Maar ja, om iemand als Marquez nou op een van de twee B-machines van Aprilia te zetten is ook weer zo watquote:Op donderdag 7 september 2023 20:14 schreef Emmerdeur het volgende:
Was wel te verwachten eigenlijk
Hij toont al lang zat zn ongenoegen mbt de motor
Had m liever op n aprilia gezien
Lijkt me wel mooiquote:Op donderdag 7 september 2023 20:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ja, om iemand als Marquez nou op een van de twee B-machines van Aprilia te zetten is ook weer zo wat
Dat is nog steeds dezelfde speculatie. Lijkt me onwaarschijnlijk, dezelfde dingen kwam ik ook al tegen over Marquez en KTM. Was ook allemaal gebakken luchtquote:Op donderdag 7 september 2023 20:18 schreef Emmerdeur het volgende:
Ow lees t net![]()
https://www.crash.net/mot(...)-gresini-ducati-2024
We wachten de officiėle persberichten wel af dit of volgend jaarquote:Op donderdag 7 september 2023 20:21 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is nog steeds dezelfde speculatie. Lijkt me onwaarschijnlijk, dezelfde dingen kwam ik ook al tegen over Marquez en KTM. Was ook allemaal gebakken lucht
Zin in!quote:Op zondag 10 september 2023 10:58 schreef heywoodu het volgende:
Casadei eerste MotoE-wereldkampioen na strijd in Misano
Verder gaan we zo beginnen aan de Moto3
quote:Op zondag 10 september 2023 12:10 schreef heywoodu het volgende:
Vermakelijke race, winst voor Alonso en Collin op P5
Nu de Moto2, met een Zonta vd Goorbergh die het op voorhand al een beetje op lijkt te geven ivm de vieze hitte.
Die haalde de grindbak en het strand door elkaarquote:Op zondag 10 september 2023 12:10 schreef heywoodu het volgende:
Vermakelijke race, winst voor Alonso en Collin op P5
Nu de Moto2, met een Zonta vd Goorbergh die het op voorhand al een beetje op lijkt te geven ivm de vieze hitte.
Heb maar even twee screenshots gemaaktquote:Op zondag 10 september 2023 12:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Pecco komt vandaag in ‘t geel!
Kan iemand plaatsen? Die Insta-berichten werken echt totaal niet op FOK!
https://www.instagram.com/p/CxARoWpo9UX/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng
Ik heb liever dat hij stopt met de harde band echt elke keer 'harde knoepert' noemenquote:Op zondag 10 september 2023 13:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb m’n buddy Iwan v/d Valk op X () maar even gevraagd of hij kan stoppen met ‘over en sluiten’.
Beter ontvolgt hij me niet straks,.
Had zo gehoopt op een podiumquote:Op zondag 10 september 2023 14:45 schreef heywoodu het volgende:
Wel respect voor Pedrosa zeg, na een paar jaar twee wildcardoptredens en dan zo goed scoren
Dat mag ook inderdaad,quote:Op zondag 10 september 2023 13:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij stopt met de harde band echt elke keer 'harde knoepert' noemen![]()
Het ook gewoon niet doorhebben he. "Vietti op de harde knoepert", "Lowes in het kontje bij Ogura". Echt, gast.quote:Op zondag 10 september 2023 14:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat mag ook inderdaad,. Ik vind ‘in het kontje zitten’ ook wel een die in de prullenbak mag.
quote:Op zondag 10 september 2023 14:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het ook gewoon niet doorhebben he. "Vietti op de harde knoepert", "Lowes in het kontje bij Ogura". Echt, gast.
Ach, ik heb er wel mee leren leven, gelukkig zijn ze in elk geval wel enthousiast enzo en heb ik als leek ook niet het idee dat ze er verder niks van weten. Alleen hunnie d'r Nederlands is niet zo geweldigquote:Op zondag 10 september 2023 14:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom is het commentaar zó slecht?! Ik snap het echt niet. Waarschijnlijk kunnen ze niks beters vinden.
Bij Moto3 en Moto2 (andere commentatoren) zeggen ze ook de hele tijd ‘hun’ ipv ‘zij’ en ‘als’ ipv ‘dan’,.
Ik blijf me ergeren, ik kan er niks aan doen. Het is vaak al vertyft maar sommige uitspraken en/of woorden jeuken nét iets meer dan andere. Die blijven dus ook opvallen elke keer dat je ze hoort.quote:Op zondag 10 september 2023 14:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, ik heb er wel mee leren leven, gelukkig zijn ze in elk geval wel enthousiast enzo en heb ik als leek ook niet het idee dat ze er verder niks van weten. Alleen hunnie d'r Nederlands is niet zo geweldig
Daarom kijk ik bij de Belgquote:Op zondag 10 september 2023 15:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik blijf me ergeren, ik kan er niks aan doen. Het is vaak al vertyft maar sommige uitspraken en/of woorden jeuken nét iets meer dan andere. Die blijven dus ook opvallen elke keer dat je ze hoort.
Snap ik heel goed maar dan moet je zeker voor eea betalen en/of ergens omheen werken?quote:Op zondag 10 september 2023 15:16 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Daarom kijk ik bij de Belg![]()
En blijkbaar blijft Marquez gewoon: https://www.crash.net/mot(...)grow-tell-honda-step
Een VPN is wel nodig jaquote:Op zondag 10 september 2023 17:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Snap ik heel goed maar dan moet je zeker voor eea betalen en/of ergens omheen werken?
Ja, da’s geen probleem. Maar meestal werd ik overal alsnog geblokt. Hadden ze gewoon door dat ik een VPN gebruikte,quote:
Dit kan toch niet Johanquote:Op maandag 18 september 2023 16:12 schreef heywoodu het volgende:
De shitshow gaat door
Of de races in India ook door kunnen gaan, komend weekeinde....wie weet. Collin Veijer is vandaag weer terug naar Staphorst gegaan, want hij kwam op Schiphol zijn vlucht niet in, KTM heeft al een mooi aantal van nul (0) visa binnen, dus dat komt ook helemaal goed
https://www.racesport.nl/(...)den-missen-vluchten/
Dat, en daardoor zijn podium verneukt omdat hij dan zelf voorbij gereden wordt.quote:
Nee zeker niet, maar hij was hele tijd op zijn tenen aan het rijden om teamgenoot ervoor te houden..quote:Op zondag 24 september 2023 09:36 schreef heywoodu het volgende:
Dat was echt niet handig van ONZE Collin![]()
Precies, zonde dat het dan zo uitpaktquote:Op zondag 24 september 2023 09:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar hij was hele tijd op zijn tenen aan het rijden om teamgenoot ervoor te houden..
Zeker, en dat leek perfect uit te pakken, tot hij Sasaki toch aan ging vallen...quote:Op zondag 24 september 2023 09:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar hij was hele tijd op zijn tenen aan het rijden om teamgenoot ervoor te houden..
Jammer dat MotoGP lang niet zo groot is als F1, dan had het wel gekundquote:
Volgens mij is dat er gewoon hoor, je kan op bijna alles gokken tegenwoordigquote:Op zondag 24 september 2023 19:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jammer dat MotoGP lang niet zo groot is als F1, dan had het wel gekund(of nou ja, inzetten op wel/niet finishen)
Hmm, ik heb al even niet meer gekeken, maar een jaar of 2-3 geleden kon je bij MotoGP alleen de echte basisweddenschappen doen (wie wint, wie pakt podium en onderlinge head-to-heads), terwijl je bij F1 al vele jaren honderden andere mogelijkheden hebt (finishen beide coureurs van team X, pakt coureur Y punten, wel of geen SC, etc)quote:Op zondag 24 september 2023 19:50 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Volgens mij is dat er gewoon hoor, je kan op bijna alles gokken tegenwoordig
Een snelle google vind wel wat, of t betrouwbaar is, geen ideequote:Op zondag 24 september 2023 19:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hmm, ik heb al even niet meer gekeken, maar een jaar of 2-3 geleden kon je bij MotoGP alleen de echte basisweddenschappen doen (wie wint, wie pakt podium en onderlinge head-to-heads), terwijl je bij F1 al vele jaren honderden andere mogelijkheden hebt (finishen beide coureurs van team X, pakt coureur Y punten, wel of geen SC, etc)
Volgende keer eens even kijken dan, nu ben ik nieuwsgierig
Ja, een minuut daarvoor was het nog best aardig te doen en ineens was het eigenlijk gewoon onmogelijk. Martin gaf ook aan dat hij nog maar nét goed weg kwamquote:
Maakt dat in dit geval eigenlijk verschil, wat pakweg de top-6 betreft? Volgens mij niet echtquote:Op zondag 1 oktober 2023 08:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Onze malloot in de studio weet weer niet dat we niet een hele ronde teruggaan maar een sector. Man, man, man. Leer je shit.
Never forget dat moment dat Miller als enige niet wisselde van banden en de race won.quote:
Die heb ik gemistquote:Op zondag 1 oktober 2023 08:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik weet even niet wie het zei (volgens mij Nigel) maar iemand zei: ‘die had hij al weer helemaal volgeblaft’. Onze crew heeft elk weekend wel weer seksuele opmerkingen.
Maakt niet uit, je bent zogenaamd de expert (quote:Op zondag 1 oktober 2023 08:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maakt dat in dit geval eigenlijk verschil, wat pakweg de top-6 betreft? Volgens mij niet echt
Maar inderdaad, zorg wel even dat je weet hoe het werkt als je in zo'n studio erover zit te praten
Dat was die race waarin hij nķet viel inderdaad, weet ik nog.quote:Op zondag 1 oktober 2023 08:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Never forgot dat moment dat Miller als enige niet wisselde van banden en de race won.
Lol. Hij stond er toen echt wel als een baas bij op de grid. Kan even geen foto vinden.quote:Op zondag 1 oktober 2023 08:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat was die race waarin hij nķet viel inderdaad, weet ik nog.
quote:Op zondag 1 oktober 2023 08:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die heb ik gemist
Ik snap het ook niet. Helemaal volgetankt. Helemaal volgegooid. Helemaal afgetopt met brandstof. Wat dan ook, allemaal prima te gebruiken, en dan gebruik je 'volgeblaft' waar in enigszins standaard taalgebruik écht maar één hele specifieke betekenis voor is
Ik denk wel dat iedereen nu de regenbanden eronder heeft. Niemand met de harde knoepertquote:Op zondag 1 oktober 2023 08:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]. Je zou bijna in het publiek gaan zitten om dingen te roepen en hard te lachen.
quote:Op zondag 1 oktober 2023 08:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk wel dat iedereen nu de regenbanden eronder heeft. Niemand met de harde knoepert
Nee ok, dat volgeblaft werd gebruikt voor het dichten van een gaatje maakt het wel beter inderdaad.quote:Op zondag 1 oktober 2023 08:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens, @:heywoodu, werd ‘volgeblaft’ gebruikt om aan te duiden dat er een gaatje was dicht gereden (godsamme, nu kan ik echt niets meer normaal aanhoren). Maar wie de neuk gebruikt nou volgeblaft überhaupt bij een race, maar vooral voor het dichtrijden?
Ja, die zat er helemaal klaar voor, achter de eigenlijk al op de knieėn zittende Bagnaia.quote:Op zondag 1 oktober 2023 08:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Pecco heeft geluk, hoor. Marquez had hem makkelijk gepakt binnen enkele rondes (ja, pun intended).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zondag 1 oktober 2023 08:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, die zat er helemaal klaar voor, achter de eigenlijk al op de knieėn zittende Bagnaia.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Kamphues moet gewoon zijn muil houden. Het is elke keer zó duidelijk dat deze gast geen verstand heeft van MotoGP en ook zijn best niet wil doen. Bestudeert hij überhaupt de klasse(s) in zijn vrije tijd of hoe zit dat?quote:Op zondag 1 oktober 2023 09:14 schreef heywoodu het volgende:
Volgens Rob Kamphues was de herstart puur om te zorgen voor het uitdelen van volle punten. Maar voor volle punten moest meer dan de helft gereden zijn en dat was het al op het moment van de eerste rode vlag. Dus was die poging tot een herstart ongetwijfeld wel degelijk bedoeld om te racen, maar bleek dat gewoon niet te gaan.
Oei, gezien de recentelijk steeds groter wordende prestaties van Loris V. wens ik je dan nog veel succes, mocht hij toch ooit de GP-kant op gaanquote:Op zondag 1 oktober 2023 09:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kamphues moet gewoon zijn muil houden. Het is elke keer zó duidelijk dat deze gast geen verstand heeft van MotoGP en ook zijn best niet wil doen. Bestudeert hij überhaupt de klasse(s) in zijn vrije tijd of hoe zit dat?
Die andere Rob kan ik ook niet aanhoren of zien (nofi maar hij heeft een radiogezicht,). Maar in elk geval weet deze wat meer. Hij lijkt in de paddock nog altijd nerveus en onzeker overigens. Imho.
Nigel is dan nog enigszins de beste (na Weeink en Barry). Nigel ‘ken’ ik vanuit het straatracen en Barry mag ik echt totaal niet (privékwestie). Maar je ziet ze zelf ook wel eens naar Kamphues kijken van ‘houd je blaffer man’ (pun intended) of een soort plaatsvervangende schaamte.
Dat zien we dan wel weer met Loris,quote:Op zondag 1 oktober 2023 09:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oei, gezien de recentelijk steeds groter wordende prestaties van Loris V. wens ik je dan nog veel succes, mocht hij toch ooit de GP-kant op gaan
Maar niemand komt bij Weeink in de buurt mijns inziens. En hij had altijd wel een prima co-commentator (was dat Barry, de laatste tijd?), maar nu is hij de enige die ik prettig vindNou ja, de co-commentator bij de Moto3/2 gaat nog wel, dat is Nigel denk ik?
De geruchten gaan van wel. Sterk ook. Ben benieuwd wanneer we het horen. Vond dit een random moment om bekend te maken dat je vertrekt, lol, dus wie weet. Wellicht komt vandaag het nieuws al.quote:
Ik wou zeggen, kijk in de OP, maar die kan wel een update gebruikenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Niemand sprint gekeken? Nieuwe kampioenschapsleider met Jorge Martin.
Bagnaia gaat echt niet lekker dit weekend, maar ben wel echt benieuwd naar hem morgen.
En Bezzecchi dan,![]()
. Pas 5 dagen na z’n sleutelbeenoperatie en sinds drie dagen pas declared to fit verklaard. Gewoon derde geworden,
. Marini overigens ook (tweede), met z’n sleutelbeenbreuk van drie weken terug.
Bezzecchi zal het morgen natuurlijk wel veel zwaarder hebben met een race die dubbel zo lang duurt als deze van vandaag. Hoeveel races hebben we nog te gaan? Ik zou het zó mooi vinden als Bezzecchi ook nog dichterbij klimt in het kampioenschap.
quote:22 OKT - GP VAN AUSTRALIĖ
29 OKT - GP VAN THAILAND
12 NOV - GP VAN MALEISIĖ
19 NOV - GP VAN QATAR
26 NOV - GP VAN VALENCIA
Op zes van de komende zeven zondagen een GPquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, kijk in de OP, maar die kan wel een update gebruiken
Nog 5 races na dit weekend.
[..]
De vr46 mannen waren sowieso lekker bezig vond ik. In tegenstelling tot het fabrieksteam.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op zes van de komende zeven zondagen een GP![]()
![]()
Sprintrace was best vermakelijk overigens, vooral knap inderdaad van Bezzecchi
Zo zondequote:Op zondag 15 oktober 2023 09:24 schreef heywoodu het volgende:
De dit jaar zo stabiele Martin vanaf de leiding onderuit en daarmee Bagnaia weer virtueel leider
3 sec voorsprong, droog weer en je crasht nog?????quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:24 schreef heywoodu het volgende:
De dit jaar zo stabiele Martin vanaf de leiding onderuit en daarmee Bagnaia weer virtueel leider
quote:
Wel de sprint race op zondag!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:46 schreef tja77 het volgende:
MotoGP race een dag eerder, de coureurs van de Moto1 en Moto2 mogen zich wel te pletter rijden in de regen van zondag.
Alleen de MotoGP race en Sprint zijn omgedraaid.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wie snapt het nog?? ergens een updated schema
??
https://nieuwsmotor.nl/ni(...)phillip-island-2023/quote:Vrijdag 20 oktober 2023
00:00-00:35 Moto3 Training Nr. 1
00:50-01:30 Moto2 Training Nr. 1
01:45-02:30 MotoGP Vrije Training Nr. 1
04:15-04:50 Moto3 Training Nr. 2
05:05-05:45 Moto2 Training Nr. 2
06:00-07:00 MotoGP Training Nr. 2
Zaterdag 21 oktober 2023
23:40-00:10 Moto3 Training Nr. 3
00:25-00:55 Moto2 Training Nr. 3
01:10-01:40 MotoGP Vrije Training
01:50-02:05 MotoGP Kwalificatie Nr. 1
02:15-02:30 MotoGP Kwalificatie Nr. 2
03:50-04:05 Moto3 Kwalificatie Nr. 1
04:15-04:30 Moto3 Kwalificatie Nr. 2
04:45-05:00 Moto2 Kwalificatie Nr. 1
05:10-05:25 Moto2 Kwalificatie Nr. 2
06:00-06:00 MotoGP 27 Ronden GP Race*
Zondag 22 oktober 2023
00:40-00:50 MotoGP Warm Up
02:00-02:00 Moto3 21 Ronden Race
03:15-03:15 Moto2 23 Ronden Race
05:00-05:00 MotoGP 13 Ronden Sprint Race*
* aangepast wegens weersvoorspelling
Het wordt morgen allemaal nog een uur eerderquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen de MotoGP race en Sprint zijn omgedraaid.
[..]
https://nieuwsmotor.nl/ni(...)phillip-island-2023/
dus aansluitend van de F1? daarvoor UFC abu dabiquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 07:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Het wordt morgen allemaal nog een uur eerder
Anders had nu het wekkertje gestaan inderdaadquote:
Van de brommer af gevallenquote:Op zondag 22 oktober 2023 01:08 schreef heywoodu het volgende:
Mario Aji aan het schroeien, Zuidoost-Aziaten in de regen
Ja, zondequote:
Jammer, maar als je die beelden ziet wel bijzonder begrijpelijk, die wind was echt niet te doen meer.quote:
als met knop gestart zou worden, dan is het geen sport meerquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:43 schreef TjjWester het volgende:
Waarom moeten de motoren aangeduuwd worden na een crash?
Kunnen ze niet gewoon met de knop gestart worden?
Nog 13 te gaanquote:Op zondag 29 oktober 2023 09:23 schreef THEFXR het volgende:
ik zie hier nog 3 laps of het is een replay
Niet bij die inhaalacties aub, dan wil ik toch graag de actie zelf zien ipv onboardquote:
En ook geen gezeik met tijdstraf, gewoon plekje terug en klaar. Wat kan het toch simpel zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, wel lekker snelle beslissing, in de f1 uren voor nodig
Hoezo is dit nog steeds een ‘running gag’? Hij is de afgelopen races niet gevallen en bovendien klinkt het alsof het aan zijn gebrekkige kunnen ligt terwijl we allemaal weten dat hij (en QUA) de beste racers van het veld zijn, ondanks hun posities en motoren.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:22 schreef heywoodu het volgende:
Marquez onderuit, zoals iedereen verwacht, maar het is Alex
Het is niet zozeer een running gag, MM is dit seizoen 20+ keer onderuit gegaan, dus gemiddeld crasht hij eigenlijk elk weekeinde wel. Dat was nu nog niet gebeurd volgens mij, dus het was niet helemaal verrassend geweest als dat in de race gebeurde. Was uiteraard verder ook niet al te serieus bedoeldquote:Op zondag 29 oktober 2023 09:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoezo is dit nog steeds een ‘running gag’? Hij is de afgelopen races niet gevallen en bovendien klinkt het alsof het aan zijn gebrekkige kunnen ligt terwijl we allemaal weten dat hij (en QUA) de beste racers van het veld zijn, ondanks hun posities en motoren.
Persoonlijk denk ik wel dat het aan zijn motor ligt. Dat hij ‘vroeger’ veel crashte is een feit. Maar hij is meervoudig wereldkampioen, en niet zo’n beetje ook. Dat doe je niet door steeds maar te crashen. Als je kijkt naar de huidige staat van de Honda, zie de andere coureurs, dan is het imho wel duidelijk. Vóór zijn semi-carričreverwoestende crash was hij nog gewoon in de running voor WK (en derhalve geen crashkampioen).quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is niet zozeer een running gag, MM is dit seizoen 20+ keer onderuit gegaan, dus gemiddeld crasht hij eigenlijk elk weekeinde wel. Dat was nu nog niet gebeurd volgens mij, dus het was niet helemaal verrassend geweest als dat in de race gebeurde.
Maakt verder ook niet uit, ik geloof ook niet dat het aan zijn 'gebrekkige kunnen' ligt, want dat hij een gebrekkige coureur zou zijn is natuurlijk onzin, hij heeft een bizarre hoeveelheid talent. Maar ook zéker niet dat het allemaal aan de motor ligt of iets dergelijks. Misschien dat hij volgend jaar weer hoog staat in de juiste ranglijsten, ipv het aanvoeren van de crashlijst
maar het komt niet door zijn blessures? die niet 100% hersteld zijnquote:Op zondag 29 oktober 2023 09:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik wel dat het aan zijn motor ligt. Dat hij ‘vroeger’ veel crashte is een feit. Maar hij is meervoudig wereldkampioen, en niet zo’n beetje ook. Dat doe je niet door steeds maar te crashen. Als je kijkt naar de huidige staat van de Honda, zie de andere coureurs, dan is het imho wel duidelijk. Vóór zijn semi-carričreverwoestende crash was hij nog gewoon in de running voor WK (en derhalve geen crashkampioen).
Zover bekend is hij volledig hersteld.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
maar het komt niet door zijn blessures? die niet 100% hersteld zijn
Maar of Marquez wel of geen goede coureur is is ook helemaal het punt niet, iedereen die anderhalve race heeft gekeken in de laatste tien jaar weet het antwoord op die vraag welquote:Op zondag 29 oktober 2023 09:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik wel dat het aan zijn motor ligt. Dat hij ‘vroeger’ veel crashte is een feit. Maar hij is meervoudig wereldkampioen, en niet zo’n beetje ook. Dat doe je niet door aldoor maar te crashen. Als je kijkt naar de huidige staat van de Honda, zie de andere coureurs, dan is het imho wel duidelijk. Vóór zijn semi-carričreverwoestende crash was hij nog gewoon in de running voor WK (en derhalve geen crashkampioen).
Oh, ik impliceer ook helemaal niet dat je denkt dat MM een slechte coureur is. Ben gewoon een beetje flauw van die grap. Afgelopen races geen tot veel minder crashes en toch blijft die grap maar komen bij een enkele crash. Sterker nog, gezien de situatie scoort-ie aardige posities en haalt hij eruit wat erin zit.quote:Op zondag 29 oktober 2023 09:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar of Marquez wel of geen goede coureur is is ook helemaal het punt niet, iedereen die anderhalve race heeft gekeken in de laatste tien jaar weet het antwoord op die vraag wel
Maar ook de beste kampioenen ooit kunnen natuurlijk een (lange of korte) periode hebben waarin ze veel fouten maken. Ik geloof óók dat die Honda niet lekker is, maar op een gegeven moment moet je - hoe vervelend dan ook - wel accepteren dat je er niet op je vertrouwde manier op kunt rijden en dus wat gas terug nemen. Natuurlijk wil niemand dat, maar keer op keer op keer op keer op keer over het randje blijven pushen schiet ook niet op, waar wordt de motor niet beter van en raak je zelf alleen maar nog gefrustreerder door.
Ik hoop in elk geval van harte dat hij volgend jaar wel op zijn normale manier kan rijden, maar ik hoop ook dat als dat niet kan, hij zich wel aan kan passen aan de motor.
Nou goed, ik zal me volgend weekeinde inhouden. De sport volgen moet wel leuk blijven natuurlijkquote:Op zondag 29 oktober 2023 10:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh, ik impliceer ook helemaal niet dat je denkt dat MM een slechte coureur is. Ben gewoon een beetje flauw van die grap. Afgelopen races geen tot veel minder crashes en toch blijft die grap maar komen bij een enkele crash. Sterker nog, gezien de situatie scoort-ie aardige posities en haalt hij eruit wat erin zit.
Zou meer passend zijn bij Mir.
Jezus, Ziggo. Ooit gehoord van kleine letters?quote:
Ok, Nigel, Peter of Barryquote:Op zondag 29 oktober 2023 09:05 schreef heywoodu het volgende:
Wat rijdt Bagnaia als een zaadje rond zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Doen ze bij alles, het liefst met een vette spoiler in die titel ook, waardoor je het hele filmpje eigenlijk niet meer hoeft te zienquote:Op zondag 29 oktober 2023 19:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jezus, Ziggo. Ooit gehoord van kleine letters?
Martin, nieuwe kampioen is altijd mooiquote:Op zaterdag 11 november 2023 10:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Bastia heeft overduidelijk Pecco gespaard. Was zeer makkelijk te zijn. Maakt niet uit verder.
Ben heel erg benieuwd naar de race morgen. Dit kampioenschap werd alsnog spannender dan we dachten halverwege het seizoen,.
[poll=6338]
Persoonlijk had ik erg graag Bezzecchi gezien, maar helaas. Dan ga ik ook maar voor Martin want nieuwe kampioen. Bovendien leek het vorig jaar of Pecco niet eens blij was,quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Martin, nieuwe kampioen is altijd mooi
Heb niet echt op de kwali’s gelet. Was het zo’n drama?quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:34 schreef THEFXR het volgende:
tijdens de qualy toch best wat valpartijen in diverse klasses
veel rode vlaggen door crashes en luchtkussen reparerenquote:Op zaterdag 11 november 2023 16:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb niet echt op de kwali’s gelet. Was het zo’n drama?
In de sprintrace nummertje 23 van dit jaar, aldus de Engelse commentatoren.quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou goed, ik zal me volgend weekeinde inhouden. De sport volgen moet wel leuk blijven natuurlijk
Na dat gedoe in India was hij daar wel klaar mee volgens mij, en terechtquote:Op zondag 12 november 2023 06:23 schreef franklop het volgende:
Mooi hoor!
Wel bijzonder, als je het kampioenschap bekijkt, dat hij zijn teamgenoot niet voor heeft laten gaan
Ja maar anders was Masia er misschien ook over gekomen ...quote:Op zondag 12 november 2023 06:23 schreef franklop het volgende:
Mooi hoor!
Wel bijzonder, als je het kampioenschap bekijkt, dat hij zijn teamgenoot niet voor heeft laten gaan
O vast wel. Maar bij winst had Sasaki het nog in eigen hand gehad (2x winst was genoeg, bij winst vandaag). Dus ze zullen een ander plan moeten gaan smedenquote:Op zondag 12 november 2023 06:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Na dat gedoe in India was hij daar wel klaar mee volgens mij, en terecht
Dan had Sasaki alsnog meer punten ingelopen dan nuquote:Op zondag 12 november 2023 06:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar anders was Masia er misschien ook over gekomen ...
Sasaki klonk dan ook best wel zuur. Met z'n 'my teammate' dit en 'my teammate' dat.quote:Op zondag 12 november 2023 06:29 schreef franklop het volgende:
[..]
O vast wel. Maar bij winst had Sasaki het nog in eigen hand gehad (2x winst was genoeg, bij winst vandaag). Dus ze zullen een ander plan moeten gaan smeden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Jaaaaa, ik hoorde hetquote:Op zondag 12 november 2023 05:38 schreef heywoodu het volgende:
Ik wil deze toch even delen met @:ChipsZak., anders moet ik dit trauma alleen ondergaan.
Iwan: "Ik druk even een traantje weg!"
Die ander: "Nou ik druk even iets uit mijn onderbroek weg!"
Tering![]()
![]()
![]()
Ja hij dacht, de reutel!quote:Op zondag 12 november 2023 10:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jaaaaa, ik hoorde het![]()
. Drama. Ik zal je eerlijk zeggen: ik hoorde het en dacht aan jou,
. Als in: aan dit topic en het gezeik op die bs.
Had het overigens ook bij ‘komt hem gewoon op zijn kontje tikken en dit is niet de enige man bij wie hij dit kan doen’. Weet niet meer over wie dit ging, maar toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zondag 12 november 2023 10:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja hij dacht, de reutel!Ja, dat was inderdaad ook zo cringe en vies. Wat is er mis met deze mensen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schrok me wel dood de eerste seconde toen ik die crash zag,quote:Op zondag 12 november 2023 05:34 schreef heywoodu het volgende:
Valpartij achter Veijer, overeind blijven = podium nu
Beter dan z’n Nederlands in elk gevalquote:Op zondag 12 november 2023 05:46 schreef heywoodu het volgende:
Sasaki is een beetje zuur
Veijer's Engels is echt fantastisch trouwens
quote:Op zondag 12 november 2023 06:25 schreef heywoodu het volgende:
Iwan: "Ik heb begrepen dat als Bo en Zonta beiden in de punten finishen, jij je hoofd kaal scheert."
Nigel: "Nou ja, niet mijn hoofd..."
Duuuuude. Echt man, het is nog niet eens half zeven 's ochtends.
Ging om Bo en Zontaquote:Op zondag 12 november 2023 11:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Overigens: die hele weddenschap hangt dus van Bendsneyder aan elkaar. Veijer in de punten is niet moeilijk, Bendsneyder hangt negen van de tien keer af aan het aantal crashes vóór hem.
quote:Op zondag 12 november 2023 10:29 schreef Peterselieman het volgende:
VeijerGods regels zijn er natuurlijk enkel als het je goed uitkomt. Staphorst zat gewoon achter de tv,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
My bad, slecht gelezen.quote:
Niet dat het de mental images verder beter maakt ofzo.quote:
Ook weer waar,quote:Op zondag 12 november 2023 11:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet dat het de mental images verder beter maakt ofzo.
Nope, nog niet. Uit mijn hoofd 14 pt tussen de nummer één en twee. Nog 50 te verdelen (meen ik).quote:
Plus de sprint punten ook nogquote:Op maandag 13 november 2023 00:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nope, nog niet. Uit mijn hoofd 14 pt tussen de nummer één en twee. Nog 50 te verdelen (meen ik).
Oh ja, nog genoeg te verdelen dusquote:
whut?? 3 sec is megaveel, zeker een testrun van banden gedaanquote:Op vrijdag 17 november 2023 12:54 schreef franklop het volgende:
Sasaki en Veijer 27e en 28e in FP1, 3 seconden langzamer dan de top.
Ben benieuwd wat daar achter zit
Na de 2e sessie alweer beide in e op top 7quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
whut?? 3 sec is megaveel, zeker een testrun van banden gedaan
Bedoel Frank ‘ik schrik overal van en verspreek me dan’ Weeink? Of die gasten van Moto2/3 die er een bijzondere vocabulaire op na houden?quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:24 schreef Xylos het volgende:
Brrr, zie net een promo van motogp op ziggo. Wat is dat toch een verschrikkelijke verslaggever zeg.
Die hysterische frank ja van de motogp.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:31 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Bedoel Frank ‘ik schrik overal van en verspreek me dan’ Weeink? Of die gasten van Moto2/3 die er een bijzondere vocabulaire op na houden?
Op de incidentele hartverzakking die Weeink mij geeft, ben ik hem wel gaan waarderen om zijn enthousiasme. Goed, het is geen Guido Meda maar hij heeft gewoon verstand van zaken en giet hier een ietwat zenuwlijer-sausje overheen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:35 schreef heywoodu het volgende:
Wel vaker gezegd, maar ik zou het erg jammer vinden als Frank Weeink niet meer bij de MotoGP te horen is
Het is met enige regelmaat wat overdreven inderdaad, maar ik kan het enthousiasme ook wel waarderen. In elk geval véél meer dan de vaak gewoon echt vieze taal die de heren bij de Moto3 en Moto2 uitslaan. "Ik druk even een traantje weg.....nou, ik druk even iets weg uit mijn onderbroek!" is dan het commentaar dat vereeuwigd is bij de historische zege van Veijer. 'Ik druk iets weg uit mijn onderbroek', echt gadverdamme man
Ik kan me één situatie herinneren waarbij veel commentatoren behoorlijk druk en luid tekeer zouden gaan en uitgerekend Weeink - in elk geval in mijn herinnering - juist stil werd: nadat hij héél kort na de val zag dat er een helm los op de grond lag in plaats van op het hoofd van Marco Simoncelli en gelijk wist dat dat bijzonder slecht nieuws wasquote:Op zaterdag 18 november 2023 11:49 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Op de incidentele hartverzakking die Weeink mij geeft, ben ik hem wel gaan waarderen om zijn enthousiasme. Goed, het is geen Guido Meda maar hij heeft gewoon verstand van zaken en giet hier een ietwat zenuwlijer-sausje overheen.
Lol, weer lekker genuanceerd Chips!quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens merk je vaak ook dat Barry zich de tyfus ergert aan de rest, met name aan Nigel en die Eddy Zoėy look-a-like. Vergeet z’n naam steeds, zo’n debiel is het.
Edit: Kamphues!
quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:29 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Lol, weer lekker genuanceerd Chips!
Blijft een mooie klasse met alles zo dicht op elkaar. Feijer gewoon op de 8ste plaats even kat uit de boom kijken.quote:Op zondag 19 november 2023 14:59 schreef heywoodu het volgende:
Beste mensen....we gaan racen! Moto3 eerst, hup Collin
Putdeksel ?quote:Op zondag 19 november 2023 15:18 schreef heywoodu het volgende:
Wat is Masia toch op een walgelijke manier aan het 'racen'
Dat 'ie maar eens de deksel op de neus krijgt en de titel misloopt, hup Sasaki.
quote:
Mwah, op dit moment heb je nog kans op het podium als je in de top-20 rijdtquote:Op zondag 19 november 2023 15:26 schreef Sabata het volgende:
Jammer, Veier lag even vier maar zakt nu naar acht af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |