Ik ga het volgend jaar merken vrees ik. Servus TV stopt er blijkbaar mee via het Duitse signaal. Zal of vpn of afschuwelijke Frank wordenquote:
VPN wordt lastig. Bijna overal hebben ze het tegenwoordig door.quote:Op zondag 26 november 2023 15:42 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik ga het volgend jaar merken vrees ik. Servus TV stopt er blijkbaar mee via het Duitse signaal. Zal of vpn of afschuwelijke Frank worden
Who knows. Marini maakt een early exit bij VR46 dus er is een plekje vrijgekomen. Misschien heeft-ie al getekend,quote:Op zondag 26 november 2023 15:40 schreef Sabata het volgende:
DiGia vliegt. Als VR46 hem nu nog weigert...
Echt hoor. Ik kreeg ook de ene na de andere hartaanval,quote:Op zondag 26 november 2023 18:45 schreef THEFXR het volgende:
zo, dat waren wat hartaanvallen. goede race, Pecco weer worldchamp.
Die Marquez is ook niets veranderd sinds hij nog tegen Rossi streed om het kampioenschap.quote:Op zondag 26 november 2023 22:56 schreef Sabata het volgende:
Bezecchi kan het bloed van Marquez wel drinken nadat die hem er al heel vroeg aftikte. Geen replay gezien, geen penalty gezien. Dorna op zijn aller Dornaast tegenover Marquez
https://www.the-race.com/(...)ion-valencia-motogp/
Rossi gaf een keer reactie terug in de vorm van een trap, gelijk iedereen over de zeik.quote:Op zondag 26 november 2023 22:57 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die Marquez is ook niets veranderd sinds hij nog tegen Rossi streed om het kampioenschap.
Dat heeft Rossi uiteindelijk zijn kampioenschap gekost.quote:Op maandag 27 november 2023 10:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Rossi gaf een keer reactie terug in de vorm van een trap, gelijk iedereen over de zeik.
Rossi streed toen met Lorenzo. Marquez zat gewoon in de weg en liep te kloten. Of in elk geval reed hij zeer agressief.quote:Op zondag 26 november 2023 22:57 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die Marquez is ook niets veranderd sinds hij nog tegen Rossi streed om het kampioenschap.
Om eerlijk te zijn kun je Marquez toch weinig verwijten bij deze crash?quote:Op zondag 26 november 2023 20:51 schreef ChipsZak. het volgende:
https://www.instagram.com/reel/C0Ht2IsNOd4/
Als iemand kan posten? Krijg ‘t niet voor elkaar.
Called it,quote:Op zondag 26 november 2023 15:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Who knows. Marini maakt een early exit bij VR46 dus er is een plekje vrijgekomen. Misschien heeft-ie al getekend,.
Eens. Martin zit echter gewoon nog in de kampioenschapsmodus tijdens dat interview. Daar heeft hij even een paar dagen voor nodig en dan komt het inzicht wel weer op orde (denk ik).quote:Op maandag 27 november 2023 12:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn kun je Marquez toch weinig verwijten bij deze crash?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |