Ik heb liever dat hij stopt met de harde band echt elke keer 'harde knoepert' noemenquote:Op zondag 10 september 2023 13:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb m’n buddy Iwan v/d Valk op X () maar even gevraagd of hij kan stoppen met ‘over en sluiten’.
Beter ontvolgt hij me niet straks,.
Had zo gehoopt op een podiumquote:Op zondag 10 september 2023 14:45 schreef heywoodu het volgende:
Wel respect voor Pedrosa zeg, na een paar jaar twee wildcardoptredens en dan zo goed scoren
Dat mag ook inderdaad,quote:Op zondag 10 september 2023 13:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij stopt met de harde band echt elke keer 'harde knoepert' noemen![]()
Het ook gewoon niet doorhebben he. "Vietti op de harde knoepert", "Lowes in het kontje bij Ogura". Echt, gast.quote:Op zondag 10 september 2023 14:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat mag ook inderdaad,. Ik vind ‘in het kontje zitten’ ook wel een die in de prullenbak mag.
quote:Op zondag 10 september 2023 14:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het ook gewoon niet doorhebben he. "Vietti op de harde knoepert", "Lowes in het kontje bij Ogura". Echt, gast.
Ach, ik heb er wel mee leren leven, gelukkig zijn ze in elk geval wel enthousiast enzo en heb ik als leek ook niet het idee dat ze er verder niks van weten. Alleen hunnie d'r Nederlands is niet zo geweldigquote:Op zondag 10 september 2023 14:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom is het commentaar zó slecht?! Ik snap het echt niet. Waarschijnlijk kunnen ze niks beters vinden.
Bij Moto3 en Moto2 (andere commentatoren) zeggen ze ook de hele tijd ‘hun’ ipv ‘zij’ en ‘als’ ipv ‘dan’,.
Ik blijf me ergeren, ik kan er niks aan doen. Het is vaak al vertyft maar sommige uitspraken en/of woorden jeuken nét iets meer dan andere. Die blijven dus ook opvallen elke keer dat je ze hoort.quote:Op zondag 10 september 2023 14:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, ik heb er wel mee leren leven, gelukkig zijn ze in elk geval wel enthousiast enzo en heb ik als leek ook niet het idee dat ze er verder niks van weten. Alleen hunnie d'r Nederlands is niet zo geweldig
Daarom kijk ik bij de Belgquote:Op zondag 10 september 2023 15:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik blijf me ergeren, ik kan er niks aan doen. Het is vaak al vertyft maar sommige uitspraken en/of woorden jeuken nét iets meer dan andere. Die blijven dus ook opvallen elke keer dat je ze hoort.
Snap ik heel goed maar dan moet je zeker voor eea betalen en/of ergens omheen werken?quote:Op zondag 10 september 2023 15:16 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Daarom kijk ik bij de Belg![]()
En blijkbaar blijft Marquez gewoon: https://www.crash.net/mot(...)grow-tell-honda-step
Een VPN is wel nodig jaquote:Op zondag 10 september 2023 17:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Snap ik heel goed maar dan moet je zeker voor eea betalen en/of ergens omheen werken?
Ja, da’s geen probleem. Maar meestal werd ik overal alsnog geblokt. Hadden ze gewoon door dat ik een VPN gebruikte,quote:
Dit kan toch niet Johanquote:Op maandag 18 september 2023 16:12 schreef heywoodu het volgende:
De shitshow gaat door
Of de races in India ook door kunnen gaan, komend weekeinde....wie weet. Collin Veijer is vandaag weer terug naar Staphorst gegaan, want hij kwam op Schiphol zijn vlucht niet in, KTM heeft al een mooi aantal van nul (0) visa binnen, dus dat komt ook helemaal goed
https://www.racesport.nl/(...)den-missen-vluchten/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |