quote:Op zondag 26 november 2023 15:02 schreef Sabata het volgende:
Zo kijkt ie ook op de grid, net op het randje van waanzin
Ja. Wat anti-climax. Maar wat een drama ook,quote:Op zondag 26 november 2023 15:12 schreef Wertha het volgende:
Ach, wat jammer. Kort maar krachtig einde.
Zal denk ik wel meevallen. Martin heeft het erger,quote:Op zondag 26 november 2023 15:14 schreef Sabata het volgende:
Marquez zal Martin voorlopig even niet willen zien. Hinkte lelijk daarnet. Test in gevaar dinsdag?
Dus niet,quote:Op zondag 26 november 2023 15:28 schreef Sabata het volgende:
Binder lijkt naar een zwarte vlag te solliciteren
Ik ga het volgend jaar merken vrees ik. Servus TV stopt er blijkbaar mee via het Duitse signaal. Zal of vpn of afschuwelijke Frank wordenquote:
VPN wordt lastig. Bijna overal hebben ze het tegenwoordig door.quote:Op zondag 26 november 2023 15:42 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik ga het volgend jaar merken vrees ik. Servus TV stopt er blijkbaar mee via het Duitse signaal. Zal of vpn of afschuwelijke Frank worden
Who knows. Marini maakt een early exit bij VR46 dus er is een plekje vrijgekomen. Misschien heeft-ie al getekend,quote:Op zondag 26 november 2023 15:40 schreef Sabata het volgende:
DiGia vliegt. Als VR46 hem nu nog weigert...
Echt hoor. Ik kreeg ook de ene na de andere hartaanval,quote:Op zondag 26 november 2023 18:45 schreef THEFXR het volgende:
zo, dat waren wat hartaanvallen. goede race, Pecco weer worldchamp.
Die Marquez is ook niets veranderd sinds hij nog tegen Rossi streed om het kampioenschap.quote:Op zondag 26 november 2023 22:56 schreef Sabata het volgende:
Bezecchi kan het bloed van Marquez wel drinken nadat die hem er al heel vroeg aftikte. Geen replay gezien, geen penalty gezien. Dorna op zijn aller Dornaast tegenover Marquez
https://www.the-race.com/(...)ion-valencia-motogp/
Rossi gaf een keer reactie terug in de vorm van een trap, gelijk iedereen over de zeik.quote:Op zondag 26 november 2023 22:57 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die Marquez is ook niets veranderd sinds hij nog tegen Rossi streed om het kampioenschap.
Dat heeft Rossi uiteindelijk zijn kampioenschap gekost.quote:Op maandag 27 november 2023 10:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Rossi gaf een keer reactie terug in de vorm van een trap, gelijk iedereen over de zeik.
Rossi streed toen met Lorenzo. Marquez zat gewoon in de weg en liep te kloten. Of in elk geval reed hij zeer agressief.quote:Op zondag 26 november 2023 22:57 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die Marquez is ook niets veranderd sinds hij nog tegen Rossi streed om het kampioenschap.
Om eerlijk te zijn kun je Marquez toch weinig verwijten bij deze crash?quote:Op zondag 26 november 2023 20:51 schreef ChipsZak. het volgende:
https://www.instagram.com/reel/C0Ht2IsNOd4/
Als iemand kan posten? Krijg ‘t niet voor elkaar.
Called it,quote:Op zondag 26 november 2023 15:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Who knows. Marini maakt een early exit bij VR46 dus er is een plekje vrijgekomen. Misschien heeft-ie al getekend,.
Eens. Martin zit echter gewoon nog in de kampioenschapsmodus tijdens dat interview. Daar heeft hij even een paar dagen voor nodig en dan komt het inzicht wel weer op orde (denk ik).quote:Op maandag 27 november 2023 12:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn kun je Marquez toch weinig verwijten bij deze crash?
Motomatters.com / David Emmettquote:Marc Marquez entered the track over an hour after Marini, once track temperatures got up a little.
How did he do? His first run was 7 laps. On his out lap, he was clearly figuring out where everything was and how the bike worked. Then lap by lap, he started figuring out one thing at a time: braking markers, turn-in points, throttle, body position. He ran on at Turn 1 a couple of times, as he got his head around the very different way to brake.
Fast learner
On his sixth flying lap, he put it all together, putting a lap of 1'30.683, at that point the third fastest time. He was obviously still figuring a few things out, but he was getting more and more comfortable on each lap that passed.
For those that wondered whether he would adapt to such a completely different bike, Marc Marquez left no doubt. If he is this quick after just a few laps, once he figures out the fine details of riding, the strengths of the Ducati, and its weaknesses, he is going to be competitive.
Deze er ook nog bij en dan is het compleet voor dit jaarquote:Op donderdag 1 februari 2024 12:00 schreef THEFXR het volgende:
is er nog iemand te vinden die de OP wilt updaten?
quote:
Idem. Ik vind het NL commentaar echt complete drama.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:44 schreef H1N1 het volgende:
Heel veel zin in. Twijfel nu nog waar ik ga kijken. Weeiink met z’n geschreeuw of toch maar een keer servus of tntsport via prime.
Iemand nog een aanrader?
Zelf vooral erg benieuwd naar MM en Quartararo.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Zin an. Ben dit jaar heel benieuwd naar MM en naar Bezecchi.
Bij Ziggo Sport kun je een andere taal selecteren. Klik op het knop audio op de afstandbediening en kies "INA". Gebruik je Ziggo Go, dan klik je rechtsboven op het ondertitel icoontje (je leest het goed) en daar kun je het geluid op "Internationaal" zetten.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Idem. Ik vind het NL commentaar echt complete drama.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |