Ja, die zat er helemaal klaar voor, achter de eigenlijk al op de knieën zittende Bagnaia.quote:Op zondag 1 oktober 2023 08:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Pecco heeft geluk, hoor. Marquez had hem makkelijk gepakt binnen enkele rondes (ja, pun intended).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 oktober 2023 08:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, die zat er helemaal klaar voor, achter de eigenlijk al op de knieën zittende Bagnaia.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Kamphues moet gewoon zijn muil houden. Het is elke keer zó duidelijk dat deze gast geen verstand heeft van MotoGP en ook zijn best niet wil doen. Bestudeert hij überhaupt de klasse(s) in zijn vrije tijd of hoe zit dat?quote:Op zondag 1 oktober 2023 09:14 schreef heywoodu het volgende:
Volgens Rob Kamphues was de herstart puur om te zorgen voor het uitdelen van volle punten. Maar voor volle punten moest meer dan de helft gereden zijn en dat was het al op het moment van de eerste rode vlag. Dus was die poging tot een herstart ongetwijfeld wel degelijk bedoeld om te racen, maar bleek dat gewoon niet te gaan.
Oei, gezien de recentelijk steeds groter wordende prestaties van Loris V. wens ik je dan nog veel succes, mocht hij toch ooit de GP-kant op gaanquote:Op zondag 1 oktober 2023 09:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kamphues moet gewoon zijn muil houden. Het is elke keer zó duidelijk dat deze gast geen verstand heeft van MotoGP en ook zijn best niet wil doen. Bestudeert hij überhaupt de klasse(s) in zijn vrije tijd of hoe zit dat?
Die andere Rob kan ik ook niet aanhoren of zien (nofi maar hij heeft een radiogezicht,). Maar in elk geval weet deze wat meer. Hij lijkt in de paddock nog altijd nerveus en onzeker overigens. Imho.
Nigel is dan nog enigszins de beste (na Weeink en Barry). Nigel ‘ken’ ik vanuit het straatracen en Barry mag ik echt totaal niet (privékwestie). Maar je ziet ze zelf ook wel eens naar Kamphues kijken van ‘houd je blaffer man’ (pun intended) of een soort plaatsvervangende schaamte.
Dat zien we dan wel weer met Loris,quote:Op zondag 1 oktober 2023 09:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oei, gezien de recentelijk steeds groter wordende prestaties van Loris V. wens ik je dan nog veel succes, mocht hij toch ooit de GP-kant op gaan
Maar niemand komt bij Weeink in de buurt mijns inziens. En hij had altijd wel een prima co-commentator (was dat Barry, de laatste tijd?), maar nu is hij de enige die ik prettig vindNou ja, de co-commentator bij de Moto3/2 gaat nog wel, dat is Nigel denk ik?
De geruchten gaan van wel. Sterk ook. Ben benieuwd wanneer we het horen. Vond dit een random moment om bekend te maken dat je vertrekt, lol, dus wie weet. Wellicht komt vandaag het nieuws al.quote:
Ik wou zeggen, kijk in de OP, maar die kan wel een update gebruikenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Niemand sprint gekeken? Nieuwe kampioenschapsleider met Jorge Martin.
Bagnaia gaat echt niet lekker dit weekend, maar ben wel echt benieuwd naar hem morgen.
En Bezzecchi dan,![]()
. Pas 5 dagen na z’n sleutelbeenoperatie en sinds drie dagen pas declared to fit verklaard. Gewoon derde geworden,
. Marini overigens ook (tweede), met z’n sleutelbeenbreuk van drie weken terug.
Bezzecchi zal het morgen natuurlijk wel veel zwaarder hebben met een race die dubbel zo lang duurt als deze van vandaag. Hoeveel races hebben we nog te gaan? Ik zou het zó mooi vinden als Bezzecchi ook nog dichterbij klimt in het kampioenschap.
quote:22 OKT - GP VAN AUSTRALIË
29 OKT - GP VAN THAILAND
12 NOV - GP VAN MALEISIË
19 NOV - GP VAN QATAR
26 NOV - GP VAN VALENCIA
Op zes van de komende zeven zondagen een GPquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, kijk in de OP, maar die kan wel een update gebruiken
Nog 5 races na dit weekend.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |