quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:02 schreef monkyyy het volgende:
Minimumloon (en de uitkeringen) is dit jaar met 14% verhoogd, blijkbaar werkt het niet, laten we het nog een keer proberen.
Gierquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:03 schreef capricia het volgende: [..] Ieder product wat je ziet met een datum van gisteren kun je een goede datum gratis voor mee nemen. Echt zeer lonend. https://www.jumbo.com/ser(...)oudbaarheidsgarantie
Ontstoken oogjesquote:
We dwalen afquote:
Lenzen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn ogen zien er ook zo uit na 5 uur slaap en lenzen en verwarming
Ik probeer me voor te stellen dat hij op het tempo van Rutte straks het land en Europa rond zou moeten.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Gelukkig ziet hij zelf in dat premier zijn niet bij hem past.
Oh daarom moet ik die kakkerlak nietquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Rotterdam, mijn vriendin woont daar ookin Zuid
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:05 schreef Breekfast het volgende:
Omtzigt moet zijn persoonlijke vete tegen het CDA lekker ergens anders doen joh.
Speedfight?quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Rotterdam, mijn vriendin woont daar ookin Zuid
Pardon?quote:
Had ie eerder moeten doen, als hij het al moest doen. Komt nu een beetje goedkoop over en het valt ook nog eens volledig plat.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:05 schreef Breekfast het volgende:
Omtzigt moet zijn persoonlijke vete tegen het CDA lekker ergens anders doen joh.
Doe je Pieter-bril eens af.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:05 schreef PzKpfw het volgende:
Pieter tot nu toe in elk debat ijzersterk. Veruit de beste politicus die we in Nederland rond hebben lopen.
Die woont niet in Rotterdamquote:
Rutte die in Maleisië was voor een paar dagen, daarna paar dagen in Midden Oosten, daarna in Brussel en de dag erna in de ochtend flyeren in Almere.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik probeer me voor te stellen dat hij op het tempo van Rutte straks het land en Europa rond zou moeten.
Dat gaat echt niet goed komen.
Je moet er dan ook voor gestudeerd hebben.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:06 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb gewoon moeite om Pieter te volgen. Zo monotoon en saai.
Als je de reacties van de haters zo leest, zou je het niet zeggenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:05 schreef PzKpfw het volgende:
Pieter tot nu toe in elk debat ijzersterk. Veruit de beste politicus die we in Nederland rond hebben lopen.
Johquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:07 schreef matthijst het volgende:
Yesilgoz is wel een amateur vergeleken met Rutte.
Nepo baby.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:06 schreef Keukendrol het volgende:
Hoe kan Marijnissen eigenlijk nog lijsttrekker zijn. Na keer op keer falen bij de verkiezingen
Anders gaat Jan met de deuren slaan.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:06 schreef Keukendrol het volgende:
Hoe kan Marijnissen eigenlijk nog lijsttrekker zijn. Na keer op keer falen bij de verkiezingen
Alle lijsttrekkers kunnen het alleen maar slechter doen dan Ruttequote:Op dinsdag 21 november 2023 21:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik probeer me voor te stellen dat hij op het tempo van Rutte straks het land en Europa rond zou moeten.
Dat gaat echt niet goed komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |