Kernenergie hebben die partijen decennia afgehoudenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is een kleine bijdrage maar misschien belangrijker om een schone woonomgeving te hebben en niet afhankelijk te zijn van gas en olie van allerlei andere landen.
Met nootjes?quote:
China doet veel meer dan wij. Zoek eens op hoe China met elektrisch rijden bezig is. Of hoeveel solar ze produceren.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:19 schreef matthijst het volgende:
Dit gelul ook van die vetklep.
"Nederland kan dit"
Wat lul je mafklapper, Nederland is 0,0025% van de wereldbevolking.
China en India geven geen fuck.
GL-PvdA als je student bent. Anders VVD tenzij je een pauper bent, dan PVVquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:20 schreef PzKpfw het volgende:
Eigenlijk heb ik nog steeds geen idee waar ik op zou moeten stemmen.
Nee, hij zei 'Waar blijft m'n double cheeseburger nou?'quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:20 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
PAS OP VOOR WILDERS zei die hier
Ik wil best Tesla coils hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:21 schreef monkyyy het volgende:
Wat kan mij het klimaat nou boeien. Ik wil energieonafhankelijkheid van het midden-oosten en Putin
Nou ja, wel fijn als Nederland in de zomer niet in een woestijn verandert en in de winter niet aan alle kanten aangevallen wordt door water.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:21 schreef monkyyy het volgende:
Wat kan mij het klimaat nou boeien. Ik wil energieonafhankelijkheid van het midden-oosten en Putin
Wilders de lachende derde.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:21 schreef onlogisch het volgende:
Wilders krijgt allemaal gratis reclame.
De Kogel kwam toen ook van links(rip Pim)quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:20 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
PAS OP VOOR WILDERS zei die hier
Rtquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:21 schreef monkyyy het volgende:
Ik bedoel voor de uitslagenavond.quote:
Een bakkie troost zou passend zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |