Heb niet echt op de kwali’s gelet. Was het zo’n drama?quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:34 schreef THEFXR het volgende:
tijdens de qualy toch best wat valpartijen in diverse klasses
veel rode vlaggen door crashes en luchtkussen reparerenquote:Op zaterdag 11 november 2023 16:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb niet echt op de kwali’s gelet. Was het zo’n drama?
In de sprintrace nummertje 23 van dit jaar, aldus de Engelse commentatoren.quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou goed, ik zal me volgend weekeinde inhouden. De sport volgen moet wel leuk blijven natuurlijk
Na dat gedoe in India was hij daar wel klaar mee volgens mij, en terechtquote:Op zondag 12 november 2023 06:23 schreef franklop het volgende:
Mooi hoor!
Wel bijzonder, als je het kampioenschap bekijkt, dat hij zijn teamgenoot niet voor heeft laten gaan
Ja maar anders was Masia er misschien ook over gekomen ...quote:Op zondag 12 november 2023 06:23 schreef franklop het volgende:
Mooi hoor!
Wel bijzonder, als je het kampioenschap bekijkt, dat hij zijn teamgenoot niet voor heeft laten gaan
O vast wel. Maar bij winst had Sasaki het nog in eigen hand gehad (2x winst was genoeg, bij winst vandaag). Dus ze zullen een ander plan moeten gaan smedenquote:Op zondag 12 november 2023 06:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Na dat gedoe in India was hij daar wel klaar mee volgens mij, en terecht
Dan had Sasaki alsnog meer punten ingelopen dan nuquote:Op zondag 12 november 2023 06:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar anders was Masia er misschien ook over gekomen ...
Sasaki klonk dan ook best wel zuur. Met z'n 'my teammate' dit en 'my teammate' dat.quote:Op zondag 12 november 2023 06:29 schreef franklop het volgende:
[..]
O vast wel. Maar bij winst had Sasaki het nog in eigen hand gehad (2x winst was genoeg, bij winst vandaag). Dus ze zullen een ander plan moeten gaan smeden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Jaaaaa, ik hoorde hetquote:Op zondag 12 november 2023 05:38 schreef heywoodu het volgende:
Ik wil deze toch even delen met @:ChipsZak., anders moet ik dit trauma alleen ondergaan.
Iwan: "Ik druk even een traantje weg!"
Die ander: "Nou ik druk even iets uit mijn onderbroek weg!"
Tering![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |