Zet het maar in de TT.quote:
Ik kan die kop niet aan zien.quote:Op zondag 19 november 2023 15:52 schreef tong80 het volgende:
Ik ben fan van van Gameren. Ook bij de F1 leuke deskkundige jonge vent. Verademing bij Olav en van der Jack.
Hij zit volgend jaar nog gewoon in de paddock toch? Ik verwacht echt wel een zege dan.quote:Op zondag 19 november 2023 16:55 schreef heywoodu het volgende:
Canet met zijn 19e podiumplek in de Moto2 (waarvan 14 keer tweede)....een zege is er nog niet.
Echt, wat doet die gast nog in Moto2,quote:Op zondag 19 november 2023 16:25 schreef heywoodu het volgende:
Bendsneyder rijdt hier misschien wel zijn slechtste race ooit, jammer
Volgend jaar mag ‘ie nog 1 keer. Denk dat het daarna wel over is.quote:Op zondag 19 november 2023 17:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Echt, wat doet die gast nog in Moto2,.
Ik ben er wel van overtuigd dat hij racetalent an sich heeft, maar ja. Hij kan wellicht beter een poging wagen in iets als de World Supersport of wellicht zelfs de Britse Superbike-paddock, al is het maar om weer eens te proberen het goede gevoel te krijgen (niet dat je daar zomaar even mee kunt uiteraard). Jaimie van Sikkelerus gaat daar ook uitstekend, lekker buiten de grote aandacht om.quote:Op zondag 19 november 2023 17:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Echt, wat doet die gast nog in Moto2,.
Welke sneuteuter zei dit,quote:Op zondag 19 november 2023 15:37 schreef heywoodu het volgende:
"Als Masia nu achterom kijkt, dan schieten de tranen in zijn onderbroek."
Diezelfde die vorige week 'even iets uit zijn onderbroek wegdrukte' (ik geef steeds een beetje over in mijn mond als ik dat typ, maar dan weet je wie ik bedoel en ik weet niet wie dat is...Nigel?).quote:
Natuurlijk heeft hij racetalent! Hij zit er niet zomaar. Echter, hij loopt nu al een tijd gewoon een plek bezet te houden,quote:Op zondag 19 november 2023 17:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben er wel van overtuigd dat hij racetalent an sich heeft, maar ja. Hij kan wellicht beter een poging wagen in iets als de World Supersport of wellicht zelfs de Britse Superbike-paddock, al is het maar om weer eens te proberen het goede gevoel te krijgen (niet dat je daar zomaar even mee kunt uiteraard). Jaimie van Sikkelerus gaat daar ook uitstekend, lekker buiten de grote aandacht om.
Nigel, ja. Helpt ook niet mee dat hij uit het straatracen komt: een nog ‘boerser’ (arbeider) subtype van een van oudsher toch al ‘arbeiders’sport. Working class is wellicht een beter woord.quote:Op zondag 19 november 2023 17:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Diezelfde die vorige week 'even iets uit zijn onderbroek wegdrukte' (ik geef steeds een beetje over in mijn mond als ik dat typ, maar dan weet je wie ik bedoel en ik weet niet wie dat is...Nigel?).
Straatracenquote:Op zondag 19 november 2023 18:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nigel, ja. Helpt ook niet mee dat hij uit het straatracen komt: een nog ‘boerser’ (arbeider) subtype van een van oudsher toch al ‘arbeiders’sport. Working class is wellicht een beter woord.
Geweldig. Behalve als ze het hebben over reutels en iets wegvegen uit onderbroekenquote:
Nou,quote:
Ze waren er op Servus ook over bezig. Was het een Unlock of een verkapte teamorderquote:
Dat is de vraag inderdaad,quote:Op zondag 19 november 2023 19:00 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ze waren er op Servus ook over bezig. Was het een Unlock of een verkapte teamorder
Gelukkig hebben we Isle of Man en Northwest en Macau en al dat soort fraais gewoon met Engels commentaarquote:Op zondag 19 november 2023 18:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geweldig. Behalve als ze het hebben over reutels en iets wegvegen uit onderbroeken.
Het zijn vaak ook mensen zonder of met zwarte tanden.quote:Op zondag 19 november 2023 18:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geweldig. Behalve als ze het hebben over reutels en iets wegvegen uit onderbroeken.
quote:Op zondag 19 november 2023 20:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het zijn vaak ook mensen zonder of met zwarte tanden.
dit, het was ook very dusty in my roomquote:Op zondag 19 november 2023 19:35 schreef heywoodu het volgende:
Genoten van Di Giannantonio, wat een baas
En teambazen mogen opflikkeren als hij volgend jaar niet gewoon een zitje heeft
Hier ook al!quote:Op maandag 20 november 2023 15:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dit, het was ook very dusty in my room![]()
Geen flauw idee. Het antwoord zou zijn dat de engineer "het als reminder gebruikte". Maar natuurlijkquote:Op zondag 19 november 2023 19:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is de vraag inderdaad,. Het zal hem geheid gevraagd worden, maar ga je een eerlijk antwoord krijgen?
quote:
Ik moet die race nog terugkijken maar ik heb vernomen van veel pro’s dat Masia zich nasty dan wel onsportief en/of als een eikel heeft gedragen tijdens of rondom die race.quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen wat is dat voor bizarre opmerking over 'nearly as bad as the race itself'? Heeft Simon niet gekeken en is 'ie daarom wat gefrustreerd, of heeft hij per ongeluk een herhaling van een andere race gezien of iets?
Oh ik dacht dat hij de race als geheel bedoelde, dat het een saaie race was zeg maar, dat vond ik zo raarquote:Op dinsdag 21 november 2023 10:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik moet die race nog terugkijken maar ik heb vernomen van veel pro’s dat Masia zich nasty dan wel onsportief en/of als een eikel heeft gedragen tijdens of rondom die race.
Vandaag maar even terugkijken. Heb er inderdaad veel over gehoord.quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij de race als geheel bedoelde, dat het een saaie race was zeg maar, dat vond ik zo raar
Maar als het over Masia's race zelf ging: helemaal mee eens, die reed écht als een totaaldebiel rond en had absoluut bestraft moeten worden
Masia Kampioen!!!!quote:Op zondag 19 november 2023 15:18 schreef heywoodu het volgende:
Wat is Masia toch op een walgelijke manier aan het 'racen'
Dat 'ie maar eens de deksel op de neus krijgt en de titel misloopt, hup Sasaki.
Ik gunde Masia vooral de titel niet op basis van zijn vervelende en gevaarlijke rijstijl, qua prestaties heeft hij het uiteraard gewoon verdiendquote:Op donderdag 23 november 2023 17:51 schreef Burner82 het volgende:
Masia reed inderdaad niet heel aardig en echt op/over het randje agressief. Maar ik heb ook beelden gezien dat Veijer Masia bijna van de motor af slaat.
Het was sowieso een héle rare wedstrijd, erg nerveus, erg agressief, heel apart in ieder geval.
Voor de mensen die vinden dat Masia geen kampioen moet worden maar Sasaki even 1 vraag: hoeveel wedstrijden heeft Sasaki gewonnen dit seizoen? (hint: Veijer heeft er meer gewonnen....)
Het was gewoon een hele rare race, iedereen reed iedereen omver zo ongeveer. Want Veijers actie had ook net zo goed een DQ kunnen opleveren.quote:Op donderdag 23 november 2023 18:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik gunde Masia vooral de titel niet op basis van zijn vervelende en gevaarlijke rijstijl, qua prestaties heeft hij het uiteraard gewoon verdiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |