quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:10 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Timmerfrans heeft nog wat internationale allure, maar Rutte valt niet te toppen nee.
Onder genoteerd.quote:
Ik val alleen op vrouwen dus nee.quote:
Benito?quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Van de Pas is een mooie reden om nooit onbespoten groente te eten.
10 euro betalen omdat de apotheker moet uitleggen dat je de bijsluiter moet lezenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:11 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mensen mijden zorg omdat ze dat niet kunnen betalen, simpel toch
Wat is DTS nou weer?quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:11 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Echt @:speedfight en @:notorious_roy vertellen geregeld in DTS over hun weekenden
Dat kunnen die mbo meisjes van 17 meestal niet, dat is nog het ergste.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:12 schreef butz0rs het volgende:
[..]
10 euro betalen omdat de apotheker moet uitleggen dat je de bijsluiter moet lezen
Een airco is een waterpompquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zou een airconditioning kopen ipv warmtepomp
Problem solvedquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:13 schreef Zorro het volgende:
Mensen kunnen het niet betalen!
Timmermans: Ja het moet toch
Die is al voorzien van een flinke laag isolatie.quote:
Het zal alleen maar warmer worden ja.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zou een airconditioning kopen ipv warmtepomp
Dat zegt hij nietquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:13 schreef Zorro het volgende:
Mensen kunnen het niet betalen!
Timmermans: Ja het moet toch
Hier geloof ik niks vanquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:11 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Echt @:speedfight en @:notorious_roy vertellen geregeld in DTS over hun weekenden
Aan zijn postuur te zien lijkt me dat niet nodig.quote:
wat is twitterquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:13 schreef Momo het volgende:
Twitter vond aanval Omtzigt op Bontenbal niet zo leuk.
Lekker makkelijk argument om zelf niks te doen aan vervuiling/milieu en klimaatverandering. Lekker Tata Steel en Chemours iedereen ziektes laten geven.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom heeft Timmerfrans het nooit over hoe Amerika en China en de rest van de wereld al onze maatregelen teniet doen qua opwarming van de aarde?
Jammer dat geen student of aanwezige dit in alle debatten heeft gevraagd.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom heeft Timmerfrans het nooit over hoe Amerika en China en de rest van de wereld al onze maatregelen teniet doen qua opwarming van de aarde?
Maar het is toch een oprechte vraag.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Lekker makkelijk argument om zelf niks te doen aan vervuiling/milieu en klimaatverandering. Lekker Tata Steel en Chemours iedereen ziektes laten geven.
Jan Terlouw is anders groots fan van hem:quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:14 schreef Zorro het volgende:
Ik heb een hekel aan Jetten met zijn geforceerd lachje altijd
wat geloof je er niet aanquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hier geloof ik niks van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |