Die hysterische frank ja van de motogp.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:31 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Bedoel Frank ‘ik schrik overal van en verspreek me dan’ Weeink? Of die gasten van Moto2/3 die er een bijzondere vocabulaire op na houden?
Op de incidentele hartverzakking die Weeink mij geeft, ben ik hem wel gaan waarderen om zijn enthousiasme. Goed, het is geen Guido Meda maar hij heeft gewoon verstand van zaken en giet hier een ietwat zenuwlijer-sausje overheen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 11:35 schreef heywoodu het volgende:
Wel vaker gezegd, maar ik zou het erg jammer vinden als Frank Weeink niet meer bij de MotoGP te horen is
Het is met enige regelmaat wat overdreven inderdaad, maar ik kan het enthousiasme ook wel waarderen. In elk geval véél meer dan de vaak gewoon echt vieze taal die de heren bij de Moto3 en Moto2 uitslaan. "Ik druk even een traantje weg.....nou, ik druk even iets weg uit mijn onderbroek!" is dan het commentaar dat vereeuwigd is bij de historische zege van Veijer. 'Ik druk iets weg uit mijn onderbroek', echt gadverdamme man
Ik kan me één situatie herinneren waarbij veel commentatoren behoorlijk druk en luid tekeer zouden gaan en uitgerekend Weeink - in elk geval in mijn herinnering - juist stil werd: nadat hij héél kort na de val zag dat er een helm los op de grond lag in plaats van op het hoofd van Marco Simoncelli en gelijk wist dat dat bijzonder slecht nieuws wasquote:Op zaterdag 18 november 2023 11:49 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Op de incidentele hartverzakking die Weeink mij geeft, ben ik hem wel gaan waarderen om zijn enthousiasme. Goed, het is geen Guido Meda maar hij heeft gewoon verstand van zaken en giet hier een ietwat zenuwlijer-sausje overheen.
Lol, weer lekker genuanceerd Chips!quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens merk je vaak ook dat Barry zich de tyfus ergert aan de rest, met name aan Nigel en die Eddy Zoëy look-a-like. Vergeet z’n naam steeds, zo’n debiel is het.
Edit: Kamphues!
quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:29 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Lol, weer lekker genuanceerd Chips!
Blijft een mooie klasse met alles zo dicht op elkaar. Feijer gewoon op de 8ste plaats even kat uit de boom kijken.quote:Op zondag 19 november 2023 14:59 schreef heywoodu het volgende:
Beste mensen....we gaan racen! Moto3 eerst, hup Collin
Putdeksel ?quote:Op zondag 19 november 2023 15:18 schreef heywoodu het volgende:
Wat is Masia toch op een walgelijke manier aan het 'racen'
Dat 'ie maar eens de deksel op de neus krijgt en de titel misloopt, hup Sasaki.
quote:
Mwah, op dit moment heb je nog kans op het podium als je in de top-20 rijdtquote:Op zondag 19 november 2023 15:26 schreef Sabata het volgende:
Jammer, Veier lag even vier maar zakt nu naar acht af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |