quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:21 schreef halfway het volgende:
[..]
De Kogel kwam toen ook van links(rip Pim)
Weet je wel hoeveel zij met kolencentrales doenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
China doet veel meer dan wij. Zoek eens op hoe China met elektrisch rijden bezig is. Of hoeveel solar ze produceren.
Prima, punt blijft dat zo'n klein kutlandje als wij weinig invloed heeft.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
China doet veel meer dan wij. Zoek eens op hoe China met elektrisch rijden bezig is. Of hoeveel solar ze produceren.
🧐quote:
Kruidnoten in allerlei smaakjesquote:
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedoel voor de uitslagenavond.
Tussen zijn vetrollen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:21 schreef Harvest89 het volgende:
Jetten is een onderkruipsel zeg. Fransie even in de rug steken.
Dit soort dingen moet je dan ook nog meer Europees regelen, maar daar is ook weer iedereen op tegen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:22 schreef matthijst het volgende:
[..]
Prima, punt blijft dat zo'n klein kutlandje als wij weinig invloed heeft.
Iig niet zoveel als die dikke meent.
2018.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hij is helemaal niet sterk naar mijn meningquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:23 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme, dat ik Jetten nog eens sterk zou gaan vinden.
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:23 schreef Nattekat het volgende:
Ja vind ik ook wel.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:23 schreef Nattekat het volgende:
quote:
Timmermans zwak, lees het zoals je wilquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar hij is helemaal.nie5 sterk naar mijn mening
Windmolens hebben maar een kort leven en hoe betrouwbaar is het?quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:21 schreef monkyyy het volgende:
Wat kan mij het klimaat nou boeien. Ik wil energieonafhankelijkheid van het midden-oosten en Putin
2 cheesburg...... huh wat zegt u? De cheeseburger zijn op?!quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, hij zei 'Waar blijft m'n double cheeseburger nou?'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |