Zet het maar in de TT.quote:
Ik kan die kop niet aan zien.quote:Op zondag 19 november 2023 15:52 schreef tong80 het volgende:
Ik ben fan van van Gameren. Ook bij de F1 leuke deskkundige jonge vent. Verademing bij Olav en van der Jack.
Hij zit volgend jaar nog gewoon in de paddock toch? Ik verwacht echt wel een zege dan.quote:Op zondag 19 november 2023 16:55 schreef heywoodu het volgende:
Canet met zijn 19e podiumplek in de Moto2 (waarvan 14 keer tweede)....een zege is er nog niet.
Echt, wat doet die gast nog in Moto2,quote:Op zondag 19 november 2023 16:25 schreef heywoodu het volgende:
Bendsneyder rijdt hier misschien wel zijn slechtste race ooit, jammer
Volgend jaar mag ‘ie nog 1 keer. Denk dat het daarna wel over is.quote:Op zondag 19 november 2023 17:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Echt, wat doet die gast nog in Moto2,.
Ik ben er wel van overtuigd dat hij racetalent an sich heeft, maar ja. Hij kan wellicht beter een poging wagen in iets als de World Supersport of wellicht zelfs de Britse Superbike-paddock, al is het maar om weer eens te proberen het goede gevoel te krijgen (niet dat je daar zomaar even mee kunt uiteraard). Jaimie van Sikkelerus gaat daar ook uitstekend, lekker buiten de grote aandacht om.quote:Op zondag 19 november 2023 17:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Echt, wat doet die gast nog in Moto2,.
Welke sneuteuter zei dit,quote:Op zondag 19 november 2023 15:37 schreef heywoodu het volgende:
"Als Masia nu achterom kijkt, dan schieten de tranen in zijn onderbroek."
Diezelfde die vorige week 'even iets uit zijn onderbroek wegdrukte' (ik geef steeds een beetje over in mijn mond als ik dat typ, maar dan weet je wie ik bedoel en ik weet niet wie dat is...Nigel?).quote:
Natuurlijk heeft hij racetalent! Hij zit er niet zomaar. Echter, hij loopt nu al een tijd gewoon een plek bezet te houden,quote:Op zondag 19 november 2023 17:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben er wel van overtuigd dat hij racetalent an sich heeft, maar ja. Hij kan wellicht beter een poging wagen in iets als de World Supersport of wellicht zelfs de Britse Superbike-paddock, al is het maar om weer eens te proberen het goede gevoel te krijgen (niet dat je daar zomaar even mee kunt uiteraard). Jaimie van Sikkelerus gaat daar ook uitstekend, lekker buiten de grote aandacht om.
Nigel, ja. Helpt ook niet mee dat hij uit het straatracen komt: een nog ‘boerser’ (arbeider) subtype van een van oudsher toch al ‘arbeiders’sport. Working class is wellicht een beter woord.quote:Op zondag 19 november 2023 17:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Diezelfde die vorige week 'even iets uit zijn onderbroek wegdrukte' (ik geef steeds een beetje over in mijn mond als ik dat typ, maar dan weet je wie ik bedoel en ik weet niet wie dat is...Nigel?).
Straatracenquote:Op zondag 19 november 2023 18:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nigel, ja. Helpt ook niet mee dat hij uit het straatracen komt: een nog ‘boerser’ (arbeider) subtype van een van oudsher toch al ‘arbeiders’sport. Working class is wellicht een beter woord.
Geweldig. Behalve als ze het hebben over reutels en iets wegvegen uit onderbroekenquote:
Nou,quote:
Ze waren er op Servus ook over bezig. Was het een Unlock of een verkapte teamorderquote:
Dat is de vraag inderdaad,quote:Op zondag 19 november 2023 19:00 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ze waren er op Servus ook over bezig. Was het een Unlock of een verkapte teamorder
Gelukkig hebben we Isle of Man en Northwest en Macau en al dat soort fraais gewoon met Engels commentaarquote:Op zondag 19 november 2023 18:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geweldig. Behalve als ze het hebben over reutels en iets wegvegen uit onderbroeken.
Het zijn vaak ook mensen zonder of met zwarte tanden.quote:Op zondag 19 november 2023 18:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geweldig. Behalve als ze het hebben over reutels en iets wegvegen uit onderbroeken.
quote:Op zondag 19 november 2023 20:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het zijn vaak ook mensen zonder of met zwarte tanden.
dit, het was ook very dusty in my roomquote:Op zondag 19 november 2023 19:35 schreef heywoodu het volgende:
Genoten van Di Giannantonio, wat een baas
En teambazen mogen opflikkeren als hij volgend jaar niet gewoon een zitje heeft
Hier ook al!quote:Op maandag 20 november 2023 15:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dit, het was ook very dusty in my room![]()
Geen flauw idee. Het antwoord zou zijn dat de engineer "het als reminder gebruikte". Maar natuurlijkquote:Op zondag 19 november 2023 19:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is de vraag inderdaad,. Het zal hem geheid gevraagd worden, maar ga je een eerlijk antwoord krijgen?
quote:
Ik moet die race nog terugkijken maar ik heb vernomen van veel pro’s dat Masia zich nasty dan wel onsportief en/of als een eikel heeft gedragen tijdens of rondom die race.quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen wat is dat voor bizarre opmerking over 'nearly as bad as the race itself'? Heeft Simon niet gekeken en is 'ie daarom wat gefrustreerd, of heeft hij per ongeluk een herhaling van een andere race gezien of iets?
Oh ik dacht dat hij de race als geheel bedoelde, dat het een saaie race was zeg maar, dat vond ik zo raarquote:Op dinsdag 21 november 2023 10:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik moet die race nog terugkijken maar ik heb vernomen van veel pro’s dat Masia zich nasty dan wel onsportief en/of als een eikel heeft gedragen tijdens of rondom die race.
Vandaag maar even terugkijken. Heb er inderdaad veel over gehoord.quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij de race als geheel bedoelde, dat het een saaie race was zeg maar, dat vond ik zo raar
Maar als het over Masia's race zelf ging: helemaal mee eens, die reed écht als een totaaldebiel rond en had absoluut bestraft moeten worden
Masia Kampioen!!!!quote:Op zondag 19 november 2023 15:18 schreef heywoodu het volgende:
Wat is Masia toch op een walgelijke manier aan het 'racen'
Dat 'ie maar eens de deksel op de neus krijgt en de titel misloopt, hup Sasaki.
Ik gunde Masia vooral de titel niet op basis van zijn vervelende en gevaarlijke rijstijl, qua prestaties heeft hij het uiteraard gewoon verdiendquote:Op donderdag 23 november 2023 17:51 schreef Burner82 het volgende:
Masia reed inderdaad niet heel aardig en echt op/over het randje agressief. Maar ik heb ook beelden gezien dat Veijer Masia bijna van de motor af slaat.
Het was sowieso een héle rare wedstrijd, erg nerveus, erg agressief, heel apart in ieder geval.
Voor de mensen die vinden dat Masia geen kampioen moet worden maar Sasaki even 1 vraag: hoeveel wedstrijden heeft Sasaki gewonnen dit seizoen? (hint: Veijer heeft er meer gewonnen....)
Het was gewoon een hele rare race, iedereen reed iedereen omver zo ongeveer. Want Veijers actie had ook net zo goed een DQ kunnen opleveren.quote:Op donderdag 23 november 2023 18:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik gunde Masia vooral de titel niet op basis van zijn vervelende en gevaarlijke rijstijl, qua prestaties heeft hij het uiteraard gewoon verdiend
Build up wel, benieuwd of dat voor de race ook geldt.quote:Op zondag 26 november 2023 14:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Volgens mij is het live op YouTube te checken op het MotoGP-kanaal. Met het originele Brits commentaar dus.
Had het ook ineens, ja. Nou ja. Dan maar Ziggo,quote:Op zondag 26 november 2023 14:57 schreef Sabata het volgende:
[..]
Build up wel, benieuwd of dat voor de race ook geldt.
Paf en weg, hallo Servus Tv
quote:Op zondag 26 november 2023 15:02 schreef Sabata het volgende:
Zo kijkt ie ook op de grid, net op het randje van waanzin
Ja. Wat anti-climax. Maar wat een drama ook,quote:Op zondag 26 november 2023 15:12 schreef Wertha het volgende:
Ach, wat jammer. Kort maar krachtig einde.
Zal denk ik wel meevallen. Martin heeft het erger,quote:Op zondag 26 november 2023 15:14 schreef Sabata het volgende:
Marquez zal Martin voorlopig even niet willen zien. Hinkte lelijk daarnet. Test in gevaar dinsdag?
Dus niet,quote:Op zondag 26 november 2023 15:28 schreef Sabata het volgende:
Binder lijkt naar een zwarte vlag te solliciteren
Ik ga het volgend jaar merken vrees ik. Servus TV stopt er blijkbaar mee via het Duitse signaal. Zal of vpn of afschuwelijke Frank wordenquote:
VPN wordt lastig. Bijna overal hebben ze het tegenwoordig door.quote:Op zondag 26 november 2023 15:42 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik ga het volgend jaar merken vrees ik. Servus TV stopt er blijkbaar mee via het Duitse signaal. Zal of vpn of afschuwelijke Frank worden
Who knows. Marini maakt een early exit bij VR46 dus er is een plekje vrijgekomen. Misschien heeft-ie al getekend,quote:Op zondag 26 november 2023 15:40 schreef Sabata het volgende:
DiGia vliegt. Als VR46 hem nu nog weigert...
Echt hoor. Ik kreeg ook de ene na de andere hartaanval,quote:Op zondag 26 november 2023 18:45 schreef THEFXR het volgende:
zo, dat waren wat hartaanvallen. goede race, Pecco weer worldchamp.
Die Marquez is ook niets veranderd sinds hij nog tegen Rossi streed om het kampioenschap.quote:Op zondag 26 november 2023 22:56 schreef Sabata het volgende:
Bezecchi kan het bloed van Marquez wel drinken nadat die hem er al heel vroeg aftikte. Geen replay gezien, geen penalty gezien. Dorna op zijn aller Dornaast tegenover Marquez
https://www.the-race.com/(...)ion-valencia-motogp/
Rossi gaf een keer reactie terug in de vorm van een trap, gelijk iedereen over de zeik.quote:Op zondag 26 november 2023 22:57 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die Marquez is ook niets veranderd sinds hij nog tegen Rossi streed om het kampioenschap.
Dat heeft Rossi uiteindelijk zijn kampioenschap gekost.quote:Op maandag 27 november 2023 10:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Rossi gaf een keer reactie terug in de vorm van een trap, gelijk iedereen over de zeik.
Rossi streed toen met Lorenzo. Marquez zat gewoon in de weg en liep te kloten. Of in elk geval reed hij zeer agressief.quote:Op zondag 26 november 2023 22:57 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die Marquez is ook niets veranderd sinds hij nog tegen Rossi streed om het kampioenschap.
Om eerlijk te zijn kun je Marquez toch weinig verwijten bij deze crash?quote:Op zondag 26 november 2023 20:51 schreef ChipsZak. het volgende:
https://www.instagram.com/reel/C0Ht2IsNOd4/
Als iemand kan posten? Krijg ‘t niet voor elkaar.
Called it,quote:Op zondag 26 november 2023 15:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Who knows. Marini maakt een early exit bij VR46 dus er is een plekje vrijgekomen. Misschien heeft-ie al getekend,.
Eens. Martin zit echter gewoon nog in de kampioenschapsmodus tijdens dat interview. Daar heeft hij even een paar dagen voor nodig en dan komt het inzicht wel weer op orde (denk ik).quote:Op maandag 27 november 2023 12:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn kun je Marquez toch weinig verwijten bij deze crash?
Motomatters.com / David Emmettquote:Marc Marquez entered the track over an hour after Marini, once track temperatures got up a little.
How did he do? His first run was 7 laps. On his out lap, he was clearly figuring out where everything was and how the bike worked. Then lap by lap, he started figuring out one thing at a time: braking markers, turn-in points, throttle, body position. He ran on at Turn 1 a couple of times, as he got his head around the very different way to brake.
Fast learner
On his sixth flying lap, he put it all together, putting a lap of 1'30.683, at that point the third fastest time. He was obviously still figuring a few things out, but he was getting more and more comfortable on each lap that passed.
For those that wondered whether he would adapt to such a completely different bike, Marc Marquez left no doubt. If he is this quick after just a few laps, once he figures out the fine details of riding, the strengths of the Ducati, and its weaknesses, he is going to be competitive.
Deze er ook nog bij en dan is het compleet voor dit jaarquote:Op donderdag 1 februari 2024 12:00 schreef THEFXR het volgende:
is er nog iemand te vinden die de OP wilt updaten?
quote:
Idem. Ik vind het NL commentaar echt complete drama.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:44 schreef H1N1 het volgende:
Heel veel zin in. Twijfel nu nog waar ik ga kijken. Weeiink met z’n geschreeuw of toch maar een keer servus of tntsport via prime.
Iemand nog een aanrader?
Zelf vooral erg benieuwd naar MM en Quartararo.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Zin an. Ben dit jaar heel benieuwd naar MM en naar Bezecchi.
Bij Ziggo Sport kun je een andere taal selecteren. Klik op het knop audio op de afstandbediening en kies "INA". Gebruik je Ziggo Go, dan klik je rechtsboven op het ondertitel icoontje (je leest het goed) en daar kun je het geluid op "Internationaal" zetten.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Idem. Ik vind het NL commentaar echt complete drama.
Canal+ met Laurent Rigal en Randy de Puniet. Moet je wel Frans kunnen, natuurlijkquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:44 schreef H1N1 het volgende:
Heel veel zin in. Twijfel nu nog waar ik ga kijken. Weeiink met z’n geschreeuw of toch maar een keer servus of tntsport via prime.
Iemand nog een aanrader?
Serieus? En wat krijg je dan? Engelse commentator ofzo?quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bij Ziggo Sport kun je een andere taal selecteren. Klik op het knop audio op de afstandbediening en kies "INA". Gebruik je Ziggo Go, dan klik je rechtsboven op het ondertitel icoontje (je leest het goed) en daar kun je het geluid op "Internationaal" zetten.
Bij Nascar en Voetbal krijg je Engels. Bij MotoGP heb ik het nooit gecheckt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Serieus? En wat krijg je dan? Engelse commentator ofzo?
Werkt niet altijd. Bij de F1 werkte dat niet en op kanaal 14 vaak ook niet. Op Racing dan vaak weer wel.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bij Nascar en Voetbal krijg je Engels. Bij MotoGP heb ik het nooit gecheckt.
Dit is overigens niet voor mensen die KPN hebben.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bij Ziggo Sport kun je een andere taal selecteren. Klik op het knop audio op de afstandbediening en kies "INA". Gebruik je Ziggo Go, dan klik je rechtsboven op het ondertitel icoontje (je leest het goed) en daar kun je het geluid op "Internationaal" zetten.
Dit kan echt nietquote:Op zondag 10 maart 2024 15:17 schreef heywoodu het volgende:
"Eentje uit jouw team in de kopgroep is altijd beter dan geentje uit jouw team."
"Als hij zo in de kont zit bij Holgado..."quote:
Ik hoorde hem ook en dacht direct aan dit topic,quote:Op zondag 10 maart 2024 15:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Als hij zo in de kont zit bij Holgado..."
Precies,quote:Op zondag 10 maart 2024 15:10 schreef heywoodu het volgende:
Race één van het jaar, en ook dit jaar betekent 'staatsgevaarlijk' niet 'heel gevaarlijk'.
Juichen voor het vlaggetjequote:Op zondag 10 maart 2024 16:35 schreef Vlinder het volgende:
Waarom zijn ze nou zo'n fan van Bo en Zonta? Zo epic zijn ze niet
Altijd geforceerd doen ze hun best om op Bo te geilen want ze willen niet onze NL’er afvallen. Beetje bang hč. Ze weten echter wel degelijk dat Bo niets voorstelt.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:35 schreef Vlinder het volgende:
Waarom zijn ze nou zo'n fan van Bo en Zonta? Zo epic zijn ze niet
Dit werkte.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Mooi circuit dus veel plezier, alvast. Hoe ga je heen? Ik was er 1-2 jaar geleden tijdens testdagen en ik vond het één groot drama. Ik hoop voor je dat de logistiek rond zo’n MotoGP-event beter op orde is. Bovendien had ik geen enkel bereik op het circuit zelf.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:53 schreef Faithy het volgende:
Goeie les voor Acosta, maar wat een diamant is't toch. Werd wat gretig zonder na te (willen) denken over de bandjes, maar met wat meer ervaring en leren gaat dat toch wel echt een challenger worden in 2025. Als hij net als in Moto2 dit jaar gebruikt om van alle fouten te leren woah.
RIP Miller (en misschien ook z'n zitje als Acosta zo blijft blasten...)(tevens petitie om z'n snor verplicht te maken, wat is deze).
Volgende race ben ik er zelf bij in Portimćo
Woon tegenwoordig in Portugal dus stuk makkelijker. Gaan met de auto, en dan van en naar circuit. Parkeren is dit jaar ook gratis. Wel 5 uur rijden van huis dus verblijven op een half uurtje rijden bij de kust ergens!quote:Op maandag 11 maart 2024 06:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mooi circuit dus veel plezier, alvast. Hoe ga je heen? Ik was er 1-2 jaar geleden tijdens testdagen en ik vond het één groot drama. Ik hoop voor je dat de logistiek rond zo’n MotoGP-event beter op orde is. Bovendien had ik geen enkel bereik op het circuit zelf.
Ik moest uiteindelijk liften om ‘thuis’ te komen,.
Circuits met serieuze hoogteverschillen altijd +1quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Vińales,. Een van de leukste rijders uit de paddock imo dus ben hier lekker blij mee,
![]()
.
Algarve blijft ook een mooi circuit,.
Eens!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Circuits met serieuze hoogteverschillen altijd +1
Laguna Secaquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Machtig mooi ja. En ja, je weet het, maar als je er dan echt bent zie je pas hoe steil het echt is.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Crashen is leven voor die man.quote:Op zondag 24 maart 2024 10:53 schreef Faithy het volgende:
Marc maar weer eens gecrashed in 3 in de Warm up practice...
Aan de Honda ligt het in elk geval niet meerquote:
Portimćo is terror met OV en/of auto. Logistiek drama.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:31 schreef Faithy het volgende:
Me zo maar weer het verschrikkelijke verkeer in gooien naar het circuit. Het is dat het racen goed is, want anders...
Die verkeersontregelaars van de GNR zijn echt de meest incompetente verkeersregelaars die ik ooit in m'n leven gezien heb.
Wel mooi gisteren goeie actie gezien, Pecco die vergat de bocht te nemen, Acosta binnendoor voorbij Aleix in 1.
Volgend jaar maar zorgen dat we allebei weer een motor hebben en dan met de motor deze kant op. Met de auto, nah
Zo jammer dat we even geen motoren/camperbus hebben, anders was het allemaal een stuk behapbaarder geweest. We hebben ons nu al wel weer voor een lange terugrit ingesteld, kan het alleen maar meevallenquote:Op zondag 24 maart 2024 12:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Portimćo is terror met OV en/of auto. Logistiek drama.
Ja, je kunt je bijna niet voorstellen dat zo’n groot evenement logistiek zo’n ramp is.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:31 schreef Faithy het volgende:
[..]
Zo jammer dat we even geen motoren/camperbus hebben, anders was het allemaal een stuk behapbaarder geweest. We hebben ons nu al wel weer voor een lange terugrit ingesteld, kan het alleen maar meevallenwaarschijnlijk niet...
![]()
Jammer dat hij P4 niet kon pakken.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Veijer goed zijn best gedaan,![]()
. Netjes hoor.
Bleef goed bij, aardig wat mooie acties van 'm gezien in die eerste bochten. Rijdt Suzuki helemaal weg inmiddels lijkt het.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Veijer goed zijn best gedaan,![]()
. Netjes hoor.
Klopt, maar ik zie ‘m dit seizoen nog wel een paar keer op het podium belanden als hij zo doorgaat. Ik vind het al mooi dat hij in de top-4 (of is het door dit resultaat top-5?) Championship Standings staat. Sure, het zegt nog helemaal niks maar toch vind ik ‘t mooi,quote:
Het is eigenlijk heel komischquote:Op zondag 24 maart 2024 12:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, je kunt je bijna niet voorstellen dat zo’n groot evenement logistiek zo’n ramp is.
Het Suzuki wegrijden is momenteel wel belangrijkste icm top 5 klasseringen. Zeker met zicht naar de toekomstquote:Op zondag 24 maart 2024 12:40 schreef Faithy het volgende:
[..]
Bleef goed bij, aardig wat mooie acties van 'm gezien in die eerste bochten. Rijdt Suzuki helemaal weg inmiddels lijkt het.
Ja hoor eens, ik zit te genieten van zijn ontwikkelingquote:Op zondag 24 maart 2024 12:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zie ‘m dit seizoen nog wel een paar keer op het podium belanden als hij zo doorgaat. Ik vind het al mooi dat hij in de top-4 (of is het door dit resultaat top-5?) Championship Standings staat. Sure, het zegt nog helemaal niks maar toch vind ik ‘t mooi,.
Zonta nu al afschrijvenquote:Op zondag 24 maart 2024 13:30 schreef Xylos het volgende:
Gelukkig hebben we met veijer een mogelijk toekomstig motogp rijder want bo en zonta blijft toch een net niet verhaal imo.
Ik heb meegekregen dat VDG de Moto3 heeft overgeslagen, maar eigenlijk geen aandacht besteed aan de reden hierachter. Waarom is VDG direct naar Moto2 gegaan?quote:Op zondag 24 maart 2024 13:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zonta nu al afschrijven![]()
Die knakker is een jaar jonger dan Veijer en rijdt een klasse hoger. Ja er zit een goede kop op Veijer en hij laat mooie dingen zien maar of hij dit ook kan in de moto2 is nog maar net de vraag. De stap van Moto3 naar Moto2 is ERG groot.
https://nl.motorsport.com(...)t-zo-gek-is/6711476/quote:Op zondag 24 maart 2024 13:59 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik heb meegekregen dat VDG de Moto3 heeft overgeslagen, maar eigenlijk geen aandacht besteed aan de reden hierachter. Waarom is VDG direct naar Moto2 gegaan?
Is Baltus net als Verstappen ook gewoon een Nederlander ja?quote:Op zondag 24 maart 2024 13:36 schreef Faithy het volgende:
Als Baltus ooit wat wordt dan geven we die net als Verstappen ook de Nederlandse nationaliteit
Ik luister Britse,quote:Op zondag 24 maart 2024 15:06 schreef heywoodu het volgende:
Joey Litjens heeft nogal moeite om woorden volledig uit te spreken
In potentie echt een van de groten van de generatie die zo tussen 2022-2025 (ongeveer) aan de MotoGP is begonnenquote:
Hier gaan nog veel plezier aan beleven jaquote:Op zondag 24 maart 2024 15:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In potentie echt een van de groten van de generatie die zo tussen 2022-2025 (ongeveer) aan de MotoGP is begonnen
Maar wel weer bij een crash betrokkenquote:Op zondag 24 maart 2024 15:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Kut van Marquez,. Niet zijn schuld imo.
Beetje 50/50. Allebei niet écht volle bak schuldig, maar vooral beiden hard aan het racen...net iets te hard. Bagnaia ging wat te wijd, Marquez sneed wat te vroeg naar binnen, etc. Doe maar beiden gewoon geen straf ofzo.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Kut van Marquez,. Niet zijn schuld imo.
Canet ook eindelijk winst,quote:Op zondag 24 maart 2024 15:51 schreef Faithy het volgende:
Holy shit wat een tof weekend. Alle races waren geweldig
Ik schrijf niemand af maar ben nog steeds niet onder de indruk van vdg.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zonta nu al afschrijven![]()
Die knakker is een jaar jonger dan Veijer en rijdt een klasse hoger. Ja er zit een goede kop op Veijer en hij laat mooie dingen zien maar of hij dit ook kan in de moto2 is nog maar net de vraag. De stap van Moto3 naar Moto2 is ERG groot.
ROTD, bedoel je.quote:
Barry Balthus is afkomstig uit Namen en Franstalig opgevoed. dus we zullen hem eerst op talen cursus moeten sturenquote:Op zondag 24 maart 2024 14:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is Baltus net als Verstappen ook gewoon een Nederlander ja?
Nog maar twee maanden en dan zijn we al bezigquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2024 07:39 schreef heywoodu het volgende:
Gaat lekker, in een paar dagen tijd zware motorcrossongevallen voor Andrea Dovizioso en Danilo Petrucci, beiden met enkele breuken als gevolg.
https://www.racesport.nl/(...)nd-andrea-dovizioso/
https://www.racesport.nl/(...)are-motorcrosscrash/
Dit móet gewoon gebeuren,quote:Op vrijdag 12 april 2024 09:21 schreef Faithy het volgende:
Zou de King of COTA het weer gaan doen? Zou wel een stunt zijn.
yess, het is daar zo hobbelig, dat je gewoon lef moet hebben.quote:Op vrijdag 12 april 2024 09:21 schreef Faithy het volgende:
Zou de King of COTA het weer gaan doen? Zou wel een stunt zijn.
antwoord op je vraag.quote:
Jep! Wel mooi dat er kennelijk interesse in is, hoe meer mensen hoe meer vreugd de komende maanden (in dat topic dus ook)quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Misschien kunnen al die IOM-filmpjes in het topic over straatracen/road racing? Met MotoGP hebben ze vrij weinig te maken.
Hier:
SPT / Motorstraatraces [Isle of Man TT, IRRC, NW200, Ulster GP, etc.]
nog 44 minuten te gaanquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja, had gister ook al gezien dat ik vanavond tot 22u moet wachten voor de sprint,.
quote:
Hoop het niet. Beetje zat van die gozer,quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:19 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Bagnaia gaat winnen denk ik, zoals altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |