Het is eigenlijk heel komischquote:Op zondag 24 maart 2024 12:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, je kunt je bijna niet voorstellen dat zo’n groot evenement logistiek zo’n ramp is.
Het Suzuki wegrijden is momenteel wel belangrijkste icm top 5 klasseringen. Zeker met zicht naar de toekomstquote:Op zondag 24 maart 2024 12:40 schreef Faithy het volgende:
[..]
Bleef goed bij, aardig wat mooie acties van 'm gezien in die eerste bochten. Rijdt Suzuki helemaal weg inmiddels lijkt het.
Ja hoor eens, ik zit te genieten van zijn ontwikkelingquote:Op zondag 24 maart 2024 12:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zie ‘m dit seizoen nog wel een paar keer op het podium belanden als hij zo doorgaat. Ik vind het al mooi dat hij in de top-4 (of is het door dit resultaat top-5?) Championship Standings staat. Sure, het zegt nog helemaal niks maar toch vind ik ‘t mooi,.
Zonta nu al afschrijvenquote:Op zondag 24 maart 2024 13:30 schreef Xylos het volgende:
Gelukkig hebben we met veijer een mogelijk toekomstig motogp rijder want bo en zonta blijft toch een net niet verhaal imo.
Ik heb meegekregen dat VDG de Moto3 heeft overgeslagen, maar eigenlijk geen aandacht besteed aan de reden hierachter. Waarom is VDG direct naar Moto2 gegaan?quote:Op zondag 24 maart 2024 13:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zonta nu al afschrijven![]()
Die knakker is een jaar jonger dan Veijer en rijdt een klasse hoger. Ja er zit een goede kop op Veijer en hij laat mooie dingen zien maar of hij dit ook kan in de moto2 is nog maar net de vraag. De stap van Moto3 naar Moto2 is ERG groot.
https://nl.motorsport.com(...)t-zo-gek-is/6711476/quote:Op zondag 24 maart 2024 13:59 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik heb meegekregen dat VDG de Moto3 heeft overgeslagen, maar eigenlijk geen aandacht besteed aan de reden hierachter. Waarom is VDG direct naar Moto2 gegaan?
Is Baltus net als Verstappen ook gewoon een Nederlander ja?quote:Op zondag 24 maart 2024 13:36 schreef Faithy het volgende:
Als Baltus ooit wat wordt dan geven we die net als Verstappen ook de Nederlandse nationaliteit
Ik luister Britse,quote:Op zondag 24 maart 2024 15:06 schreef heywoodu het volgende:
Joey Litjens heeft nogal moeite om woorden volledig uit te spreken
In potentie echt een van de groten van de generatie die zo tussen 2022-2025 (ongeveer) aan de MotoGP is begonnenquote:
Hier gaan nog veel plezier aan beleven jaquote:Op zondag 24 maart 2024 15:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In potentie echt een van de groten van de generatie die zo tussen 2022-2025 (ongeveer) aan de MotoGP is begonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |