abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juni 2026 @ 07:48:39 #201
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221133815
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 00:29 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Zoals wel vaker ben ik ook dit jaar dan toch weer blij dat ik niet ga, ik zou er echt geen zin meer in hebben nu :@
Dat snap ik wel. Ik heb ook geen zin meer, :').

Maar goed, ik ga wel, lol. Wel ben ik erg blij dat ik geen motorrijder ben die moet gaan racen in een pak, met helm op, op teringheet asfalt, :').
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:12:50 #202
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_221134942
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 07:47 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Oh! Waar dan?
Bij Bella Italia zat een hele grote groep in het fel geel.
Verder her en der op de terrassen kleinere groepjes.

Ik ben wat minder thuis in de merken, namen en kleuren tegenwoordig.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:21:17 #203
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221135794
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:12 schreef ondeugend het volgende:

[..]
Bij Bella Italia zat een hele grote groep in het fel geel.
Verder her en der op de terrassen kleinere groepjes.

Ik ben wat minder thuis in de merken, namen en kleuren tegenwoordig.
Ah leuk, :D. Ze vinden Assen allemaal altijd wel leuk. Het is klein maar de sfeer rondom de TT is heel groot en die combinatie vinden ze erg nice.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_221144293
twitter


twitter
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 12:12:17 #205
284411 crew  heywoodu
pi_221144311
Die zat er volgens mij wel aan te komen, mooie en verdiende stap, maar jammer dat hij weg gaat bij KTM ;(
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:33:44 #206
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221144569
Dus geen Italiaan meer bij Ducati.. echt jammer.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 25 juni 2026 @ 12:44:49 #207
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_221144647
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:33 schreef PzKpfw het volgende:
Dus geen Italiaan meer bij Ducati.. echt jammer.
Boeiend, meer dan genoeg Italianen op het veld. Als de situatie nou uitzonderlijk was, was ik het met je eens geweest. Maar er is niks speciaals (meer) aan een Italiaan op een Duc.

Een Oostenrijker bij KTM bijvoorbeeld is een ander verhaal imo. Dat is een zeldzamere combinatie en levert daadwerkelijk speciale overwinningen op.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 13:48:30 #208
284411 crew  heywoodu
pi_221145046
quote:
17s.gif Op donderdag 25 juni 2026 12:44 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Boeiend, meer dan genoeg Italianen op het veld. Als de situatie nou uitzonderlijk was, was ik het met je eens geweest. Maar er is niks speciaals (meer) aan een Italiaan op een Duc.

Een Oostenrijker bij KTM bijvoorbeeld is een ander verhaal imo. Dat is een zeldzamere combinatie en levert daadwerkelijk speciale overwinningen op.
Leo Rammerstorfer 2026 confirmed :T
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')