Alleen negen van de tien keer hebben we pech en regent het de hele dag behalve tijdens de race,quote:Op zondag 10 mei 2026 12:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het allerleukst vind ik toch wel wisselende omstandigheden waarbij keuzes gemaakt moeten worden over wel of niet stoppen
Ja wat was dat?!quote:Op zondag 10 mei 2026 13:23 schreef heywoodu het volgende:
Wat blijf Wilco Zeelenberg toch een aparte om naar te luisteren.
En Chris Zegers![]()
Die zit er tegenwoordig altijd, vorig jaar ook al toch? Maar ik kan niet tegen de ultieme nepheid van die man en alles wat hij zegtquote:
Zeegers heeft dan ook geen verstand hierover. Hij zit erbij alsof hij expert is.quote:Op zondag 10 mei 2026 15:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die zit er tegenwoordig altijd, vorig jaar ook al toch? Maar ik kan niet tegen de ultieme nepheid van die man en alles wat hij zegt
Meervoudig olympisch kampioen shorttrack en met afstand de topfavoriet voor de prijs van Sporter van het Jaar denk ikquote:Op zondag 10 mei 2026 15:46 schreef ChipsZak. het volgende:
En wie de neuk is die Jens nou weer? Wat heeft hij hier ffs mee te maken.
Ze remmen allemaal laat voor de 'bog' /wilcoquote:Op zondag 10 mei 2026 15:44 schreef ChipsZak. het volgende:
En ik zou Chips niet als als ik niet even kon zeiken; Frank, kap eens met ‘over en sluiten’ want dat is geen ding,.
En daarnaast is volgens Frank iedereen de laatste en beste remmer. Is het niet Acosta, is het wel Quartaro, of misschien wel Binder. Of wellicht Mir?.
Ik zag het inderdaad, maar ik doelde meer in z’n algemeen wat een shorttrackkampioen hier ffs iets mee te maken heeft. Oke, hij is motorsportliefhebber. Ik ook. Verdien ik nu een plek aan tafel of zo,quote:Op zondag 10 mei 2026 16:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Meervoudig olympisch kampioen shorttrack en met afstand de topfavoriet voor de prijs van Sporter van het Jaar denk ik![]()
Liever een medesporter plus liefhebber dan iemand waar je aan merkt dat het hem niks kan schelen allemaal, zoals Chris Z.
Bij schouwer denk ik enkel aan de Harry Potterserie.quote:Op zondag 10 mei 2026 16:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze remmen allemaal laat voor de 'bog' /wilco
Het ging ook weer uitgebreid over iemands 'schouwer', maar dat is toch íets anders dan wat Wilco denkt dat het is.
quote:Op zondag 10 mei 2026 16:22 schreef heywoodu het volgende:
En zo is één van de hoogtepunten van een GP-weekeinde toch wel altijd het eikelen over wat we zoal kut vinden. Zonder dat is het toch minder leuk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |