Ja hij dacht, de reutel!quote:Op zondag 12 november 2023 10:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jaaaaa, ik hoorde het![]()
. Drama. Ik zal je eerlijk zeggen: ik hoorde het en dacht aan jou,
. Als in: aan dit topic en het gezeik op die bs.
Had het overigens ook bij ‘komt hem gewoon op zijn kontje tikken en dit is niet de enige man bij wie hij dit kan doen’. Weet niet meer over wie dit ging, maar toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zondag 12 november 2023 10:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja hij dacht, de reutel!Ja, dat was inderdaad ook zo cringe en vies. Wat is er mis met deze mensen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Schrok me wel dood de eerste seconde toen ik die crash zag,quote:Op zondag 12 november 2023 05:34 schreef heywoodu het volgende:
Valpartij achter Veijer, overeind blijven = podium nu
Beter dan z’n Nederlands in elk gevalquote:Op zondag 12 november 2023 05:46 schreef heywoodu het volgende:
Sasaki is een beetje zuur
Veijer's Engels is echt fantastisch trouwens
quote:Op zondag 12 november 2023 06:25 schreef heywoodu het volgende:
Iwan: "Ik heb begrepen dat als Bo en Zonta beiden in de punten finishen, jij je hoofd kaal scheert."
Nigel: "Nou ja, niet mijn hoofd..."
Duuuuude. Echt man, het is nog niet eens half zeven 's ochtends.
Ging om Bo en Zontaquote:Op zondag 12 november 2023 11:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
Overigens: die hele weddenschap hangt dus van Bendsneyder aan elkaar. Veijer in de punten is niet moeilijk, Bendsneyder hangt negen van de tien keer af aan het aantal crashes vóór hem.
quote:Op zondag 12 november 2023 10:29 schreef Peterselieman het volgende:
VeijerGods regels zijn er natuurlijk enkel als het je goed uitkomt. Staphorst zat gewoon achter de tv,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
My bad, slecht gelezen.quote:
Niet dat het de mental images verder beter maakt ofzo.quote:
Ook weer waar,quote:Op zondag 12 november 2023 11:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet dat het de mental images verder beter maakt ofzo.
Nope, nog niet. Uit mijn hoofd 14 pt tussen de nummer één en twee. Nog 50 te verdelen (meen ik).quote:
Plus de sprint punten ook nogquote:Op maandag 13 november 2023 00:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nope, nog niet. Uit mijn hoofd 14 pt tussen de nummer één en twee. Nog 50 te verdelen (meen ik).
Oh ja, nog genoeg te verdelen dusquote:
whut?? 3 sec is megaveel, zeker een testrun van banden gedaanquote:Op vrijdag 17 november 2023 12:54 schreef franklop het volgende:
Sasaki en Veijer 27e en 28e in FP1, 3 seconden langzamer dan de top.
Ben benieuwd wat daar achter zit
Na de 2e sessie alweer beide in e op top 7quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
whut?? 3 sec is megaveel, zeker een testrun van banden gedaan
Bedoel Frank ‘ik schrik overal van en verspreek me dan’ Weeink? Of die gasten van Moto2/3 die er een bijzondere vocabulaire op na houden?quote:Op zaterdag 18 november 2023 10:24 schreef Xylos het volgende:
Brrr, zie net een promo van motogp op ziggo. Wat is dat toch een verschrikkelijke verslaggever zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |