Canal+ met Laurent Rigal en Randy de Puniet. Moet je wel Frans kunnen, natuurlijkquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:44 schreef H1N1 het volgende:
Heel veel zin in. Twijfel nu nog waar ik ga kijken. Weeiink met z’n geschreeuw of toch maar een keer servus of tntsport via prime.
Iemand nog een aanrader?
Serieus? En wat krijg je dan? Engelse commentator ofzo?quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bij Ziggo Sport kun je een andere taal selecteren. Klik op het knop audio op de afstandbediening en kies "INA". Gebruik je Ziggo Go, dan klik je rechtsboven op het ondertitel icoontje (je leest het goed) en daar kun je het geluid op "Internationaal" zetten.
Bij Nascar en Voetbal krijg je Engels. Bij MotoGP heb ik het nooit gecheckt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Serieus? En wat krijg je dan? Engelse commentator ofzo?
Werkt niet altijd. Bij de F1 werkte dat niet en op kanaal 14 vaak ook niet. Op Racing dan vaak weer wel.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bij Nascar en Voetbal krijg je Engels. Bij MotoGP heb ik het nooit gecheckt.
Dit is overigens niet voor mensen die KPN hebben.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bij Ziggo Sport kun je een andere taal selecteren. Klik op het knop audio op de afstandbediening en kies "INA". Gebruik je Ziggo Go, dan klik je rechtsboven op het ondertitel icoontje (je leest het goed) en daar kun je het geluid op "Internationaal" zetten.
Dit kan echt nietquote:Op zondag 10 maart 2024 15:17 schreef heywoodu het volgende:
"Eentje uit jouw team in de kopgroep is altijd beter dan geentje uit jouw team."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |