben zo veel mensen op carolientje kunnen stemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |