Circuits met serieuze hoogteverschillen altijd +1quote:Op zaterdag 23 maart 2024 16:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Viņales,. Een van de leukste rijders uit de paddock imo dus ben hier lekker blij mee,
![]()
.
Algarve blijft ook een mooi circuit,.
Eens!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Circuits met serieuze hoogteverschillen altijd +1
Laguna Secaquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Machtig mooi ja. En ja, je weet het, maar als je er dan echt bent zie je pas hoe steil het echt is.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Crashen is leven voor die man.quote:Op zondag 24 maart 2024 10:53 schreef Faithy het volgende:
Marc maar weer eens gecrashed in 3 in de Warm up practice...
Portimão is terror met OV en/of auto. Logistiek drama.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:31 schreef Faithy het volgende:
Me zo maar weer het verschrikkelijke verkeer in gooien naar het circuit. Het is dat het racen goed is, want anders...
Die verkeersontregelaars van de GNR zijn echt de meest incompetente verkeersregelaars die ik ooit in m'n leven gezien heb.
Wel mooi gisteren goeie actie gezien, Pecco die vergat de bocht te nemen, Acosta binnendoor voorbij Aleix in 1.
Volgend jaar maar zorgen dat we allebei weer een motor hebben en dan met de motor deze kant op. Met de auto, nah
Zo jammer dat we even geen motoren/camperbus hebben, anders was het allemaal een stuk behapbaarder geweest. We hebben ons nu al wel weer voor een lange terugrit ingesteld, kan het alleen maar meevallenquote:Op zondag 24 maart 2024 12:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Portimão is terror met OV en/of auto. Logistiek drama.
Ja, je kunt je bijna niet voorstellen dat zo’n groot evenement logistiek zo’n ramp is.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:31 schreef Faithy het volgende:
[..]
Zo jammer dat we even geen motoren/camperbus hebben, anders was het allemaal een stuk behapbaarder geweest. We hebben ons nu al wel weer voor een lange terugrit ingesteld, kan het alleen maar meevallenwaarschijnlijk niet...
![]()
Jammer dat hij P4 niet kon pakken.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Veijer goed zijn best gedaan,![]()
. Netjes hoor.
Bleef goed bij, aardig wat mooie acties van 'm gezien in die eerste bochten. Rijdt Suzuki helemaal weg inmiddels lijkt het.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Veijer goed zijn best gedaan,![]()
. Netjes hoor.
Klopt, maar ik zie ‘m dit seizoen nog wel een paar keer op het podium belanden als hij zo doorgaat. Ik vind het al mooi dat hij in de top-4 (of is het door dit resultaat top-5?) Championship Standings staat. Sure, het zegt nog helemaal niks maar toch vind ik ‘t mooi,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |