Ik bewaar het voor morgenquote:
Wel redelijk robot afquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:19 schreef R-woud93 het volgende:
Rob is niet slecht, al zou ik nooit op die partij stemmen.
Als je denkt dat wie het hardst gilt het meest gelijk heeft wel ja. Die Bontebal weet dat ie niks meer te verliezen heeft dus gaat liegen en verzinnen met een beetje hysterie. Dat is waar het CDA en VVD goed in zijn. Echte Omtzigt stemmers prikken daar zo doorheen omdat ze dat nu het meeste zat zijn.quote:
Kernenergie hebben die partijen decennia afgehoudenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is een kleine bijdrage maar misschien belangrijker om een schone woonomgeving te hebben en niet afhankelijk te zijn van gas en olie van allerlei andere landen.
Met nootjes?quote:
China doet veel meer dan wij. Zoek eens op hoe China met elektrisch rijden bezig is. Of hoeveel solar ze produceren.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:19 schreef matthijst het volgende:
Dit gelul ook van die vetklep.
"Nederland kan dit"
Wat lul je mafklapper, Nederland is 0,0025% van de wereldbevolking.
China en India geven geen fuck.
GL-PvdA als je student bent. Anders VVD tenzij je een pauper bent, dan PVVquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:20 schreef PzKpfw het volgende:
Eigenlijk heb ik nog steeds geen idee waar ik op zou moeten stemmen.
Nee, hij zei 'Waar blijft m'n double cheeseburger nou?'quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:20 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
PAS OP VOOR WILDERS zei die hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |