Maar ja, om iemand als Marquez nou op een van de twee B-machines van Aprilia te zetten is ook weer zo watquote:Op donderdag 7 september 2023 20:14 schreef Emmerdeur het volgende:
Was wel te verwachten eigenlijk
Hij toont al lang zat zn ongenoegen mbt de motor
Had m liever op n aprilia gezien
Lijkt me wel mooiquote:Op donderdag 7 september 2023 20:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ja, om iemand als Marquez nou op een van de twee B-machines van Aprilia te zetten is ook weer zo wat
Dat is nog steeds dezelfde speculatie. Lijkt me onwaarschijnlijk, dezelfde dingen kwam ik ook al tegen over Marquez en KTM. Was ook allemaal gebakken luchtquote:Op donderdag 7 september 2023 20:18 schreef Emmerdeur het volgende:
Ow lees t net![]()
https://www.crash.net/mot(...)-gresini-ducati-2024
We wachten de officiėle persberichten wel af dit of volgend jaarquote:Op donderdag 7 september 2023 20:21 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is nog steeds dezelfde speculatie. Lijkt me onwaarschijnlijk, dezelfde dingen kwam ik ook al tegen over Marquez en KTM. Was ook allemaal gebakken lucht
Zin in!quote:Op zondag 10 september 2023 10:58 schreef heywoodu het volgende:
Casadei eerste MotoE-wereldkampioen na strijd in Misano
Verder gaan we zo beginnen aan de Moto3
quote:Op zondag 10 september 2023 12:10 schreef heywoodu het volgende:
Vermakelijke race, winst voor Alonso en Collin op P5
Nu de Moto2, met een Zonta vd Goorbergh die het op voorhand al een beetje op lijkt te geven ivm de vieze hitte.
Die haalde de grindbak en het strand door elkaarquote:Op zondag 10 september 2023 12:10 schreef heywoodu het volgende:
Vermakelijke race, winst voor Alonso en Collin op P5
Nu de Moto2, met een Zonta vd Goorbergh die het op voorhand al een beetje op lijkt te geven ivm de vieze hitte.
Heb maar even twee screenshots gemaaktquote:Op zondag 10 september 2023 12:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Pecco komt vandaag in ‘t geel!
Kan iemand plaatsen? Die Insta-berichten werken echt totaal niet op FOK!
https://www.instagram.com/p/CxARoWpo9UX/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng
Ik heb liever dat hij stopt met de harde band echt elke keer 'harde knoepert' noemenquote:Op zondag 10 september 2023 13:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb m’n buddy Iwan v/d Valk op X () maar even gevraagd of hij kan stoppen met ‘over en sluiten’.
Beter ontvolgt hij me niet straks,.
Had zo gehoopt op een podiumquote:Op zondag 10 september 2023 14:45 schreef heywoodu het volgende:
Wel respect voor Pedrosa zeg, na een paar jaar twee wildcardoptredens en dan zo goed scoren
Dat mag ook inderdaad,quote:Op zondag 10 september 2023 13:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij stopt met de harde band echt elke keer 'harde knoepert' noemen![]()
Het ook gewoon niet doorhebben he. "Vietti op de harde knoepert", "Lowes in het kontje bij Ogura". Echt, gast.quote:Op zondag 10 september 2023 14:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat mag ook inderdaad,. Ik vind ‘in het kontje zitten’ ook wel een die in de prullenbak mag.
quote:Op zondag 10 september 2023 14:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het ook gewoon niet doorhebben he. "Vietti op de harde knoepert", "Lowes in het kontje bij Ogura". Echt, gast.
Ach, ik heb er wel mee leren leven, gelukkig zijn ze in elk geval wel enthousiast enzo en heb ik als leek ook niet het idee dat ze er verder niks van weten. Alleen hunnie d'r Nederlands is niet zo geweldigquote:Op zondag 10 september 2023 14:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom is het commentaar zó slecht?! Ik snap het echt niet. Waarschijnlijk kunnen ze niks beters vinden.
Bij Moto3 en Moto2 (andere commentatoren) zeggen ze ook de hele tijd ‘hun’ ipv ‘zij’ en ‘als’ ipv ‘dan’,.
Ik blijf me ergeren, ik kan er niks aan doen. Het is vaak al vertyft maar sommige uitspraken en/of woorden jeuken nét iets meer dan andere. Die blijven dus ook opvallen elke keer dat je ze hoort.quote:Op zondag 10 september 2023 14:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, ik heb er wel mee leren leven, gelukkig zijn ze in elk geval wel enthousiast enzo en heb ik als leek ook niet het idee dat ze er verder niks van weten. Alleen hunnie d'r Nederlands is niet zo geweldig
Daarom kijk ik bij de Belgquote:Op zondag 10 september 2023 15:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik blijf me ergeren, ik kan er niks aan doen. Het is vaak al vertyft maar sommige uitspraken en/of woorden jeuken nét iets meer dan andere. Die blijven dus ook opvallen elke keer dat je ze hoort.
Snap ik heel goed maar dan moet je zeker voor eea betalen en/of ergens omheen werken?quote:Op zondag 10 september 2023 15:16 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Daarom kijk ik bij de Belg![]()
En blijkbaar blijft Marquez gewoon: https://www.crash.net/mot(...)grow-tell-honda-step
Een VPN is wel nodig jaquote:Op zondag 10 september 2023 17:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Snap ik heel goed maar dan moet je zeker voor eea betalen en/of ergens omheen werken?
Ja, da’s geen probleem. Maar meestal werd ik overal alsnog geblokt. Hadden ze gewoon door dat ik een VPN gebruikte,quote:
Dit kan toch niet Johanquote:Op maandag 18 september 2023 16:12 schreef heywoodu het volgende:
De shitshow gaat door
Of de races in India ook door kunnen gaan, komend weekeinde....wie weet. Collin Veijer is vandaag weer terug naar Staphorst gegaan, want hij kwam op Schiphol zijn vlucht niet in, KTM heeft al een mooi aantal van nul (0) visa binnen, dus dat komt ook helemaal goed
https://www.racesport.nl/(...)den-missen-vluchten/
Dat, en daardoor zijn podium verneukt omdat hij dan zelf voorbij gereden wordt.quote:
Nee zeker niet, maar hij was hele tijd op zijn tenen aan het rijden om teamgenoot ervoor te houden..quote:Op zondag 24 september 2023 09:36 schreef heywoodu het volgende:
Dat was echt niet handig van ONZE Collin![]()
Precies, zonde dat het dan zo uitpaktquote:Op zondag 24 september 2023 09:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar hij was hele tijd op zijn tenen aan het rijden om teamgenoot ervoor te houden..
Zeker, en dat leek perfect uit te pakken, tot hij Sasaki toch aan ging vallen...quote:Op zondag 24 september 2023 09:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar hij was hele tijd op zijn tenen aan het rijden om teamgenoot ervoor te houden..
Jammer dat MotoGP lang niet zo groot is als F1, dan had het wel gekundquote:
Volgens mij is dat er gewoon hoor, je kan op bijna alles gokken tegenwoordigquote:Op zondag 24 september 2023 19:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jammer dat MotoGP lang niet zo groot is als F1, dan had het wel gekund(of nou ja, inzetten op wel/niet finishen)
Hmm, ik heb al even niet meer gekeken, maar een jaar of 2-3 geleden kon je bij MotoGP alleen de echte basisweddenschappen doen (wie wint, wie pakt podium en onderlinge head-to-heads), terwijl je bij F1 al vele jaren honderden andere mogelijkheden hebt (finishen beide coureurs van team X, pakt coureur Y punten, wel of geen SC, etc)quote:Op zondag 24 september 2023 19:50 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Volgens mij is dat er gewoon hoor, je kan op bijna alles gokken tegenwoordig
Een snelle google vind wel wat, of t betrouwbaar is, geen ideequote:Op zondag 24 september 2023 19:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hmm, ik heb al even niet meer gekeken, maar een jaar of 2-3 geleden kon je bij MotoGP alleen de echte basisweddenschappen doen (wie wint, wie pakt podium en onderlinge head-to-heads), terwijl je bij F1 al vele jaren honderden andere mogelijkheden hebt (finishen beide coureurs van team X, pakt coureur Y punten, wel of geen SC, etc)
Volgende keer eens even kijken dan, nu ben ik nieuwsgierig
Ja, een minuut daarvoor was het nog best aardig te doen en ineens was het eigenlijk gewoon onmogelijk. Martin gaf ook aan dat hij nog maar nét goed weg kwamquote:
Maakt dat in dit geval eigenlijk verschil, wat pakweg de top-6 betreft? Volgens mij niet echtquote:Op zondag 1 oktober 2023 08:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Onze malloot in de studio weet weer niet dat we niet een hele ronde teruggaan maar een sector. Man, man, man. Leer je shit.
Never forget dat moment dat Miller als enige niet wisselde van banden en de race won.quote:
Die heb ik gemistquote:Op zondag 1 oktober 2023 08:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik weet even niet wie het zei (volgens mij Nigel) maar iemand zei: ‘die had hij al weer helemaal volgeblaft’. Onze crew heeft elk weekend wel weer seksuele opmerkingen.
Maakt niet uit, je bent zogenaamd de expert (quote:Op zondag 1 oktober 2023 08:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maakt dat in dit geval eigenlijk verschil, wat pakweg de top-6 betreft? Volgens mij niet echt
Maar inderdaad, zorg wel even dat je weet hoe het werkt als je in zo'n studio erover zit te praten
Dat was die race waarin hij nķet viel inderdaad, weet ik nog.quote:Op zondag 1 oktober 2023 08:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Never forgot dat moment dat Miller als enige niet wisselde van banden en de race won.
Lol. Hij stond er toen echt wel als een baas bij op de grid. Kan even geen foto vinden.quote:Op zondag 1 oktober 2023 08:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat was die race waarin hij nķet viel inderdaad, weet ik nog.
quote:Op zondag 1 oktober 2023 08:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die heb ik gemist
Ik snap het ook niet. Helemaal volgetankt. Helemaal volgegooid. Helemaal afgetopt met brandstof. Wat dan ook, allemaal prima te gebruiken, en dan gebruik je 'volgeblaft' waar in enigszins standaard taalgebruik écht maar één hele specifieke betekenis voor is
Ik denk wel dat iedereen nu de regenbanden eronder heeft. Niemand met de harde knoepertquote:Op zondag 1 oktober 2023 08:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]. Je zou bijna in het publiek gaan zitten om dingen te roepen en hard te lachen.
quote:Op zondag 1 oktober 2023 08:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk wel dat iedereen nu de regenbanden eronder heeft. Niemand met de harde knoepert
Nee ok, dat volgeblaft werd gebruikt voor het dichten van een gaatje maakt het wel beter inderdaad.quote:Op zondag 1 oktober 2023 08:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens, @:heywoodu, werd ‘volgeblaft’ gebruikt om aan te duiden dat er een gaatje was dicht gereden (godsamme, nu kan ik echt niets meer normaal aanhoren). Maar wie de neuk gebruikt nou volgeblaft überhaupt bij een race, maar vooral voor het dichtrijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |