Meneer Slagter!quote:
Dat gelul dat je met minder reclames en minder 'bureaucratie' opeens tientallen miljarden vindt is natuurlijk onzin.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Das ook het nadeel van de SP. Steeds maar richten op zorg zorg zorg. Mensen vinden het wel fijn dat ze kunnen kiezen uit verschillende partijen
Ik ook.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:06 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik maak me zorgen of we het wel genoeg over de zorg hebben.
Vind ik nietquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:07 schreef matthijst het volgende:
Yesilgoz is wel een amateur vergeleken met Rutte.
Bart Nolles.quote:
Hier schrik ik van.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee @:speedfight heeft met @:notorious_roy
Ja, leuk, maar nog even over de zorg.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:06 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik maak me zorgen of we het wel genoeg over de zorg hebben.
Het is ook gewoon niet zoquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je de reacties van de haters zo leest, zou je het niet zeggen
Dat maak ik zelf wel uit.quote:
Omdat we ook niet weten wat het is, laat iemand anders het maar doen en we zien wel wat er van komt.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:07 schreef Zorro het volgende:
Je kan van Rutte veel vinden, maar op het gebied van leiderschap komt er niemand van de huidige kandidaten ook maar eningzins in de buurt.
Hier schrik ik vanquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee @:speedfight heeft met @:notorious_roy
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Je moet er dan ook voor gestudeerd hebben.
Rutte is dan ook de beste die we ooit hebben gehadquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:07 schreef Zorro het volgende:
Je kan van Rutte veel vinden, maar op het gebied van leiderschap komt er niemand van de huidige kandidaten ook maar eningzins in de buurt.
Jan Slagterquote:
Jaja. Verrassend dat dit 't beste is dat ze hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |