Zet het maar in de TT.quote:
Ik kan die kop niet aan zien.quote:Op zondag 19 november 2023 15:52 schreef tong80 het volgende:
Ik ben fan van van Gameren. Ook bij de F1 leuke deskkundige jonge vent. Verademing bij Olav en van der Jack.
Hij zit volgend jaar nog gewoon in de paddock toch? Ik verwacht echt wel een zege dan.quote:Op zondag 19 november 2023 16:55 schreef heywoodu het volgende:
Canet met zijn 19e podiumplek in de Moto2 (waarvan 14 keer tweede)....een zege is er nog niet.
Echt, wat doet die gast nog in Moto2,quote:Op zondag 19 november 2023 16:25 schreef heywoodu het volgende:
Bendsneyder rijdt hier misschien wel zijn slechtste race ooit, jammer
Volgend jaar mag ‘ie nog 1 keer. Denk dat het daarna wel over is.quote:Op zondag 19 november 2023 17:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Echt, wat doet die gast nog in Moto2,.
Ik ben er wel van overtuigd dat hij racetalent an sich heeft, maar ja. Hij kan wellicht beter een poging wagen in iets als de World Supersport of wellicht zelfs de Britse Superbike-paddock, al is het maar om weer eens te proberen het goede gevoel te krijgen (niet dat je daar zomaar even mee kunt uiteraard). Jaimie van Sikkelerus gaat daar ook uitstekend, lekker buiten de grote aandacht om.quote:Op zondag 19 november 2023 17:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Echt, wat doet die gast nog in Moto2,.
Welke sneuteuter zei dit,quote:Op zondag 19 november 2023 15:37 schreef heywoodu het volgende:
"Als Masia nu achterom kijkt, dan schieten de tranen in zijn onderbroek."
Diezelfde die vorige week 'even iets uit zijn onderbroek wegdrukte' (ik geef steeds een beetje over in mijn mond als ik dat typ, maar dan weet je wie ik bedoel en ik weet niet wie dat is...Nigel?).quote:
Natuurlijk heeft hij racetalent! Hij zit er niet zomaar. Echter, hij loopt nu al een tijd gewoon een plek bezet te houden,quote:Op zondag 19 november 2023 17:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben er wel van overtuigd dat hij racetalent an sich heeft, maar ja. Hij kan wellicht beter een poging wagen in iets als de World Supersport of wellicht zelfs de Britse Superbike-paddock, al is het maar om weer eens te proberen het goede gevoel te krijgen (niet dat je daar zomaar even mee kunt uiteraard). Jaimie van Sikkelerus gaat daar ook uitstekend, lekker buiten de grote aandacht om.
Nigel, ja. Helpt ook niet mee dat hij uit het straatracen komt: een nog ‘boerser’ (arbeider) subtype van een van oudsher toch al ‘arbeiders’sport. Working class is wellicht een beter woord.quote:Op zondag 19 november 2023 17:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Diezelfde die vorige week 'even iets uit zijn onderbroek wegdrukte' (ik geef steeds een beetje over in mijn mond als ik dat typ, maar dan weet je wie ik bedoel en ik weet niet wie dat is...Nigel?).
Straatracenquote:Op zondag 19 november 2023 18:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nigel, ja. Helpt ook niet mee dat hij uit het straatracen komt: een nog ‘boerser’ (arbeider) subtype van een van oudsher toch al ‘arbeiders’sport. Working class is wellicht een beter woord.
Geweldig. Behalve als ze het hebben over reutels en iets wegvegen uit onderbroekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |