Hmm, ik heb al even niet meer gekeken, maar een jaar of 2-3 geleden kon je bij MotoGP alleen de echte basisweddenschappen doen (wie wint, wie pakt podium en onderlinge head-to-heads), terwijl je bij F1 al vele jaren honderden andere mogelijkheden hebt (finishen beide coureurs van team X, pakt coureur Y punten, wel of geen SC, etc)quote:Op zondag 24 september 2023 19:50 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Volgens mij is dat er gewoon hoor, je kan op bijna alles gokken tegenwoordig
Een snelle google vind wel wat, of t betrouwbaar is, geen ideequote:Op zondag 24 september 2023 19:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hmm, ik heb al even niet meer gekeken, maar een jaar of 2-3 geleden kon je bij MotoGP alleen de echte basisweddenschappen doen (wie wint, wie pakt podium en onderlinge head-to-heads), terwijl je bij F1 al vele jaren honderden andere mogelijkheden hebt (finishen beide coureurs van team X, pakt coureur Y punten, wel of geen SC, etc)
Volgende keer eens even kijken dan, nu ben ik nieuwsgierig
Ja, een minuut daarvoor was het nog best aardig te doen en ineens was het eigenlijk gewoon onmogelijk. Martin gaf ook aan dat hij nog maar nét goed weg kwamquote:
Maakt dat in dit geval eigenlijk verschil, wat pakweg de top-6 betreft? Volgens mij niet echtquote:Op zondag 1 oktober 2023 08:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Onze malloot in de studio weet weer niet dat we niet een hele ronde teruggaan maar een sector. Man, man, man. Leer je shit.
Never forget dat moment dat Miller als enige niet wisselde van banden en de race won.quote:
Die heb ik gemistquote:Op zondag 1 oktober 2023 08:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik weet even niet wie het zei (volgens mij Nigel) maar iemand zei: ‘die had hij al weer helemaal volgeblaft’. Onze crew heeft elk weekend wel weer seksuele opmerkingen.
Maakt niet uit, je bent zogenaamd de expert (quote:Op zondag 1 oktober 2023 08:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maakt dat in dit geval eigenlijk verschil, wat pakweg de top-6 betreft? Volgens mij niet echt
Maar inderdaad, zorg wel even dat je weet hoe het werkt als je in zo'n studio erover zit te praten
Dat was die race waarin hij nķet viel inderdaad, weet ik nog.quote:Op zondag 1 oktober 2023 08:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Never forgot dat moment dat Miller als enige niet wisselde van banden en de race won.
Lol. Hij stond er toen echt wel als een baas bij op de grid. Kan even geen foto vinden.quote:Op zondag 1 oktober 2023 08:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat was die race waarin hij nķet viel inderdaad, weet ik nog.
quote:Op zondag 1 oktober 2023 08:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die heb ik gemist
Ik snap het ook niet. Helemaal volgetankt. Helemaal volgegooid. Helemaal afgetopt met brandstof. Wat dan ook, allemaal prima te gebruiken, en dan gebruik je 'volgeblaft' waar in enigszins standaard taalgebruik écht maar één hele specifieke betekenis voor is
Ik denk wel dat iedereen nu de regenbanden eronder heeft. Niemand met de harde knoepertquote:Op zondag 1 oktober 2023 08:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]. Je zou bijna in het publiek gaan zitten om dingen te roepen en hard te lachen.
quote:Op zondag 1 oktober 2023 08:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk wel dat iedereen nu de regenbanden eronder heeft. Niemand met de harde knoepert
Nee ok, dat volgeblaft werd gebruikt voor het dichten van een gaatje maakt het wel beter inderdaad.quote:Op zondag 1 oktober 2023 08:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens, @:heywoodu, werd ‘volgeblaft’ gebruikt om aan te duiden dat er een gaatje was dicht gereden (godsamme, nu kan ik echt niets meer normaal aanhoren). Maar wie de neuk gebruikt nou volgeblaft überhaupt bij een race, maar vooral voor het dichtrijden?
Ja, die zat er helemaal klaar voor, achter de eigenlijk al op de knieėn zittende Bagnaia.quote:Op zondag 1 oktober 2023 08:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Pecco heeft geluk, hoor. Marquez had hem makkelijk gepakt binnen enkele rondes (ja, pun intended).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zondag 1 oktober 2023 08:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, die zat er helemaal klaar voor, achter de eigenlijk al op de knieėn zittende Bagnaia.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Kamphues moet gewoon zijn muil houden. Het is elke keer zó duidelijk dat deze gast geen verstand heeft van MotoGP en ook zijn best niet wil doen. Bestudeert hij überhaupt de klasse(s) in zijn vrije tijd of hoe zit dat?quote:Op zondag 1 oktober 2023 09:14 schreef heywoodu het volgende:
Volgens Rob Kamphues was de herstart puur om te zorgen voor het uitdelen van volle punten. Maar voor volle punten moest meer dan de helft gereden zijn en dat was het al op het moment van de eerste rode vlag. Dus was die poging tot een herstart ongetwijfeld wel degelijk bedoeld om te racen, maar bleek dat gewoon niet te gaan.
Oei, gezien de recentelijk steeds groter wordende prestaties van Loris V. wens ik je dan nog veel succes, mocht hij toch ooit de GP-kant op gaanquote:Op zondag 1 oktober 2023 09:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kamphues moet gewoon zijn muil houden. Het is elke keer zó duidelijk dat deze gast geen verstand heeft van MotoGP en ook zijn best niet wil doen. Bestudeert hij überhaupt de klasse(s) in zijn vrije tijd of hoe zit dat?
Die andere Rob kan ik ook niet aanhoren of zien (nofi maar hij heeft een radiogezicht,). Maar in elk geval weet deze wat meer. Hij lijkt in de paddock nog altijd nerveus en onzeker overigens. Imho.
Nigel is dan nog enigszins de beste (na Weeink en Barry). Nigel ‘ken’ ik vanuit het straatracen en Barry mag ik echt totaal niet (privékwestie). Maar je ziet ze zelf ook wel eens naar Kamphues kijken van ‘houd je blaffer man’ (pun intended) of een soort plaatsvervangende schaamte.
Dat zien we dan wel weer met Loris,quote:Op zondag 1 oktober 2023 09:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oei, gezien de recentelijk steeds groter wordende prestaties van Loris V. wens ik je dan nog veel succes, mocht hij toch ooit de GP-kant op gaan
Maar niemand komt bij Weeink in de buurt mijns inziens. En hij had altijd wel een prima co-commentator (was dat Barry, de laatste tijd?), maar nu is hij de enige die ik prettig vindNou ja, de co-commentator bij de Moto3/2 gaat nog wel, dat is Nigel denk ik?
De geruchten gaan van wel. Sterk ook. Ben benieuwd wanneer we het horen. Vond dit een random moment om bekend te maken dat je vertrekt, lol, dus wie weet. Wellicht komt vandaag het nieuws al.quote:
Ik wou zeggen, kijk in de OP, maar die kan wel een update gebruikenquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Niemand sprint gekeken? Nieuwe kampioenschapsleider met Jorge Martin.
Bagnaia gaat echt niet lekker dit weekend, maar ben wel echt benieuwd naar hem morgen.
En Bezzecchi dan,![]()
. Pas 5 dagen na z’n sleutelbeenoperatie en sinds drie dagen pas declared to fit verklaard. Gewoon derde geworden,
. Marini overigens ook (tweede), met z’n sleutelbeenbreuk van drie weken terug.
Bezzecchi zal het morgen natuurlijk wel veel zwaarder hebben met een race die dubbel zo lang duurt als deze van vandaag. Hoeveel races hebben we nog te gaan? Ik zou het zó mooi vinden als Bezzecchi ook nog dichterbij klimt in het kampioenschap.
quote:22 OKT - GP VAN AUSTRALIĖ
29 OKT - GP VAN THAILAND
12 NOV - GP VAN MALEISIĖ
19 NOV - GP VAN QATAR
26 NOV - GP VAN VALENCIA
Op zes van de komende zeven zondagen een GPquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, kijk in de OP, maar die kan wel een update gebruiken
Nog 5 races na dit weekend.
[..]
De vr46 mannen waren sowieso lekker bezig vond ik. In tegenstelling tot het fabrieksteam.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op zes van de komende zeven zondagen een GP![]()
![]()
Sprintrace was best vermakelijk overigens, vooral knap inderdaad van Bezzecchi
Zo zondequote:Op zondag 15 oktober 2023 09:24 schreef heywoodu het volgende:
De dit jaar zo stabiele Martin vanaf de leiding onderuit en daarmee Bagnaia weer virtueel leider
3 sec voorsprong, droog weer en je crasht nog?????quote:Op zondag 15 oktober 2023 09:24 schreef heywoodu het volgende:
De dit jaar zo stabiele Martin vanaf de leiding onderuit en daarmee Bagnaia weer virtueel leider
quote:
Wel de sprint race op zondag!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:46 schreef tja77 het volgende:
MotoGP race een dag eerder, de coureurs van de Moto1 en Moto2 mogen zich wel te pletter rijden in de regen van zondag.
Alleen de MotoGP race en Sprint zijn omgedraaid.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wie snapt het nog?? ergens een updated schema
??
https://nieuwsmotor.nl/ni(...)phillip-island-2023/quote:Vrijdag 20 oktober 2023
00:00-00:35 Moto3 Training Nr. 1
00:50-01:30 Moto2 Training Nr. 1
01:45-02:30 MotoGP Vrije Training Nr. 1
04:15-04:50 Moto3 Training Nr. 2
05:05-05:45 Moto2 Training Nr. 2
06:00-07:00 MotoGP Training Nr. 2
Zaterdag 21 oktober 2023
23:40-00:10 Moto3 Training Nr. 3