Dat, en daardoor zijn podium verneukt omdat hij dan zelf voorbij gereden wordt.quote:
Nee zeker niet, maar hij was hele tijd op zijn tenen aan het rijden om teamgenoot ervoor te houden..quote:Op zondag 24 september 2023 09:36 schreef heywoodu het volgende:
Dat was echt niet handig van ONZE Collin![]()
Precies, zonde dat het dan zo uitpaktquote:Op zondag 24 september 2023 09:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar hij was hele tijd op zijn tenen aan het rijden om teamgenoot ervoor te houden..
Zeker, en dat leek perfect uit te pakken, tot hij Sasaki toch aan ging vallen...quote:Op zondag 24 september 2023 09:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee zeker niet, maar hij was hele tijd op zijn tenen aan het rijden om teamgenoot ervoor te houden..
Jammer dat MotoGP lang niet zo groot is als F1, dan had het wel gekundquote:
Volgens mij is dat er gewoon hoor, je kan op bijna alles gokken tegenwoordigquote:Op zondag 24 september 2023 19:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jammer dat MotoGP lang niet zo groot is als F1, dan had het wel gekund(of nou ja, inzetten op wel/niet finishen)
Hmm, ik heb al even niet meer gekeken, maar een jaar of 2-3 geleden kon je bij MotoGP alleen de echte basisweddenschappen doen (wie wint, wie pakt podium en onderlinge head-to-heads), terwijl je bij F1 al vele jaren honderden andere mogelijkheden hebt (finishen beide coureurs van team X, pakt coureur Y punten, wel of geen SC, etc)quote:Op zondag 24 september 2023 19:50 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Volgens mij is dat er gewoon hoor, je kan op bijna alles gokken tegenwoordig
Een snelle google vind wel wat, of t betrouwbaar is, geen ideequote:Op zondag 24 september 2023 19:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hmm, ik heb al even niet meer gekeken, maar een jaar of 2-3 geleden kon je bij MotoGP alleen de echte basisweddenschappen doen (wie wint, wie pakt podium en onderlinge head-to-heads), terwijl je bij F1 al vele jaren honderden andere mogelijkheden hebt (finishen beide coureurs van team X, pakt coureur Y punten, wel of geen SC, etc)
Volgende keer eens even kijken dan, nu ben ik nieuwsgierig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |